[Vuurwerkfederatie] Updates Vuurwerkfederatie 2021

Dat ze inderdaad maar is met een officieel bericht naar buiten komen. Dit is iig super positief. Lijkt me dat partijen als groenlinks en pvdd wel weten hoe het er voor staat.

Ondanks dat het nog niet officieel bekend is gemaakt wil toch alvast wat handjes op elkaar voor Gizmo75 en Q12307 hoe jullie de negativiteit altijd hebben weten om te draaien met de juiste argumenten en sfeer in dit topic positief hebben gehouden :applause: onder andere dankzij jullie heeft iedereen er weet positief gevoel aan over gehouden en dat is ook wel eens anders :thumbsup:

Ik vind ook wel dat het statement dat het uitleveren is gestart vanuit leveranciers/winkels/federatie/hvnl/etc. ook erg sterk is. De landelijke en regionale media hebben dit direct opgepikt en of het genoeg is geweest of niet, op deze manier zijn ‘we’ toch positief in het landelijke nieuws gekomen. :thumbsup:

Ondanks dat het nog niet officieel bekend is gemaakt wil toch alvast wat handjes op elkaar voor Gizmo75 en Q12307 hoe jullie de negativiteit altijd hebben weten om te draaien met de juiste argumenten en sfeer in dit topic positief hebben gehouden :applause: onder andere dankzij jullie heeft iedereen er weet positief gevoel aan over gehouden en dat is ook wel eens anders :thumbsup:

Dank voor de mooie woorden, ik draag daar waar ik kan altijd graag mijn steentje bij!

Maar laat ze nu eerst maar eens opschieten daar in Den Haag...

Heel graag gedaan, samen sterk!
Hopen dat we snel duidelijkheid krijgen en dat we ons verdiende feestje kunnen vieren :thumbsup:

Nu kun je toch wel met zekerheid stellen dat er geen verbod zal gaan komen. Vooral wanneer de NOS met dit duidelijk bericht naar buiten komt. Ik ga morgenavond met dubbel zoveel plezier naar filmpjes kijken en weer als vanouds lijstjes maken van wat ik nog zo graag wil hebben dit jaar, een lekkere glas whisky bij de hand en op de achtergrond op tv een mooi voetbalwedstrijd. Yeah!! Weekend is coming. Kom maar op met de freakacties.

Back
Bovenaan