ddfirework
VWC lid
Stook wanneer je stoken wilt, beleidsbepalers mijn AARS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kan je uit de droom helpen hoor dit argument komt elk jaar terug en ik weet zeker dat meer als de helft van de verkopers gaat stoppen dus dit dooft als een nachtkaars uit.
Gaat de federatie nu ook nog actie ondernemen? of hebben we het geaccepteerd omdat er wss een goede regeling voor is getroffen?
Misschien moeten jullie het hele jaar door eens actief en groots op social media actief zijn.
Ook wanneer er geschaatst kan worden... dit ook maar eens uitmelken hoeveel slachtoffers dat wel niet breng.
En misschien ben ik nu te salty maar ik irriteer me aan de gelatenheid telkens.
Nee dat denk ik juist niet dat het dooft. En ga ook niet mee in het negatieve spiraal. Alleen het is een 2de jaar op rij. Ik zeg niet dat corona voorbij is maar 2022 zal een beter jaar kunnen worden. Heb er volle vertrouwen in volgend jaar en durf het wel aan.
Had het 4 maanden geleden voorspeld in een kroeg en helaas moeten ze in de kroeg kleur bekennen. Daar zei ik let op het moet december worden. Ja zeiden en jij bent gek 1 november laten ze maatregelen los. Zei nee ze gaan weer aantrekken de touwtjes dat gebeurde, zei ook een vuurwerkverbod komt (en ja het kwam helaas) en daar is die, het is zo voorspelbaar.
Maar volgend jaar wordt beter dat staat, feit is wel ze hebben te vroeg maatregelen losgelaten en helaas ging het daar hartstikke fout.
Nee dat denk ik juist niet dat het dooft. En ga ook niet mee in het negatieve spiraal. Alleen het is een 2de jaar op rij. Ik zeg niet dat corona voorbij is maar 2022 zal een beter jaar kunnen worden. Heb er volle vertrouwen in volgend jaar en durf het wel aan.
Had het 4 maanden geleden voorspeld in een kroeg en helaas moeten ze in de kroeg kleur bekennen. Daar zei ik let op het moet december worden. Ja zeiden en jij bent gek 1 november laten ze maatregelen los. Zei nee ze gaan weer aantrekken de touwtjes dat gebeurde, zei ook een vuurwerkverbod komt (en ja het kwam helaas) en daar is die, het is zo voorspelbaar.
Maar volgend jaar wordt beter dat staat, feit is wel ze hebben te vroeg maatregelen losgelaten en helaas ging het daar hartstikke fout.
Je moet maar zo denken en klinkt simpel, dit is en hoort bij een maatregel. Echter heeft corona niet het eeuwige leven, en de maatregelen ook niet.
Sorry maar ik deel de meningen deze keer niet. So what verbieden ze het. Laat je emotie is een keer niet de overhand krijgen. Ik was 4 maanden wakker eerlijk gezegd en bleef positief. Velen doen nu net oh maar dit zagen we niet aankomen wat een verrassing. Nee hoor het ging slecht, besmettingen stegen, zorg stond op zwart. Het is wel op een vieze manier gegaan maar dat het over is nee. Ook de maatregelen krijgen niet het eeuwige leven.
En laat dat vaccineren buiten wege want dat staat los van het hele verbod op het moment
Eens. Niet alleen het vuurwerk lijdt er nu onder, ook grote evenementen die maanden van te voren waren gepland en waarvan stages al werden gebouwd waren last minute nog gecanceld door de nieuwe maatregelen.
Feit blijft dat de regering in NL er een potje van maakt, en dat de mensen ook nog weinig moeite doen om de besmettingen binnen de perken te houden.
Dit is gewoon het resultaat van falend leiderschap bovenin, en het daaropvolgende egoïstische gedrag van 'de gewone nederlander'.
In de politiek is image alles, dus wie gaat tegen een verbod zijn wanneer de artsen voor een verbod zijn (wat ik ook weer typisch vind van de federatie). Het is gewoon onzin dat de druk toeneemt door de korte SEH bezoeken van vuurwerkletsels.
Anyway, helemaal weer kut dit.
Ben het helemaal eens op alle vlakken. Er is meer verboden dit jaar ook op alle laatste moment.
Nu even klote inderdaad maar volgend jaar heb ik goede hoop. Ik laat gewoon me emotie is niet spreken.
Wel fijn om een betoog te lezen waarbij ik me aansluit
ik snap niet hoe jullie dit zo kunnen zien...er word al maanden met 2maten gemeten van wie er open mag blijven wie zijn tent mag sluiten...
dit zal altijd zo blijven....bij genoeg gevaccineerden is alles weer zoals vroeger..
een dekkingsgraad van 85% en de besmettingen zijn nog nooit zo hoog geweest...
geloof me nou vuurwerk is het eerste wat er weg moet en dat gebeurd ook nu zelfs terwijl wij berichten uit zitten te wisselen...dit word gewoon definitief.....