[Vuurwerkfederatie] Updates Vuurwerkfederatie 2021

Maar dit stukje valt op:

Grapperhaus wijst erop op dat burgemeesters al zelfstandig kunnen besluiten tot een vuurwerkverbod in hun gemeente.

Ja dat is ook het enige positieve stuk wat ik eruit kan halen... begrijp gewoon niet waarom ze lopen te mieren over die paar vuurwerkslachtoffers en over die schaatsers hoor je helemaal niemand.

Ja dat is ook het enige positieve stuk wat ik eruit kan halen... begrijp gewoon niet waarom ze lopen te mieren over die paar vuurwerkslachtoffers en over die schaatsers hoor je helemaal niemand.

Politieke agenda...
Een paar individuen willen nou eenmaal een verbod en zullen alles aanvoeren om dit te bewerkstelligen.

Knallen als een malle dan maar.
Vorig jaar netjes gedaan,zal dit jaar anders zijn.

Belgie suc6 met de komende drukte,en illegale handelaren veel plezier met de winst.

Jezus mina, wat een ongelofelijk misleidend zooitje..

Bij deze mijn excuses, voor iedereen die ik positief wilde motiveren voor dit jaar.. ik had dit echt niet gedacht!

Ben benieuwd wat ze nou gaan doen. Ik mag toch hopen dat ze nou echt eens ballen gaan tonen en alles uit de kast halen om dit terug te draaien.

Jezus mina, wat een ongelofelijk misleidend zooitje..

Bij deze mijn excuses, voor iedereen die ik positief wilde motiveren voor dit jaar.. ik had dit echt niet gedacht!

Bedankt voor je positiviteit! Mag ook gezegd worden. Je hoeft al helemaal niet je te verontschuldigen.

Back
Bovenaan