[Vuurwerktotaal Winactie 1] Win een HFF Swat Team! WINNAARS BEKEND!

1. Shots of Anarchy : Paars, blauw en meer kleuren, mega veel effecten, goed tempo.

2. Punisher : Gewoon een geile rambak met een waanzinnig goede prijs.

3. Alpha : Goede spreiding, blijft lang hangen en mooie bugettopper

4. Code Red : Ghost effect samen met een kleurenpracht, gewoonweg geweldig.

5. Swat Team : Brocade die zeer groot overkomen, met daar naast enkele mooie kleuren er in.

En hier dan mijn top 5:

1. Code Red, met stip op 1 deze beauty van een box. Mooie kleurencombi en dat met crackling en het ghost effect. Plus de finale die het heerlijk af maakt.
2. Shots of Anarchy, gewoon een heerlijke box dit! Begin is meer dan prima met die salvo's om vervolgens op te bouwen naar een schitterende finale. Grote en goed gevulde effecten met mooie heldere kleuren.
3. Wick@ Sick Fan, mooie combinatie van kleur en crackling waaier.
4. Saluted, heerlijke schelle fluiters met lekkere doffen dreunen
5. Punisher, topper voor die prijs, dikke salvo's en goed tempo.

1. Code Red
De opbouw en de eenheid van het terugkerende rode ghost effect is heerlijk om te zien!

2. Pyro + Papel
Het is een flinke investering, maar wat een geweld aan kleuren, effecten, en schietrichting. zonder twijfel de topper van de avond!

3. Triple Riot
Heerlijke cake om te laten weten dat mijn eigen vuurwerkshowtje gaat beginnen!

4. Punisher
De bijna oneindige aanvoer van goud effecten met felle kleuren, en het schiet tempo, maken dit toch wel een topper!

5. Shots of Anarchy
De Combinatie van vrijwel alle mogelijke sier effecten, maakt deze cakebox tot een show opzich.

Mijn top 5:

1. Punisher. Heel lekker tempo, erg rap klinkt als een dikke box en de kleuren zijn mooi fel. Ook gaaf dat deze connected is. Mooie jubileum cake voor een mooie prijs!

2. Swat team. Mooie betaalbare 25 shots cake. De burst en uitwerking is fantastisch. Het label is dik! Het lijken net shells. Deze zit er zeker bij dit jaar.

3. Code red. Mooie cakebox en wederom een vet label! Scherpe prijs voor deze gave uitwerking!

4. Wick@sick fan. Hele aparte kleuren combinatie in een mooie waaier form en dikke crackling. Een echte must have! Wederom een dik label.

5.Pyro + Papel. Gaaf ontwerp, met de bekende netflix serie in je achterhoofd. Hiermee ben je de absolute straatbaas. Hier kan niemand meer tegen op!!

1 Swat Team - Totaal iets nieuws en met de kwaliteit van vwt is dit echt een topper !

2 Code Red - Mooie volle boekten wat uit eindelijk lijd tot een volle rode lucht met een heerlijke finale

3 Saluted - Een cake waar iedere fluitt/knalcake liefhebber op zat te wachten !

4 Wick@ Sick Fan - Mooie aanvulling aan de lijn fanline want hier word je wel fan van !

5 Punisher - Mooi blokje en ook eens laag geprijsd denk voor de "normale" consument een mooie aanschaf in de collectie. En voor de freak een leuke mee pakker.

1- Wick@ Sick Fan:

Geweldig heftige effecten in een heerlijk tempo, wat een geweldenaar!

2- Code Red:

Unieke effecten met super ghost, mooie crackling en een perfecte finale :droolthum

3- Shots of Anarchy:

Perfecte show in strak tempo met goede afwisseling,, toppertje!

4- Pyro + Papel:

Perfect ingespeeld op een hype en daarnaast een mooie box met veel variatie.

5- Swat Team:

Mooie cake met flinke spreiding en natuurlijk top dat Vuurwerktotaal 10 van deze cakes weg geeft!

1. Pyro + Papel = ik heb alle afleveringen van La Casa De Papel gezien, gewoon een top serie. Al helemaal na de samenwerking met Neymar :handsup:

2. Wick@ Sick Fan = zoals in de beschrijving van jullie; deze waaier gaat gewoon helemaal leip! De crackling bij de staarten maakt dit een toppertje.

3. Swat Team = deze cake laat me denken aan de tijden waarin ik veel Call of Duty speelde met mijn maten. Super leuke label met hele grote effecten. Staat bovenaan mijn whislist.

4. Alpha = ‘slechts’ 9 schoten, maar dit lijkt me op een toppertje. Waarom? De crossettes blijven goed lang hangen met langdurige crackling.

5. Punisher = tsja weinig over te zeggen, right? Goedkoop, schiet in salvo’s, prima uitwerking en mooie kleuren. Prijs kwaliteit verhouding is dit één van de betere blokken.

1. Wick@ Sick Fan - Enorm indrukwekkende cake
2. Saluted - Heerlijk, doet mij wat denken aan vuurwerk (en de tijden) van vroeger
3. Punisher - Prijs kwaliteit is gewoon top
4. Swat Team - Heerlijke cake met supergrote boeketten en een lekker (rustig) geniet-tempo
5. Pyro + Papel - Wellicht niet zo populair onder de freaks, maar toch zo'n bak waarvan je hoopt dat de buurman hem heeft

1: Swat Team
2: Voltbrothers
3: Pyro + Papel
4: Code Red
5: Saluted

My heart beats faster working with a “Swat Team” and be "Voltbrothers” Like "Pyro + Papel” finishing the difficult “Code Red” mission as a team and to be “Saluted” in style, with beautiful VuurwerkTotaal Fireworks!

1. staat toch wel de Punisher dikke salvo's en voor weinig geld. kijk er al naar uit om er 2 tegelijk te schieten als de finale.

2. Triple Riot heerlijke fluiters en salutes er tussen door! Echt voor mij gemaakt

3. Swat Team heerlijke Brocade Crown effect! en grote helder kleuren!

4. shots of Anarchy heerljke salvo's aan het begin en het eind! ondanks de grote verveelt de bak geen moment

5. Wick@ Sick Fan om de buurt te laten zien dat het weer oud en nieuw is! en je beter bij mij kan kijken dan naar je eigen vuurwerk ;)

1. Wick@ Sick Fan
Erg brute waaier. Houd wel van waaiers met crackling cry dus wordt dan ook zeker besteld

2. Triple Riot
Fluit en knal perfecte combi. En scherp geprijst. Komt zeker in de collectie

3. Swat Team
Heel vet effect op de film, erg benieuwd naar

4. Saluted
Zelfde verhaal als nummer 2. Wat prijzig maar desondanks wel benieuwd naar

5. Punisher
Leuk tussendoor blokje om te stoken in de vooravond. Lekker tempo en daarnaast niet duur

1. Wick@ Sick Fan - Ben gek op waaiers en crackling. Daarbij ook nog eens mooi uitgevoerd met extra kleurtjes. Dikke aanrader wat mij betreft.

2. Code Red - Goed tempo, mooie kleuren, veelzijdig en een heerlijke finale.

3. Saluted - Uitstekende bak om oudejaarsdag mee te beginnen en/of te eindigen.

4. Shots of Anarchy - Goed tempo, veel effecten en gewoon lekker rammen.

5. Punisher - Heerlijke rammer voor een heerlijke prijs. Uitstekend voor de liefhebber met een smaller budget. Overigens ook uitstekend voor lui met een flink budget!!

1. Pyro + Papel
Best een forse aanschafprijs, maar wat een super dikke show in deze box. Kleur, goud, afwisseling, tempo, prachtig!

2. Code Red
Lekkere ghost cake om te starten, vervolgens 2e cake waarin dit effect deels doorgaat, 3e cake komt over als finale, maar dan is er nog een rammer van een rode finale. Top!

3. Shots of Anarchy
Een bak die iets rustiger begint, maar daarna op stoom komt en hoe! De finale is om te juichen, heerlijk.

4. Alpha
Leuke nieuwkomer, zeer bijzonder effect om echt even van te genieten.

5. Wick@ Sick Fan
Kleurtjes en lekkere felle crackling gecombineerd in een waaier voor een lekker volle lucht.

Jeeeeeeeeee bijna o&n!!! :wink:

1) Pyro + Papel
Jaja er zit een flinkprijskaartje aan, maar het komt mij maar weinig voor dat ik de hele productvideo met mijn mond open zit te kijken. Hij gaat maar door met die dikke boeketten, dreunen en flinke diversiteit aan effecten. De volgende keer pak ik er een bak popcorn bij. Met deze bak ben je echt een baas in je straat!

2) Code red
Ondanks dat ik Pyro + Papel op 1 gezet heb is Code Red toch ook een prachtbak. De tempo zit er goed in en ghooooooooooooooooooooost effect kan ik niet genoeg van zien. Ik denk dat Code Red het lekker gaat doen dit jaar!

3) Punisher
Voor weinig geld veel geweld! Heerlijke salvobak met diverse kleuren. Wat word ik hier blij van!

4) Wick@ Sick Fan
Ja ik ben fan van crackling waaiers. Mijn zoontje moet er altijd om lachen. Hij zei vorig jaar: "dat lijkt wel knijpen in een zak chips!".
Erg vet die gevulde tails met cracklingwolkje en natuurlijk de kleur tussen de crackling!

5)Swat team
Weten jullie wie er zojuist bij mij op nummer 5 met zéér veel geweld binnen kwam vallen? Juist ja, Swat team!
Veel geweld, goed gevulde boeketten maar niet te snel, zodat elke burst goed op mij in kan werken.
Wat een topper!

1. Triple Riot
2. Alpha
3. Code Red
4. Wick@ Sick Fan
5. Saluted

We beginnen de show met dikke salutes en fluiters, juist de Triple Riot! Dan even een kort rustmoment met fraaie crackling crossettes uit de Alpha. Het middenstuk bestaat uit de Code Red. Deze prachtige bak verdient het om letterlijk in het middelpunt (van belangstelling) te staan. Did you order a Code Red? You are Goddamn right I did! Na de prachtige effecten uit de Code Red gooien we er nog een lekkere dikke crackling waaier tegenaan zonder kleur te verliezen of te bekennen, de Wick@ Sick Fan. Na deze crackling chaos nog even iedereen uitzwaaien met de Saluted, wat een gejoel en geklap :p Deze legt ook weer de verbinding naar de opening van deze show!
Voor iets meer dan 200 euro staat iedereen in je buurt naar deze prachtige show te kijken!

Hierbij mijn lijstje:

1: Saluted Heerlijke krijs met als kers op de taart een flinke salute, toppertje en daarom voor mij op 1.

2: Punisher Klein maar fijn, lekkere salvo bak voor een ieder zijn beurs. Toppertje al zeg ik het zelf.

3: wick@ Sick Fan Een crackling Chry bak, zoals die wezen moet. Super waaier die lekker door ramt.

4: Shots of Anarchy Wat een diversiteit en kleuren zitten er in deze box zeg, gigantisch, om nog maar te zwijgen over de finale *veegt kwijl uit mondhoek weg*

5: Alpha Prima crackling crosette cakeje, de prijs is ook meer dan goed. Meepakken die hap!

Een leuke actie!
Er zijn dit jaar eigenlijk maar weinig producten bij die tegen vielen, op het eerste gezicht, dus dit is nog best een lastig.

1. Saluted
Do I need to say more? Dit is toch de natte droom van iedere pyrogek! Heerlijke rauwe fluiter met een salute report die niemand ziet aankomen :D

2. Alpha
Verre van spectaculair maar ooh zo'n beauty. De hoeveelheid crossette cakes op de markt is beperkt en dit is een geniale aanvulling daarop. Prachtige goudsporen die wel in slowmotion lijken te gaan, perfect uitgevoerd.

3. Wick@ Sick Fan
Deze dan met doet denken aan de Crackling Fan 2.0, maar dan op alle vlakken beter. Dikkere crackling, betere mines en bovenal: veel meer kleurtjes!

4. Triple Root
Cakes met drietrapsfluit verdienen eigenlijk altijd een plekje in iedere Top zoveel. Gewoon omdat ze er veel te weinig zijn. Hopelijk gaan jullie er in de toekomst meer mee doen.
De afwisseling met salutes kennen we van een andere cake, maar dat maakt het niet minder lekker en I'm glad it's back🤗

5. Code Red
Last but not least, deze bak heeft alleen maar toffe effecten die we laatste jaren steeds meer zin. Hele dikke ghost met kraakheldere groene sterren en de waggelende wurmpalm halverwege vallen echt op in deze bak. Het heerlijke tempo en de rap afwisselende effecten maken het echt een jammer!

Hele vette actie! Bedankt voor het mogelijk maken VWC en Vuurwerktotaal! Hierbij ook mijn top 5! Stuk voor stuk toppers!

1. Code Red
Pfff, wat een heerlijke bak is dit, niet normaal! Die kleuren zijn echt geweldig uitgevoerd! In eerste instantie verwachtte ik alleen maar rode effecten, maar werkelijk alle kleuren komen voorbij, echt prachtig! Ook de prijs is meer dan top! Voor 100 euro zo'n geweldige bak in de straat! Een dikke minuut aan geweld waarbij alles vloeiend doorloopt zonder storende pauzes, echt geweldig!

2. Shots of Anarchy
Echt een geweldige box is dit! Al die verschillende effecten, echt super mooi uitgevoerd! Ook hier geen storende overgangen waardoor alles achter elkaar door knalt. Vooral de diversiteit aan effecten maakt het een geweldige bak! Het maakt niet uit waar je fan van bent, elk effect komt langs. 1 complete show waar de hele straat versteld van zal staan

3. Wick@ Sick Fan
Wat een heerlijke waaier is dit zeg, niet normaal! Ik was altijd al een geweldige fan van de Crackling Cry en andere Crackling waaiers, heerlijk zoveel geweld in de straat en dat dan ook nog in w-shap. Maar jullie weten er nog een schepje bovenop te doen! Niet allen chaos in de straat met deze Crackling bak, maar ook nog is ongelooflijk mooie en felle kleuren! Echt DE perfecte combinatie wat mij betreft, zeker omdat ik zelf erg grootte fan ben van Crackling, maar ik felle kleuren ook heel mooi vind! Echt een topper!

4. Pyro + Papel
Deze kan natuurlijk niet ontbreken in de top 5. Hier hoef ik ook verder weinig over te zeggen: wat een bak! 1 geweldige show van ruim 4 minuten. Puur genieten! Geweldige serie ook trouwens, maar deze bak is minstens net zo goed! Ook de overgang is heel mooi, geen storende pauze, waardoor het dus echt 1 show wordt die maar door gaat! En natuurlijk wordt dat afgesloten met een heerlijke waaier finale, geweldig!

5. Swat Team
Nieuwe 500 grammer op de markt met een hele aantrekkelijke prijs, dat spreekt mij altijd wel aan! En jaa hoor, weer een topper! Doet me een klein beetje denken aan de Halicinator, maar eerlijk gezegd vind ik deze nog mooier en beter uitgevoerd! Zeker voor deze prijs is dit echt een nieuwe topper op de Nederlandse markt. Top bakkie!

1. Saluted. Ongelooflijke fijne combi met een heerlijk tempo. Ben zelf meer van kleur maar deze combi zo is gewoon super.

2. Code red. Omdat rood altijd kan, het verlicht de complete straat en zal hier de monden op laten vallen.

3. Publisher. Eerlijke en heerlijke compound, leuk dat er een verjaardags box van gemaakt is en een leuke budget kans.

4.wick@sickfan.
Lekkere crackling fan cake. Harde crackling en leuke toevoeging van de kleuren.

5.Pyro en papel.
#Overdaad schaadt nooit. #Hoe meer hoe beter. #Knallen doen we nooit te weinig #het is maar geld. Allemensen heerlijk dit.

Hierbij mijn top 5:

1. Punisher: Een prima salvo box, met hele gave effecten.
2. Code red: Rood de kleur van de liefde, met oud en nieuw wens ik iedereen een liefdevol jaar en daar past de box geweldig bij.
3. Saluted: Een rauwe fluit om het vuurwerk project mee te starten.
4. Voltbrothers: Een complete vuurwerkshow in 1 box en een finale om je buurman jaloers te maken.
5. Wick @ Sick fan: Een waaier behoort altijd wel in mijn collectie, en met deze waaier heb je iets in huis met de geweldige kleuren.

Back
Bovenaan