Hele vette actie! Bedankt voor het mogelijk maken VWC en Vuurwerktotaal! Hierbij ook mijn top 5! Stuk voor stuk toppers!
1. Code Red
Pfff, wat een heerlijke bak is dit, niet normaal! Die kleuren zijn echt geweldig uitgevoerd! In eerste instantie verwachtte ik alleen maar rode effecten, maar werkelijk alle kleuren komen voorbij, echt prachtig! Ook de prijs is meer dan top! Voor 100 euro zo'n geweldige bak in de straat! Een dikke minuut aan geweld waarbij alles vloeiend doorloopt zonder storende pauzes, echt geweldig!
2. Shots of Anarchy
Echt een geweldige box is dit! Al die verschillende effecten, echt super mooi uitgevoerd! Ook hier geen storende overgangen waardoor alles achter elkaar door knalt. Vooral de diversiteit aan effecten maakt het een geweldige bak! Het maakt niet uit waar je fan van bent, elk effect komt langs. 1 complete show waar de hele straat versteld van zal staan
3. Wick@ Sick Fan
Wat een heerlijke waaier is dit zeg, niet normaal! Ik was altijd al een geweldige fan van de Crackling Cry en andere Crackling waaiers, heerlijk zoveel geweld in de straat en dat dan ook nog in w-shap. Maar jullie weten er nog een schepje bovenop te doen! Niet allen chaos in de straat met deze Crackling bak, maar ook nog is ongelooflijk mooie en felle kleuren! Echt DE perfecte combinatie wat mij betreft, zeker omdat ik zelf erg grootte fan ben van Crackling, maar ik felle kleuren ook heel mooi vind! Echt een topper!
4. Pyro + Papel
Deze kan natuurlijk niet ontbreken in de top 5. Hier hoef ik ook verder weinig over te zeggen: wat een bak! 1 geweldige show van ruim 4 minuten. Puur genieten! Geweldige serie ook trouwens, maar deze bak is minstens net zo goed! Ook de overgang is heel mooi, geen storende pauze, waardoor het dus echt 1 show wordt die maar door gaat! En natuurlijk wordt dat afgesloten met een heerlijke waaier finale, geweldig!
5. Swat Team
Nieuwe 500 grammer op de markt met een hele aantrekkelijke prijs, dat spreekt mij altijd wel aan! En jaa hoor, weer een topper! Doet me een klein beetje denken aan de Halicinator, maar eerlijk gezegd vind ik deze nog mooier en beter uitgevoerd! Zeker voor deze prijs is dit echt een nieuwe topper op de Nederlandse markt. Top bakkie!