Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit zou echt te absurd voor woorden zijn. Ik wil morgen wel een definitief antwoord. Dit gaat nergens meer over.
Je komt wel geloofwaardig over als kabinet als je binnen 24 uur besluit om het door te laten gaan en ook weer te verbieden. Daarnaast heb ik het idee dat ze misschien met de wet in hun maag zitten...
https://nos.nl/artikel/2403175-politie-betaalde-1-8-miljoen-euro-voor-overname-amber-alertDaarbij komt ook nog dat de politie zelf jaarlijks tientallen miljoenen tekortkomt om aan zijn wettelijke taken te voldoen.
burgermeesters zijn te bang om het zelf te beslissen, ze willen het collectief zodat ze achter de overheid kunnen schuilen. Maar als je ballen hebt dan verbied je het toch gewoon. Maar dat durven ze niet,.Even als advocaat van de duivel, burgermeesters hebben natuurlijk wel gelijk dat lokale verboden niet te handhaven zijn. Is ook weer een typisch voorbeeld van de afschuifcultuur in de Nederlandse politiek. Den Haag heeft geen zin om zijn vingers er aan te branden, dus schuiven ze het lekker door naar lokale bestuurders.
Ben zeer benieuwd wat er vandaag naar buiten komt, ben nog steeds voorzichtig positief maar duidelijkheid en zekerheid zou welkom zijn. Kabinet is helaas iets te vaak op het laatste moment gedraaid.
Probleem is dat burgermeesters alleen afsteken mogen verbieden en niet verkoop, ga dat maar eens handhaven als burgermeester. Is niet te doen. Plus, hoe ga je dat aanpakken op de gemeentegrens?burgermeesters zijn te bang om het zelf te beslissen, ze willen het collectief zodat ze achter de overheid kunnen schuilen. Maar als je ballen hebt dan verbied je het toch gewoon. Maar dat durven ze niet,.
Probleem is dat burgermeesters alleen afsteken mogen verbieden en niet verkoop, ga dat maar eens handhaven als burgermeester. Is niet te doen. Plus, hoe ga je dat aanpakken op de gemeentegrens?
Probleem is dat burgermeesters alleen afsteken mogen verbieden en niet verkoop, ga dat maar eens handhaven als burgermeester. Is niet te doen. Plus, hoe ga je dat aanpakken op de gemeentegrens?
Dat durf ik niet zeker te zeggen; hier in Schiedam geldt er sinds afgelopen jaar een vuurwerkverbod en zijn de vergunningen van handelaren allemaal ingetrokken. Ik weet niet of de rest van de burgemeesters dit kan doen in zo een korte tijdsbestek, maar het is wel mogelijk.
Daar vrees ik ook voor.Verbod komt er toch wel, ze kiezen straks allemaal de weg met de minste weerstand.
Is achter gesloten deuren.Heeft iemand een link waar het debat te volgen is ?
Heeft iemand een link waar het debat te volgen is ?
72% van de stemmen TEGEN verbod momenteel.Graag stemmen op onderstaande link:
https://www.nporadio1.nl/nieuws/sta...KcKizZ-6tQAylQ2rYdtWBXGDrot_nLJQEYvIsg_Hcx9dc
Ik heb vanuit de branche begrepen dat deze stemming mogelijk wordt meegenomen in een besluit!!