[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment hebben wij 26 merken van de 1 hebben we 2-3 artikelen en van de andere 50+
We zijn natuurlijk in gesprek met diverse leveranciers maar dat volgt, misschien komt er nog 1 bij.

Funke zijn we aan het kijken of we daar misschien nog iets van bij orderen.

Op dit moment hebben wij 26 merken van de 1 hebben we 2-3 artikelen en van de andere 50+
We zijn natuurlijk in gesprek met diverse leveranciers maar dat volgt, misschien komt er nog 1 bij.

Funke zijn we aan het kijken of we daar misschien nog iets van bij orderen.

hopen dat funke gouw met hun nieuwe lijn komt :)

komt er van blackboxx nog iets bij? zit net even op hun youtube kanaal te kijken maar daar staan ook echt mooie producten op

Wat een vreselijke vent, die Rene! Telkens valt hij me weer lastig met mooi assortiment voor een prima prijs... vrijwel onmogelijk voor zwakke (maar wel gelukkige) ik om me aan mijn budget te houden.

Ik zit er vanavond klaar voor. Los van de combi acties, staan er weer een aantal mooie producten van Tropic op de site (voor mij Hex white/black en Figher Orange). Ik gok dat er zomaar weer eens een bestelling uitrolt later vandaag.

Top winkel dit eerlijk waar ! Afgelopen jaar ook gekocht wat een kwaliteits spul van o.a funke katan en vele merken dit jaar weer . Denken ook mee en veel is mogekijk! We kijken uit naar vanavond naar dennieuwe actie

Als ik de geruchten mag geloven, zou ik niet al te veel van deze nieuwe lijn verwachten (helaas).

Funke is voornamelijk populair vanwege de cakes die in BE en DE worden verkocht, maar als ik het zo hoor van "hier en daar" verwacht ik niet dat de liefhebber/freak die op dit forum actief is veel zal afnemen van Funke.
Waarmee Funke komt weet ik niet, maar ik zou het al laten staan met alles wat er tot nu toe is gezegd. De gemiddelde freak hier op het forum heeft ook zijn collectie al grotendeels binnen.
Ik zet echt vraagtekens in hoevere het (lees: nog) verstandig is om Funke op te nemen in je assortiment als winkelier en daar de tijd en moeite in te steken.
Is het ook voor de consument in de reguliere verkoop, dan is het wellicht verstandig gezien der wel een kleine "hype" op zal ontstaan ofzo.
Mij boeit Funke al niet veel meer (voor dit jaar).

Funke is voornamelijk populair vanwege de cakes die in BE en DE worden verkocht, maar als ik het zo hoor van "hier en daar" verwacht ik niet dat de liefhebber/freak die op dit forum actief is veel zal afnemen van Funke.
Waarmee Funke komt weet ik niet, maar ik zou het al laten staan met alles wat er tot nu toe is gezegd. De gemiddelde freak hier op het forum heeft ook zijn collectie al grotendeels binnen.
Ik zet echt vraagtekens in hoevere het (lees: nog) verstandig is om Funke op te nemen in je assortiment als winkelier en daar de tijd en moeite in te steken.
Is het ook voor de consument in de reguliere verkoop, dan is het wellicht verstandig gezien der wel een kleine "hype" op zal ontstaan ofzo.
Mij boeit Funke al niet veel meer (voor dit jaar).

Ik ga juist rijden voor funke, vind zijn vuurwerk het mooist! En ook naar haulerwijk en ook naar nog vele plekken.
Een ritje moet niet bepalen wat je wilt halen vind ik!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan