[Vuurwerkfederatie] Updates Vuurwerkfederatie 2021

Jezus mina, wat een ongelofelijk misleidend zooitje..

Bij deze mijn excuses, voor iedereen die ik positief wilde motiveren voor dit jaar.. ik had dit echt niet gedacht!
Kan jij niks aan doen, hoef jij geen excuses voor aan te bieden. Ik waardeer je positivisme.

En natuurlijk volgt hierop ook weer een verkoopverbod en gaan ze weer tijdelijk de boetes verhogen zodat je een aantekening krijgt enz. enz. Vuile flikkers dat het zijn, daadwerkelijk alles maar dan ook alles verbieden dat mensen een beetje geluk geeft in deze donkere tijden. Ze komen nog niet eens tot het besef dat er al heel veel is afgepakt. Ik durf te stellen dat het niet heel erg lang meer duurt voordat er echt een opstand uit gaat breken in dit land dat in verval is geraakt sinds het uitbreken van de crisis nu bijna 2 jaar geleden.

Ik dacht dat ze een goede reden nodig hadden om een verbod in te voeren? Er is deze week toch wel bewezen dat de druk op de zorg niet hoger werd door vuurwerk? Dadelijk in januari weer lekker schaatsen en dan hoor je helemaal niemand

Gisteren in feeststemming en vandaag zo'n klap in je bek. Dat mensen de overheid nog serieus nemen vind ik onbegrijpelijk. Waar vorig jaar nog enig begrip van vele was, denk ik dat het sentiment iets anders zal zijn. We zijn het zat met al die smerige spelletjes en leugens.

je mag geen haat zaaien maar ik zal er geen traan om laten als elk bushokje en overheidsgebouw de ramen eruit klappen...hoop dat oud en nieuw chaos word en een hele grote teringzooi...wel van de gewone mens hun spullen afblijven natuurlijk.

Wat een triest corrupt zooitje... Geen woorden voor. Ik heb het te doen met mijn mede freaks maar ook het MKB en de importeurs. Schande

Pff, wat had ik dit niet verwacht. Deze komt hard aan. Het begon gister opeens weer te kriebelen, een gevoel dat je niemand echt duidelijk kan maken die niet zo’n vuurwerkfreak is als ons. Dat kriebeltje is nu compleet plat gestampt. Wat een smet is dit. Dadelijk een week verlof voor jan met de korte achternaam. Een week afzien… wat is dit k u t

Politiek spel. Meer niet.
Ik wil echt alle winkeliers, importeurs heel veel succes wensen. Ik hoop dat het te overleven is.
Alle freaks met grote bestellingen, ik hoop dat je er iets van terugziet en er iig uitkomt met de winkel.

En verder, steek af, regel je vuurwerk. Doe het zo veilig en verstandig als altijd. Maar steek af!! Geen knetterlinten dit jaar aub.

je mag geen haat zaaien maar ik zal er geen traan om laten als elk bushokje en overheidsgebouw de ramen eruit klappen...hoop dat oud en nieuw chaos word en een hele grote teringzooi...wel van de gewone mens hun spullen afblijven natuurlijk.

Begrijp de emotie maar deel je hoop niet. Uiteindelijk komt de rekening links of rechtsom bij de werkenden te liggen.

Na een klote jaar vol goede moed de lijst opnieuw samenstellen, gebruik maken van de vroege kortingen en met elkaar uitkijken dat het dit jaar wel weer gewoon zou kunnen, want het was toch een "eenmalig tijdelijk verbod?"... dit is het einde van de vuurwerkbranch in Nederland vrees ik :cry:

Ik heb in de shoutbox iets gelezen en dat stemt mij goed. De druk op de ziekenhuizen nam toe, dat valt niet te ontkennen zeker niet. Volgend jaar is alles weer anders dat zei een persoon goed. Volgend jaar is er weer een andere situatie en dat is zeker waar. Maar goed je zag het ook wel een beetje aankomen en nee de traditie is niet voorbij maar even op on hold gezet helaas. 2de jaar op rij mag je niet even knallen helaas.

Ik durf volgend jaar in de freakactie wel een bestelling te plaatsen, en het komt wel terug. Nu even dealen met het vuurwerkverbod, Volgend jaar nieuwe start en dan laten ze het ons wel vieren.

Echter weet ik dat vrijwel zeker dit verbod zou de laatste zijn. Overheid zat in een spagaat en hebben het moeten afwegen. Er wordt ook gedreigd met code zwart.

Maar goed zei dat ik geen cat1 ging halen dat ga ik nu dus wel doen, ga mixen met F2 en volgend jaar durf ik het aan te bestellen voor oud en nieuw 2023. Ga strakjes rustig voor cat1 kijken. En ik blijf actief op de forum. Deze jaarwisseling voelt naarder dan vorig jaar maar volgend jaar heb ik volle vertrouwen. Even waren we blij met een dooie mus maar onthou ze hebben er alles aan gedaan om het ook niet te verbieden. Ik heb er volle vertrouwen in, in volgend jaar.

Ik heb in de shoutbox iets gelezen en dat stemt mij goed. De druk op de ziekenhuizen nam toe, dat valt niet te ontkennen zeker niet. Volgend jaar is alles weer anders dat zei een persoon goed. Volgend jaar is er weer een andere situatie en dat is zeker waar. Maar goed je zag het ook wel een beetje aankomen en nee de traditie is niet voorbij maar even op on hold gezet helaas. 2de jaar op rij mag je niet even knallen helaas.

Ik durf volgend jaar in de freakactie wel een bestelling te plaatsen, en het komt wel terug. Nu even dealen met het vuurwerkverbod, Volgend jaar nieuwe start en dan laten ze het ons wel vieren.

Echter weet ik dat vrijwel zeker dit verbod zou de laatste zijn. Overheid zat in een spagaat en hebben het moeten afwegen.

kan je uit de droom helpen hoor dit argument komt elk jaar terug en ik weet zeker dat meer als de helft van de verkopers gaat stoppen dus dit dooft als een nachtkaars uit.

Gister nog een aantal positieve berichten en een dag later is alles 100% omgedraaid... 2e jaar geen o&n met vuurwerk... ik baal als een stekker... en ik denk dat het hierna snel klaar is met de hobby...

Sterkte aan de winkeliers en importeurs!

Back
Bovenaan