Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu is het ook nog verboden om een webshop te promoten blijkbaar? Een webshop die producten verkoopt die in het land waar het verkocht word legaal is. Net als je naar amerika gaat en daar een filmpje maakt over een wapen winkel, omdat wapens natuurlijk in Nederland verboden zijn, zou je dus ook nooit een filmpje mogen maken over Amerikaanse wapenwinkels.
Heb je het kanaal van die jongens wel eens bekeken? Gooien met shells en de zwaarste knallers enz enz. Volgens velen hier moeten de boys morgen opgepakt worden en het yt kanaal gesloten worden.
Gezouten hier graagHeeft iemand een nieuwe bak popcorn voor me?
Heeft iemand een nieuwe bak popcorn voor me?
Whow Exchange, top stuk en goed geschreven. Social media en youtube is idd een deel van het probleem. Echter... in de jaren 70 en 80 werd er ook al geknald vanaf oktober en dat deed regelmatig niet onder mbt de huidige knallersMen was minder zeikerig en accepteerde meer.. de huidige tijd is helaas dat men weet dat klagen zin heeft...
Whow Exchange, top stuk en goed geschreven. Social media en youtube is idd een deel van het probleem. Echter... in de jaren 70 en 80 werd er ook al geknald vanaf oktober en dat deed regelmatig niet onder mbt de huidige knallersMen was minder zeikerig en accepteerde meer.. de huidige tijd is helaas dat men weet dat klagen zin heeft...
Vind het ook apart dat er zoveel moraalridders opeens hier op dit topic zijn , die zelfs BLIJ zijn dat mede stokers worden gepakt. Terwijl ze zelf waarschijnlijk flink wat "illegaal" vuurwerk er doorheen hebben gestookt. Bah![]()
Dan snap je het dus nog altijd niet, heeft echt geen zak met moraalridderij te maken namelijk. Natuurlijk heb ik ook wel eens een nitraat afgestoken en natuurlijk doe je wel eens wat tegen de regels. Da's allemaal geen punt. Maar Nitraten zijn geen Cobra's, Shells en andere levensgevaarlijke troep en als jij structureel aanzet tot het kopen en afsteken daarvan - én dus zo een behoorlijke bijdrage levert aan het "vuurwerkprobleem" zoals de maatschappij dat ziet moet je gewoon niet raar opkijken als je een keer van je bed gelicht wordt. Het is toch ook niet raar als je altijd 50km/u te hard rijdt, je een keer aan de beurt bent en je rijbewijs moet inleveren? Kun je wel stom vinden, maar dat risico neem je nou eenmaal. Punt.
Oh enne...
2 speciaalbier (we zitten hier nog wel even, toch?)
400 gram popcorn.
Volgende keer beter lezen chef, had het over dat bepaalde personen er blij mee zijn wat ik triest vond. En je noemt Cobra's en Shells gevaarlijk, nou lijk je net op zn agent die zegt "levensgevaarlijk". Als je ze normaal en veilig afsteekt is er niks aan de hand,en niet gelijk zo overdreven doen dat ze levensgevaarlijk zijn![]()
Ja chef, dat had ik begrepenDaarom staat er dus ook wat er staat. Het heeft niks met moraalridderij te maken dat mensen blij zijn dat bepaalde figuren worden opgepakt, maar wel met de feiten in mijn eerdere bericht. Het lijkt me namelijk niet dat ze blij zijn omdat ze een hekel hebben aan bepaalde personen, maar dat ze blij zijn dat er wat gedaan wordt tegen "Het zijn net bommen" en de algemene tendens rond vuurwerk. Die is namelijk "Het vuurwerk wordt steeds zwaarder en het knalt steeds harder. Loopt uit de hand dus moeten we het verbieden". Dat komt zoals al gezegd echt niet door de rotjes van de fietsenmaker en daarom is het prettig als de bronnen, promotors en verspreiders van de "bommen" - en dus het negatieve beeld - worden aangepakt.
Ik heb vorig jaar het plezier gehad om rond te kijken tijdens de opbouw van een grote prof. show. Daar waren dus een stuk of 5-6 professionele pyrotechnici aanwezig die mij, en ook jou als je het wil horen, unaniem vertellen dat shells - en dan met name Salute's - levensgevaarlijk zijn. Punt. Als je dat niet wil inzien ben je gewoon onderdeel van het "vuurwerkprobleem" in dit land.
Als je er normaal mee omgaat ben ik het met je eens dat je de risico's kunt beperken, maar als het mis gaat zijn ze gewoon levensgevaarlijk. De definitie van normaal wil ik daarbij ook nog wel even aanhalen: normaal is niet 5" shells jakkeren in een woonwijk. Dus....
Daarnaast kan ik nergens een filmpje vinden van een 5 inch in woonwijk. Je zit gewoon broodje aap verhalen te vertellen zoals de media en de overheidsinstanties doen.
Daarnaast kan ik nergens een filmpje vinden van een 5 inch in woonwijk. Je zit gewoon broodje aap verhalen te vertellen zoals de media en de overheidsinstanties doen.
Je kan bij alles "levensgevaarlijk" stempel neerzetten. Een thunderking is ook gevaarlijk mits deze dichtbij je gezicht ontploft. Daarom hoort een thunderking de lucht in te gaan netzoals een shell dat moet.
Ik schat zo in dat jij zelfs met een grondbloem nog een gevaarlijke situatie weet te creëren. Inhoudelijk ga ik verder niet op je argumentatie in, want gezien de inhoud van je berichten heeft dat toch geen zin. Als je overigens dan toch over thunderkings begint, vraag jezelf even af waarom dit product zeer waarschijnlijk binnen nu en twee jaar uit de handel wordt gehaald. Is een andere discussie, maar doe vooral jezelf daar een plezier mee, zodat je ergens heel misschien in de nabije toekomst enig inzicht krijgt in problematiek omtrent vuurwerk.
Denk overigens dat de lolly's hier harder zullen gaan dan een bak popcorn.
Een auto rijden is ook levensgevaarlijk, dat kan je aan elke rij-instructeur vragen. Mits je het veilig doet. Dat geldt precies hetzelfde voor vuurwerk
Je kan bij alles "levensgevaarlijk" stempel neerzetten. Een thunderking is ook gevaarlijk mits deze dichtbij je gezicht ontploft. Daarom hoort een thunderking de lucht in te gaan netzoals een shell dat moet.
Mits je shells gebruikt hoe ze bestemd zijn ze niet gevaarlijk, dat geld ook voor thunderkings. Alleen dat sommige mensen het verkeerd gebruiken tjaa.. Over een grondbloem heb ik niks gezegd, dus graag wel reageren op wat word gezegd en niet in je rijke fantasie situatie's creëren, dan mag je nu een lolly uitzoeken!
Mits je shells gebruikt hoe ze bestemd zijn ze niet gevaarlijk, dat geld ook voor thunderkings. Alleen dat sommige mensen het verkeerd gebruiken tjaa.. Over een grondbloem heb ik niks gezegd, dus graag wel reageren op wat word gezegd en niet in je rijke fantasie situatie's creëren, dan mag je nu een lolly uitzoeken!