Is het nog mogelijk om polaris toe te voegen?
Staat erbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het nog mogelijk om polaris toe te voegen?
Weet iemand hoe je een Youtube Short als video in een bericht voegt?
Misschien wat off-topic, maar kon geen beter alternatief vinden. Ik zag bij de leden die online zijn geweest vandaag, een opvallend rijtje. Zonder iets te impliceren of mensen in diskrediet te brengen... dit lijkt mij niet helemaal zuiver:
Victoranh, Victorbry, Victorebe, Victoregk, Victoreup, Victorfms, Victorfyr, Victorger, Victorjem, Victorkxb, Victormdc, Victoroch, Victorppk, Victorqoo, Victortdb, Victorumc, Victorvtz, Victorvvz, Victorwem, Victorwui, Victorxgl, Victoryma, Victorzdx.
Moet dit trouwens niet allemaal in een 2022 topic, die is er namelijk nog niet ?
zo blijft het wel wat overzichtelijker voor iedereen.
De optie wishlist op dit forum toe te voegen, is die al besproken ?![]()
Is het mogelijk om van jullie bezoekjes bij de importeurs een vlog te maken?
- de vragen van de leden
- rondje bunkers ?
- eventueel een sneak preview van nieuwe producten d.m.v. dummy en/of kleine video
misschien zijn er nog wel meer leuke thema's om in een bezoek aan de importeur vlog te maken ?
Kan de mods een Wk darts 2023 topic starten? Over een maand precies start het namelijk.
Ík zie soms bij prijsvragen dat mensen hebben gewonnen die net 1 maand lid zijn... Is er een controle o.i.d. op dubbele/meerdere accounts?
Is het niet mogelijk hier een tijdslimiet aan te zitten dat iemand een x aantal maanden lid moet zijn voor men mee kan doen met prijsvragen?
Uiteraard gun ik iedereen zijn of haar gewonnen prijs!
Is het mogelijk om je VWC account te verwijderen? Of is het wellicht mogelijk die optie toe te voegen bij instellingen?
Bvd
Hier is zo goed als mogelijk een check op, maar vergeet niet dat dit ook juist de periode is dat mensen zich lid maken. Dat ze winnen heeft er simpelweg mee te maken dat alles random geloot wordt, iedereen heeft evenveel kans. En ik snap je punt, maar jij had in 2011 ook diezelfde kans bijvoorbeeld, wel zo eerlijk allemaal. Dubbele accounts of dubbele inzendingen checken we dus wel, het is vast niet waterdicht, maar gelukkig zien we ook gewoon hele inzendingen in dezelfde opmaak (kleur, spelfouten) die je er zo uit kunt plukken.