[Vuurwerktotaal Winactie 1] Win een HFF Swat Team! WINNAARS BEKEND!

Nr 1, Shots of anarchy.
Veel salvo’s van prima effecten en een flinke finale.

Nr 2, Punisher.
Goud in salvo’s is altijd goed !!

Nr 3,Pyro + Papel.
Deze gaat maar door en een finale om van te smullen.

Nr 4,Code red.
De beste kleur voor vuurwerk is rood, en daar heeft deze box geen gebrek aan !! En als slot ook nog een geweldige all at once finale.

Nr 5,Swat team.
Grote brocade crown effecten met fijne kleuren.

1. Wick@Sick : Super waaier die dikke regenboogkleuren en crackling de lucht in blaast.
2. Saluted: raw whistle to salute! Hoe kan je daarmee misgaan. Dikke dreunen, echt een Wannahave!
3. Code Red: Heerlijke multi effect box met meerdere kleuren maar dat rood... wat een topkleur!
4. Alpha: Crackling crosettes; Door velen ondergewaardeerd, maar oh zo mooi. I want more shots :)
5. Pyro + Papel: Een 490 shots topshow in een dubbele topbox.

Leuk actie !

1. Alpha - Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd :)
2. Swat team - Erg mooi nieuw effect. Deze zou ik wel willen hebben !
3. Code red - Rood de juiste kleur om het even gezellig te maken in de straat ;) Wat een gave finale!
4. Saluted - Rauw met een heerlijke eindknal ! Hier gaat niet alleen mij hartje sneller van kloppen maar die van heel de straat !
5. Pyro + Papel - Esto hace que tu corazón lata más rápido, mis amigos

1. Shots of Anarchy
Omdat ik ook een beetje anarchistisch ben!

2. Wick@ Sick Fan
Deze naam is zo goed gevonden. Eervolle vermelding daarvoor.

3. Triple Riot
Met zo'n naam moet je natuurlijk op de derde plek komen. Maar bovenal ben ik groot fan van fluiters.

4. Swat Team
Omdat het label zo vetjes is.

5. Alpha
Normaal gesproken begin je met alpha en eindig je met omega, maar ik ga lekker in de contramine. Alpha als laatste.

1.) Alpha - Een goed uitgevoerde crossette kan weinig mis mee zijn, toch?

2.) Saluted - Rauwe fluiter, diepe salute: een prima combinatie.

3.) Punisher - Salvo's, want hoe groter de chaos hoe beter.

4.) Wick@ Sick Fan - Kleurtjes, kleurtjes, kleurtjes!

5.) Code Red - Ghosting effect is angstaanjagend...

Leuke actie weer,

Hierbij mijn inzending:

1. Wick@ Sick Fan: Een waaier met de perfecte kleursamenstelling en een enorme crackling!
2. Punisher: De musthave voor ieder feest, met maar liefst 100 schoten voor een klein prijsje.
3. Saluted: Echt oorverdovend goed! De perfecte combinatie tussen fluit en knal!
4. Code Red: De kleur van de liefde, maar ook zeker van vuurwerk!
5. Pyro + Papel: Een echte straattopper, een kant en klare show van formaat in jou straat.

1. Saluted: Geweldige cake, goede, hoge huilers en een leuke knal.
2. Code Red: Vind deze box er echt mooi uit zien
3. Triple Riot: fluit en knal is altijd een goeie combi.
4. Wick@ Sick Fan: mooie crackling waaier, doet het meer dan prima
5. Swat Team: Gewoon een goede, typische Vuurwerktotaal 500 grammer. Vind de boeketten er echt groot uit zien.

1. Code Red -> De diverse kleuren en het ghost effect, de absolute wauw factor is aanwezig !

2. Wick@ Sick Fan -> Crackling waaiers ben ik al fan van, maar de toevoeging van kleuren maakt het de kers op de taart.

3. Swat Team -> Sierlijke cake met grote effecten.

4. Pyro + Papel -> Geen idee wat je moet kiezen, neem dan deze box. Een complete show waar echt alles in zit.

5. Saluted -> Prachtige fluit/knal combinatie als afsluiter van de avond.

1. Pyro + papel. 490 schoten bruut
geweld, met deze bak zet je de rest in de straat voor aap.

2. Shots of anarchy. Geweldige salvo's, die overgaan in een geweldige finale die je niet snel meer vergeet! Ongelofelijk heldere kleuren zullen je hart doen smelten.

3. Saluted. Alleen vanwege het label zou ik deze al aanschaffen en dan heb ik nog niks gezegd over het effect!

4. Code red. Extreem mooi vuurwerk, code rood voor al je zintuigen!

5. Wick@ sick fan. Als liefhebber van waaiercakes hoort deze waaier op je wishlist, de crackling in deze cake is geweldig!

1. Code Red; deze cakebox heeft alles waarvan ik hou in vuurwerk. Prachtige kleuren, goed tempo, Crackling en een chaos finale. Terecht stelt vuurwerktotaal dat je hiermee de straat op stelten zet. Deze ga ik hoe dan ook aanschaffen. Topperr!

2. Wick @ Sick Fan; een hele goede tweede. Een goed gevulde lucht met Crackling, kleur en lawaai. Een mooie manier om het oude jaar uit te zwaaien en het nieuwe jaar in te luiden. I love it!!

3. Swat Team; ik ben fan van het HFF-label en ook dit is weer een stoere bak. Het crown-effect is mooi uitgewerkt met heldere kleuren en een lekker harde burst. Hiermee kan je met de deur in huis vallen.

4. Saluted; ook dit vind ik een vette cake. Mooie combi van fluiters en saluts. Petje af.

5. Shots of anarchy; past perfect in dit lijstje en ik vind de verwijzing naar de tv-serie echt tof.

Laatst bewerkt:
1. Wick@ Sick Fan - Snelheid, Crackling en heldere kleuren een topcombinatie.

2.Alpha - Sierlijke knetterstaarten die de lucht goed vullen.

3.Punisher - Gas erop!! Veel Salvo's, deze box weet van geen ophouden.

4.Code Red - De kleur rood verwerkt in diverse effecten, een groot spectakel met een all-in-once afsluiting.

5.Saluted - Fluit en knal, de ideale finale voor elk project.

Swat Team - veel waar voor je geld.
Triple Riot - opening van de pyromusical
Code Red - prachtig effect & tempo
Saluted - super combi qua effect
Wick@ sick fan - potentiele finale cake

Nog een paar uur en deze actie is voorbij, dus laat nog snel een reactie achter in dit topic als je dat nog niet gedaan hebt.

1. Code Red
Zeer mooie Box, goed tempo, zeer goede prijs.
2. Punisher
Net zo'n topper als hier boven, voor deze prijs een must have.
3. Swat Team
Uniek effect, mooie grote effecten. Alleen jammer dat het effect zo snel gaat.
4. Saluted
Zeer mooie cake, maar te duur als je het met de concurrentie vergelijkt. Maar wel een top cake.
5. Alpha
Mooie cake, prima crackling crosettes, had meer schoten mogen zijn.

1. Code Red
Schitterende Compound voor een super prijs! De Ghost effecten maken deze box helemaal compleet!
2. Punisher
100 shots geweld, een super box voor een helemaal mooie prijs!
3. Triple Riot
Schitterende cake met mooie salvo’s van Salute en fluiteffecten, top om de avond mee te beginnen!
4. Pyro + Papel
Onwijs vette dubbele Compound waar geen einde aan lijkt te komen, de prijs is voor mij net wat aan de hoge kant, maar voor de mensen met de grote portemonnee zeker een aanrader
5. Saluted
Mooie cake met combinaties van fluiteffecten die als Salute knal uiteen spatten, de shots komen erg hoog. De prijs net iets aan de hoge kant, maar zeker een topper!

1. Shots of Anarchy: Super complete box met een geweldige finale !

2. Triple Riot: Heerlijke driestaps fluiter , hopelijk krijsen ze goed.

3. Code Red: Prachtige jubileum box waarmee een minuut lang de straat rood kleurt.

4. Swat Team: Een echte eyecatcher met zijn enorm grote boeketten.

5. Wick@ Sick Fan: Zo breed als de straat een tapijt met crackling, heel vet.

1. Saluted: gejank dat je een keer wèl aan kunt horen. En bij deze jankerts krijg je ze stil door fikse knal te verkopen op een liefdevolle, leuke manier!
2. Triple Riot: altijd fan van The Force geweest. Ik ben heel blij dat deze weer terug is.
3. Alpha: erg leuk cakeje met een vrij uniek crossette effect. Zeer welkom op de Nederlandse markt.
4. Swat Team: prachtige cake, mooie kleuren die overgaan naar goud. Zou zeker een aanwinst voor de collectie zijn. Hinthint :angel:
5. Wick@ Sick Fan: ik ben gek op kleuren en dit is een perfecte toevoeging op de Crackling Fan 2.0 natuurlijk.

Code Red
Ook de lievelingsbox van Marco Borsato. Het rood verrast steeds in de diverse effecten, maar steelt uiteindelijk het hart met de finale.

Alpha
Klein in formaat maar groots in uitwerking, met crosettes die langer hangen dan de wallen van Wim.

Saluted
De droomwapen van elke vuurwerkliefhebber, geinspireerd door Captain Jack. Deze oorverdovende fluit en dreun schakelt iedere tegenstander uit zonder problemen.

Wick@ Sick Fan
Dj Tiesto heb je niet meer nodig bij oud en nieuw. Deze cake laat de vuurwerkfans dansen in een melodie van crackling wolken.

Swat Team
Criminelen opgelet voor de swat team. Flits boem en het boeket verandert in een net van vuurwerk. Deze verassing zag je niet aankomen he.

Back
Bovenaan