VWC in 2021; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen de polls voor beste producten nog online?

Nee, die komen dit jaar niet.
De 'nieuwe producten' zijn al wat jaartjes geleden geïmporteerd en tevens deels al verkocht en dus niet per se nieuw meer. Daarnaast gaat er dit jaar een enorme verandering komen in de assortimenten vanwege aangepaste regels/afspraken binnen de branche waardoor veel producten ook zullen verdwijnen.

Volgend jaar komen ze er dus zeker weer, we zullen de categorieën waar nodig ook aanpassen zodat we een goed aantal polls overhouden.

De 'nieuwe producten' zijn al wat jaartjes geleden geïmporteerd en tevens deels al verkocht en dus niet per se nieuw meer. Daarnaast gaat er dit jaar een enorme verandering komen in de assortimenten vanwege aangepaste regels/afspraken binnen de branche waardoor veel producten ook zullen verdwijnen.

Volgend jaar komen ze er dus zeker weer, we zullen de categorieën waar nodig ook aanpassen zodat we een goed aantal polls overhouden.

De titel van een poll was bijvoorbeeld: "Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2019". Ik zie het woordje nieuw er niet in terug. Nogal een raar criterium, maar goed.

Volgend jaar komen ze zeker weer terug na een normaal vuurwerkseizoen qua import en verkoop, ook wij kijken daar weer naar uit. Tot die tijd lekker de producten in de producttopics bejubelen en op naar een mooi nieuw seizoen!

Aha, vandaar. Met deze verklaring snap ik de beslissing. Voor dit jaar hebben we gelukkig het toppers en floppers topic als alternatief ;) volgend jaar weer hopelijk vanouds de polls als 'gewoon' jaar. Bedankt voor de uitleg!

Ik denk dat het tijd is om de volgende importeurs naar het archief te verplaatsen;

Fireworks4All
Meester Vuurwerk
Pronk
Pyrostar NL
Welkoop
Witte Vuurwerk

Daarnaast, mocht een van de mods binnenkort en heleboel tijd over hebben, zou het erg handig zijn om de juist categorieën voor de verschillende lijnen bij te werken, of in ieder geval aan te vullen tot de huidige lijnen per importeur.

Dat maakt het vele malen gemakkelijker om een product te vinden (daar de zoekfunctie nog steeds niet optimaal werkt)

De reden is dat het promoten van verkoop in het buitenland steeds een groter punt van kritiek is, maar de vraag is wat er onder "promoten" valt. Grijs gebied dus en dat zullen we in het nieuwe jaar concreet uitzoeken en bekijken. Dus nee, het gaat niet open, sorry.

Is er al wat meer bekend hierover? Gaan de topics dit jaar wel open?

Ik was aan het scrollen door het topic van de “tripreports”, en wilde, nadat ik een korte trip richting onze zuiderburen had gemaakt, zelf een stukje schrijven. Echter is dit niet mogelijk, omdat het niet mogelijk is om te reageren, pas vanaf december zijn de winkelierstopics van het buitenland geopend.

Kan hier wat aan gedaan?:D

Vraag; niet ingelogd zie ik mediaberichten in mn lijst "nieuwe berichten", ingelogd niet meer en ik kan er geen instelling in mn voorkeuren voor vinden? Tips?

Vraag; niet ingelogd zie ik mediaberichten in mn lijst "nieuwe berichten", ingelogd niet meer en ik kan er geen instelling in mn voorkeuren voor vinden? Tips?
Bovenaan heb je naast nieuwe berichten ook de media berichten.
We hebben dit niet standaard aangezet aangezien de meesten het juist sfeerverlagend vinden, maar het is wel op te zoeken dus.

Ja wist ik, maar gek dat het oningelogd wel onder nieuwe berichten verschijnt, dacht dat 't mss in te stellen was in voorkeuren. Tnx anywayz

Bovenaan heb je naast nieuwe berichten ook de media berichten.
We hebben dit niet standaard aangezet aangezien de meesten het juist sfeerverlagend vinden, maar het is wel op te zoeken dus.

Er wordt door sommigen met de grootste aandacht artikelen (die online voor de meesten niet vrij toegankelijk zijn) geplaatst in de sectie media. Dit alles om op dit mooie forum een zo waardig en compleet mogelijk overzicht van alle media mbt vuurwerk te krijgen. Uiteraard vindt er al een voorselectie plaats om de bekende (te) negatieve media meuk hierbij te negeren. Bij veel media berichten ontstaan doorgaans prettige en soms diepgaande discussies. Zo ontstaat een informatief en onmisbaar hoekje van dit forum buiten de countdown en (overgebleven) vuurwerkartikelen, waar achtergronden, relevante ontwikkelingen en de toekomst van onze hobby aan bod komt.

Het voelt dan niet direct gepast wanneer de admin deze sectie wegzet als sfeerverlagend, maar misschien begrijp ik je reaktie verkeerd..

Laatst bewerkt:
Het juist beter zo in mijn ogen... Die negatieve titels in de media, hoef ik niet in mijn nieuwe berichten te zien. :rolleyes:

Dit was een breed gedeeld verzoek Guusje en al jaren de standaard inmiddels.
Kunnen wel kijken voor een duidelijker alternatief wellicht qua knop.

win 10, Brave browser, krijg ik geen navigatiebalk, ook niet als ik de blocking fucnties voor de site uitzet; dat werkte voor Android wel afdoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan