Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan een heel eind met je meegaan, maar even advocaat van de duivel:Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik snap de redenering 50/50 echt totaal niet..
We hebben er in tijden niet zo goed voorgestaan..
De importeurs zijn begonnen met leveren en Haagse bronnen melden dat het verbod waarschijnlijk van de baan is..
Meestal melden Haagse bronnen iets, als ze het volk voor willen bereiden op een besluit..
Vervolgens hebben wij de uitspraken van Dhr. van Dissel en Dhr Kuijpers nog..
Feit is dat het niks doet met de besmettingen en dat het weinig doet met normale ziekenhuis en IC opnamen..
Er zijn geen alternatieven voor vuurwerkshows naar buiten gekomen..
Het nieuws is overigens gisterenmiddag naar buiten gekomen + het nieuws dat importeurs de voorraden zijn gaan aanvullen.
Dit is door geen enkele politicus tegen gesproken en ook de importeurs zijn niet terug gefloten..
Er zijn geen acties van de Politie en de artsen om een verbod te supporteren..
We zitten in een kwetsbare tijd, maar hoeveel positieve ontwikkelingen wil je nog meer..
Kan een heel eind met je meegaan, maar even advocaat van de duivel:
Importeurs zijn zelf verantwoordelijk voor wat ze zijn gaan doen, dat ze niet teruggefloten worden is op zich heel logisch als er geen besluit is.
Maar vorig jaar was er toch ook al uitgeleverd, later volgden er een verbod... zijn die bunkers toen weer leeg gehaald bij de plaatselijke fietsenmaker.Daar heb je gelijk in Paul..
Maar wat denk je van de winkeliers bunkers die tot de nok toe gevuld worden?.. vervolgens zou er een verbod ingesteld worden, blijven deze bunkers dus vol liggen en zou het niet bekend zijn voor hoelang.. ik denk dat dit voor het kabinet niet zo'n prettig scenario is..
Daar heb je gelijk in Paul..
Maar wat denk je van de winkeliers bunkers die tot de nok toe gevuld worden?.. vervolgens zou er een verbod ingesteld worden, blijven deze bunkers dus vol liggen en zou het niet bekend zijn voor hoelang.. ik denk dat dit voor het kabinet niet zo'n prettig scenario is..
Maar vorig jaar was er toch ook al uitgeleverd, later volgden er een verbod... zijn die bunkers toen weer leeg gehaald bij de plaatselijke fietsenmaker.
Klopt wat je zegt.. maar ik begrijp nu even niet wat je voor punt je wil maken..
Er is vorig jaar uitgeleverd.. bestellingen zijn doorgeschoven naar dit jaar.. een bedrijf functioneert niet alleen op doorgeschoven bestellingen.. er zijn dus een hoop extra bestellingen bij gekomen.. dat wil zeggen dat de bunker extra vol komt te liggen.. en dat de situatie inderdaad complexer ligt dan vorig jaar..
Ik weet van een aantal winkeliers dat de bunkers vorig jaar al vol lagen na het verbod, sterker nog, ik heb het zelf gezien. Er moest zelfs naar extra ruimte (ook in Duitsland) worden gezocht. De gewone consument had vorig jaar bij verkondiging van het verbod nog geen bestelling gedaan. Dat betrof met name de freaks. Een groot deel van deze bestellingen is doorgeschoven, ook redelijk wat zijn er geannuleerd. Daarnaast zijn de bestellingen vanuit de freaks dit jaar vrij beperkt (vanwege het doorschuiven en mogelijk de onzekerheid rondom het verbod dit jaar). Kortom, de bunkers liggen nog steeds even vol per saldo.
Ik deel dus niet dat er een hoop extra bestellingen zijn bijgekomen en dat de bunkers extra vol liggen (er kon vorig jaar al bijna niets meer bij), wel dat een bedrijf niet functioneert op doorgeschoven bestellingen.
https://twitter.com/jesseklaver/status/1461290847203475464
Tweet van ''onze grote vriend'' Jesse Klaver is veelzeggend
Hiermee verraad Jesse dat onze Haagse Bronnen het wel degelijk juist hebben!
Nog een tweet van onze ''onze grote'' vriendin Lisa Westeveld!
https://twitter.com/Lisawesterveld/status/1461288545063211016
Ze zegt letterlijk, ''In welke wereld leeft dit kabinet''
Haagse bronnen hebben gelijk!
Uit haar tweet kan je al concluderen dat alles gewoon door gaat dit jaar!Nog een tweet van onze ''onze grote'' vriendin Lisa Westeveld!
https://twitter.com/Lisawesterveld/status/1461288545063211016
Ze zegt letterlijk, ''In welke wereld leeft dit kabinet''
Haagse bronnen hebben gelijk!