Vuurwerkfederatie demonstreert verschillen legaal en illegaal vuurwerk

Mooie actie, hopelijk heeft het wat geholpen. Nooit geschoten is altijd mis natuurlijk!! Mooi initiatief ook van de VWF.

Mooi initiatief. Dat er vervolgens weinig aandacht voor is vanuit de media. ach,. We worden al 10 jaar monddood gemakt.

Wtf is er gebeurd met het ad.... als ik het net niet had gelezen dan had ik het niet geloofd. Toch heb ik een rare bijsmaak van dit artikel, want het staat zo haaks tegenover wat ze jaren hebben gepubliceerd?

Heeft niet zozeer met de eerdere publicaties van het AD te maken, dit is een columnist. Zegt vooral iets over de mening van deze columnist en niets over al het andere.

Super om de inzet te zien van degene die dit mogelijk hebben gemaakt, toppers. Mooi om te zien dat het tog deels door de media wordt opgepakt. Hier worden we alleen maar beter van.

Grappig/jammerlijk dat het jeugdjournaal de enige partij is die het voor elkaar krijgt de demonstratie eer aan te doen door duidelijk aan te geven hoe legaal vs illegaal klinkt. Misschien dat de Nederlandse msm eens op werkbezoek moet gaan daarzo

Helemaal mee eens, je ziet het nu als dat er ineens ruimte komt in de (grote) media voor pro-vuurwerk berichten, of zoals jij inderdaad zegt: anti-regering berichten.

Nu dat het werkelijkheid wordt is het ineens interessant geworden voor de media om er over te berichten omdat er nu namelijk iets anders in beeld komt om de schuld van alles te geven: de overheid, het favoriete doelwit van de media.

Precies dat.

Er is een grote pro-behoud club, dagelijks mee bezig en de resultaten daarvan beginnen zicht-en hoorbaar te worden.
Erbovenop blijven zitten HELDEN.

Vind het top dat er mensen zijn die hun nek uitsteken voor de waarheid(hoop dat het er meer worden).Wordt helaas niet door alle media en de politiek opgepakt,want die willen alleen sensatie en ellende melden.
Zo zien jullie hoe de media werkt. En hoe dichtbij de politiek en media bij elkaar liggen.

Keep up the good work!

Hierdoor is er een sprankje hoop voor de traditie, het is zeer goed opgepakt door de media! Nu benieuwd wat de meneer uit de hoge toren hiermee gaat doen.

Klasse Vuurwerkfederatie! ,:thumbsup:

Grappig/jammerlijk dat het jeugdjournaal de enige partij is die het voor elkaar krijgt de demonstratie eer aan te doen door duidelijk aan te geven hoe legaal vs illegaal klinkt. Misschien dat de Nederlandse msm eens op werkbezoek moet gaan daarzo
Schijnt op rtl4 noch NOS journaal te zijn geweest. Hoe obvious hun agenda...

Klopt Happiness.
Maar! Super om dit stukje licht te zien! Het begon met inkorten van tijden. Daarna meer en meer!
Toch maak ik mij zorgen om de toekomst...want als het zou gebeuren in NL, krijgen Duitse linkse leugenaars ook een rede om te starten met een campagne!
En belgische, spaanse etc....laat het niet zo ver komen.

Klopt Happiness.
Maar! Super om dit stukje licht te zien! Het begon met inkorten van tijden. Daarna meer en meer!
Toch maak ik mij zorgen om de toekomst...want als het zou gebeuren in NL, krijgen Duitse linkse leugenaars ook een rede om te starten met een campagne!
En belgische, spaanse etc....laat het niet zo ver komen.

In België zijn ze er al een stuk verder mee, zowel qua verbod als de 'diervriendelijke' showtjes...

Back
Bovenaan