[Vuurwerkfederatie] Updates Vuurwerkfederatie 2021

Ik vind deze ontwikkelingen heel positief, en wat gaan de branche en alle initiatieven er lekker met gestrekt been in zeg. Top!!

Wel opvallend (of juist niet) dat de meeste mainstream-media het persbericht van de BPN hebben geplaatst, maar dat de NOS tot nu toe de grote achterblijver is...

Klopt, zeker opvallend. Zodra het gaat over een vuurwerkvangst of mogelijk verbod dan bereikt het al snel het hoofdnieuws bij de NOS, maar nu melden ze niks. Ze zouden toch niet partijdig zijn he...

Ik denk overigens ook dat ze alleen iets gaan melden omtrend dit onderwerp zodra er een officiële knoop is doorgehakt van wel of geen verbod.

Ik vind trouwens de druk die de importeurs voeren echt geweldig. Wat zal het kabinet een partijtje zweten nu hehe.

Helemaal klaar met die onzekerheid net vlak voor O&N. Mocht er geen verbod komen ga ik meteen als een malle extra bestellen zodat ik voor de komende jaren genoeg heb haha.

Ik krijg de rillingen van het nieuws van Rtl. Frits Wester weet het al weer.

Die alcoholist weet helemaal niets, dan hadden wij het ook al geweten.
Zure sensatie politiek bij RTL, niets van aantrekken!

We horen vanzelf wat Rutte gaat bepalen, maar het lijkt er toch goed voor te staan

Geluiden zijn positief en ik wil heel graag blij zijn maar wil geen teleurstelling dus wachten nog maar.

Deze is ook wel leuk:

2B7761DD-82D9-4833-8818-82CE9AD75207.jpg

Geluiden zijn positief en ik wil heel graag blij zijn maar wil geen teleurstelling dus wachten nog maar.

Deze is ook wel leuk:

Bekijk bijlage 63911

"Bewoners van Breda zitten rond de jaarwisseling niet te wachten op ‘vrijwillige vuurwerkvrije zones’ in hun buurt. Er is in ieder geval geen enkele aanvraag voor zo’n initiatief bij de gemeente binnengekomen."

Geniaal hahah

Haha ik moest zo hard lachen om deze reactie op nu.nl. ik weet niet wat voor een staatsmongool dit is, maar teringjantje zeg..

Diederik geeft aan dat vuurwerk slachtoffers niet op de IC komen. Maar 20% van de corona slachtoffers zou niet zijn gevallen als de lucht schoner was. Hoeveel extra mensen op de IC door de nog veel slechtere luchtkwaliteit door het vuurwerk?
Klinkt niet alsof ze dat hebben mee genomen.
Overigens ben ik het met velen hier eens dat het sowieso niet meer van deze tijd is.

Hmmm, een nieuwe traditie met O&N, waar heb ik dat eerder gehoord?
Waarschijnlijk is dit item door (D)achmea gesponsord :)

Daarnaast is de suggestie dat omdat ChristenUnie voor een verbod is (kleinste partij in de coalitie) en dat het daarom waarschijnlijk gaat gebeuren natuurlijk lachwekkend...(vorige keer was het de VVD, dus welke partij is het nu precies)...lachwekkend stukje

Back
Bovenaan