VWC in 2021; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien wat off-topic, maar kon geen beter alternatief vinden. Ik zag bij de leden die online zijn geweest vandaag, een opvallend rijtje. Zonder iets te impliceren of mensen in diskrediet te brengen... dit lijkt mij niet helemaal zuiver:

Victoranh, ‎Victorbry, ‎Victorebe, ‎Victoregk, ‎Victoreup, ‎Victorfms, ‎Victorfyr, ‎Victorger, ‎Victorjem, ‎Victorkxb, ‎Victormdc, ‎Victoroch, ‎Victorppk, ‎Victorqoo, ‎Victortdb, ‎Victorumc, ‎Victorvtz, ‎Victorvvz, ‎Victorwem, ‎Victorwui, ‎Victorxgl, ‎Victoryma, ‎Victorzdx.

Misschien wat off-topic, maar kon geen beter alternatief vinden. Ik zag bij de leden die online zijn geweest vandaag, een opvallend rijtje. Zonder iets te impliceren of mensen in diskrediet te brengen... dit lijkt mij niet helemaal zuiver:

Victoranh, ‎Victorbry, ‎Victorebe, ‎Victoregk, ‎Victoreup, ‎Victorfms, ‎Victorfyr, ‎Victorger, ‎Victorjem, ‎Victorkxb, ‎Victormdc, ‎Victoroch, ‎Victorppk, ‎Victorqoo, ‎Victortdb, ‎Victorumc, ‎Victorvtz, ‎Victorvvz, ‎Victorwem, ‎Victorwui, ‎Victorxgl, ‎Victoryma, ‎Victorzdx.

Komt helaas wel vaker voor. Zijn we mee bezig :D

Moet dit trouwens niet allemaal in een 2022 topic, die is er namelijk nog niet ?
zo blijft het wel wat overzichtelijker voor iedereen.

De optie wishlist op dit forum toe te voegen, is die al besproken ? :)

Is het mogelijk om van jullie bezoekjes bij de importeurs een vlog te maken?
- de vragen van de leden
- rondje bunkers ?
- eventueel een sneak preview van nieuwe producten d.m.v. dummy en/of kleine video

misschien zijn er nog wel meer leuke thema's om in een bezoek aan de importeur vlog te maken ?

Is het mogelijk om de winkel topics eerder open te gooien, geeft vor mij dan net even iets meer sfeer.
Je kan dat al met elkaar bespreken wie wat verkoopt en wanneer ze opengaan en dergelijke.

Moet dit trouwens niet allemaal in een 2022 topic, die is er namelijk nog niet ?
zo blijft het wel wat overzichtelijker voor iedereen.

De optie wishlist op dit forum toe te voegen, is die al besproken ? :)

Is het mogelijk om van jullie bezoekjes bij de importeurs een vlog te maken?
- de vragen van de leden
- rondje bunkers ?
- eventueel een sneak preview van nieuwe producten d.m.v. dummy en/of kleine video

misschien zijn er nog wel meer leuke thema's om in een bezoek aan de importeur vlog te maken ?

Zoo jaa optie wishlist en dan bij elke product topic een knopje dat je hem kan toevoegen aan je wishlist :p haha beetje dromen kan geen kwaad toch :bonk:

IS het mogelijk om de nieuwe lijn van zena belgie toe te voegen? De riakeo producten?

En is het mogelijk om de topics van de Belgische winkels open te zetten?

Is het mogelijk om je VWC account te verwijderen? Of is het wellicht mogelijk die optie toe te voegen bij instellingen?

Bvd

De winkeltopics in "Winkels in Duitsland" zijn nog niet geopend, zouden deze open gezet kunnen worden?

Ík zie soms bij prijsvragen dat mensen hebben gewonnen die net 1 maand lid zijn... Is er een controle o.i.d. op dubbele/meerdere accounts?

Is het niet mogelijk hier een tijdslimiet aan te zitten dat iemand een x aantal maanden lid moet zijn voor men mee kan doen met prijsvragen?

Uiteraard gun ik iedereen zijn of haar gewonnen prijs!

Waarom is, ookal is dit herhaaldelijk gevraagd en aangegeven, er nog steeds een sluiting van Belgische winkeltopics?
Wat is de reden? Kunnen ze ondertussen open?
Hoor het graag.

De reden is dat het promoten van verkoop in het buitenland steeds een groter punt van kritiek is, maar de vraag is wat er onder "promoten" valt. Grijs gebied dus en dat zullen we in het nieuwe jaar concreet uitzoeken en bekijken. Dus nee, het gaat niet open, sorry.

Ík zie soms bij prijsvragen dat mensen hebben gewonnen die net 1 maand lid zijn... Is er een controle o.i.d. op dubbele/meerdere accounts?

Is het niet mogelijk hier een tijdslimiet aan te zitten dat iemand een x aantal maanden lid moet zijn voor men mee kan doen met prijsvragen?

Uiteraard gun ik iedereen zijn of haar gewonnen prijs!

Hier is zo goed als mogelijk een check op, maar vergeet niet dat dit ook juist de periode is dat mensen zich lid maken. Dat ze winnen heeft er simpelweg mee te maken dat alles random geloot wordt, iedereen heeft evenveel kans. En ik snap je punt, maar jij had in 2011 ook diezelfde kans bijvoorbeeld, wel zo eerlijk allemaal. Dubbele accounts of dubbele inzendingen checken we dus wel, het is vast niet waterdicht, maar gelukkig zien we ook gewoon hele inzendingen in dezelfde opmaak (kleur, spelfouten) die je er zo uit kunt plukken.

Is het mogelijk om je VWC account te verwijderen? Of is het wellicht mogelijk die optie toe te voegen bij instellingen?

Bvd

Dit is in zekere zin mogelijk op aanvraag, we kunnen bij accounts zonder posts dit eenvoudig doen, maar accounts met posts kunnen we omvormen zodat de content behouden blijft, maar je account geanonimiseerd wordt.

Hier is zo goed als mogelijk een check op, maar vergeet niet dat dit ook juist de periode is dat mensen zich lid maken. Dat ze winnen heeft er simpelweg mee te maken dat alles random geloot wordt, iedereen heeft evenveel kans. En ik snap je punt, maar jij had in 2011 ook diezelfde kans bijvoorbeeld, wel zo eerlijk allemaal. Dubbele accounts of dubbele inzendingen checken we dus wel, het is vast niet waterdicht, maar gelukkig zien we ook gewoon hele inzendingen in dezelfde opmaak (kleur, spelfouten) die je er zo uit kunt plukken.

Ik had er eigenlijk niet eens bij stilgestaan dat er zulke trieste figuren zijn. Eigenlijk wel logisch want overal waar iets te halen valt bedenken sommigen allerlei manieren om maar te winnen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan