Grizmo Raizor
VWC lid
Vanaf vanavond iedere avond knallen!! POTVER... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat willen we nu nog doen dan? Dit gaan ze echt niet terug draaien, hebben ze vorig jaar ook niet gedaanHier mogen ze niet mee weg komen, dit gaat een staartje krijgen.
Wat willen we nu nog doen dan? Dit gaan ze echt niet terug draaien, hebben ze vorig jaar ook niet gedaanHier mogen ze niet mee weg komen, dit gaat een staartje krijgen.
Kan jij niks aan doen, hoef jij geen excuses voor aan te bieden. Ik waardeer je positivisme.Jezus mina, wat een ongelofelijk misleidend zooitje..
Bij deze mijn excuses, voor iedereen die ik positief wilde motiveren voor dit jaar.. ik had dit echt niet gedacht!
je mag geen haat zaaien maar ik zal er geen traan om laten als elk bushokje en overheidsgebouw de ramen eruit klappen...hoop dat oud en nieuw chaos word en een hele grote teringzooi...wel van de gewone mens hun spullen afblijven natuurlijk.
Begrijp de emotie maar deel je hoop niet. Uiteindelijk komt de rekening links of rechtsom bij de werkenden te liggen.
Ik heb in de shoutbox iets gelezen en dat stemt mij goed. De druk op de ziekenhuizen nam toe, dat valt niet te ontkennen zeker niet. Volgend jaar is alles weer anders dat zei een persoon goed. Volgend jaar is er weer een andere situatie en dat is zeker waar. Maar goed je zag het ook wel een beetje aankomen en nee de traditie is niet voorbij maar even op on hold gezet helaas. 2de jaar op rij mag je niet even knallen helaas.
Ik durf volgend jaar in de freakactie wel een bestelling te plaatsen, en het komt wel terug. Nu even dealen met het vuurwerkverbod, Volgend jaar nieuwe start en dan laten ze het ons wel vieren.
Echter weet ik dat vrijwel zeker dit verbod zou de laatste zijn. Overheid zat in een spagaat en hebben het moeten afwegen.