Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

vanmiddag nog even wezen kijken rond 3 uur was nog niet veel te zien :P maar rijd er nu zo heen met scooter vast goed plekje opzoeken :)

Ik ga nu ook van huis weg. Misschien dat ik nog wat bekenden zie.
In iedergeval fijne avond allemaal veel kijk plezier. Ik ben ook zeer benieuwd.

was een erg leuke demo,wel een beetje aan de lange kant.
maar de finaleshow ging even vol gas los wat een mooi vuurwerk en geweld zeg.
heerlijk genieten,en kruitsnuiven:cool:

en de heren van vwc kom je ook overal tegen he mattenfreak,sisser,peter,moontan,sigarenman enz :p
was een leuke avond droog,helder,lekker fris en veel vuurwerk wat wil je nog meer. :bye:

Net weer terug:D
De finale was echt puur pompen.. en maar doorgaan:p
Helaas vond ik de FU collectie tegenvallen, ik ging er met hogere verwachtingen naar toe. Ik vond de red factory/royal garden stukken beter uit de verf komen.
Maar alsnog wil ik royal bedanken voor de gastvrijheid, het was voor de rest super hoor:D

Zo ook net weer terug van deze leuke demo. Ik heb erg mooie producten gezien, wel ben ik het met DsNL eens, dat deze producten vooral te vinden waren in de oudere series. Maar in de FU collectie zitten ook een paar hele mooie dingen. Ik vond de potjes aan het begin erg leuk, die al hun schoten er in 1 salvo uitgooien, dat geeft wel een apart effect. Ook ben ik wel te spreken over die nieuwe pakketten, die bieden erg veel waar voor hun geld. De finale, ja wat moet ik daar nou over zeggen, die was gewoon super, volop rammen met die cakes, heerlijk :D
Verder heb ik vooral een hele gezellige avond gehad, en veel nieuwe gezichten gezien bij de al bekende forum namen. Ik wil Royal dan ook hartelijk bedanken dat we hier bij aanwezig mochten zijn :)

Ik had deze avond vrij gehouden.
Ondanks het feit dat het voor mij een anderhalf uur rijden was, zowel heen als terug, was ik blij gegaan te zijn!:D
Ik was alleen mijn jas vergeten, heb dus dik 2 uur in de kou gestaan in mijn vessie, daar ik er om 20.00 uur al was...:cry:
Goed dat vergeet je dus nooit meer...:rolleyes:
Maar de demo was naar mijn mening goed gedaan, ik kreeg de indruk dat de mannen van royal en wie daar dan ook nog meer bij geholpen hebben, heel erg hun best hebben gedaan om alles goed neer te zetten.
Bij deze wil ik hen dan ook hartelijk danken!
De collecties zelf: de fu collectie vond ik mooi maar de garden en red factory steken er toch nog boven uit.
Ik had de lijnen sowieso nog niet gezien dus de cakes zoals beautiful leaves en silver willows waren een zeer aangename verrassing voor mij!!
De finale van 1700 kg vuurwerk was een mooi spektakel, het bleef maar doorgaan!
Ik heb een leuke avond gehad, bedankt!:bye:

Zat niet bepaald een logica in de finale, gewoon puur geweld :) Heerlijk.
Eindelijk iemand ontmoet van het forum
Zaten ook veel mooie producten in de collectie, zeker een paar dingen gezien die ik in mijn collectie neem dit jaar! Nu alleen even uitzoeken welke het ook alweer waren :p

Bedankt voor een geweldige avond mensen van Royal :)

Dat was een lekkere avond :)
Gezellig heenreis met Jos en Rob. Daar gezellig staan kletsen met liefhebbers en daarna de demo :) De demo zelf was erg goed geschoten en goed gespeakerd door Fred :p The FU Collection is me alleen een beetje tegengevallen helaas..

De finale was gewoon 10 minuten lang keihard raggen! :D
Ben nu de filmpjes op de computer aan het zetten, even kijken hoe ik de namen er bij ga vinden.. want een mevrouw met een hele grote stapelschietlijsten kon er niet even een missen..

@ sunseeker: schietlijst kan ik je wel geven. pm als je hem nodig hebt.

ongeveer 1 uur rijden voor mij en vond dit dan ook net de moeite waard.
De fu-collection vond ik erg tegevallen had hier veel meer van verwacht.
De overige collecties hadden mooie maar ook minder mooie dingen. had er meer van verwacht als ik eerlijk mag zijn (heb maar 6/7 potten kunnen opschrijven op het HEBBEN lijstje :sad:)

verder vond ik het een redelijke demo. hier en daar wat verbeterpuntjes:

1. meer schermen of 1 goed geplaatst scherm.
2. een betere geluidsvoorziening.
3. aangezien de duur van de demo was een toilet ook wel handig geweest (mocht die er wel zijn geweest dan excuses :p)

De finale was in 1 woord gewoon LOMP! wat een geweld om wat ik zo gok rond de 600 potten in 10 minuten er doorheen te rammen. geweldig die finale echt gekkenwerk :bonk::D:bonk::D

Helaas niks geen freaks gezien.:cry: alleen bastiaan even bij het parkeren :p
had graag even met wat mannen willen praten maar mijn vest heeft zijn werk niet gedaan haha:p misschien ooit tot op een meeting :)

Royal fireworks, Bedankt voor de gastvrijheid en de enorme hoeveelheid vuurwerk, heb er van genoten.:wink:

@ sunseeker: schietlijst kan ik je wel geven. pm als je hem nodig hebt.

De finale was in 1 woord gewoon LOMP! wat een geweld om wat ik zo gok rond de 600 potten in 10 minuten er doorheen te rammen. geweldig die finale

Je hebt PM :wink:

En de finale bestond uit 525 cakes in 10 minuten wat neerkwam op 1700kg :D

Zo, ook weer thuis. Was een mooie demo, heb zeker mooie producten gezien.
En die finale, dat was gewoon geweld! :D

Het was overigens niet zo druk als ik verwacht had. We hadden de auto bij de carpoolplaats gezet, zoals werd aangeraden, pokke-eind lopen en volgens mij was bij het schietterein nog voldoende plaats.

De kwaliteit van de geluidsinstallatie was helaas wel bagger, dat is inderdaad een verbeterpuntje. Stond er een goede 3 meter vanaf en kon het amper verstaan.

Morgen komen mijn filmpjes ook online :D.

was tof, weer lekker kruitsnuiven en genieten, niet alleen van de super finale, maar ook van de mooie producten. voor ieder wat wils

Inmiddels ook weer even thuis van een vuurwerkrijke avond hehe. :p
Alles werd getoond, duurde daardoor wat lang, maar heb nu wel eens alles goed kunnen bekijken. De FU-collectie kent een paar leuke artikelen, maar het verschil met Royal Garden en de Red Factory lijnen is wel erg groot, die springen er duidelijk bovenuit. Ook de "niet-kenners" zeiden toen pas "kijk, nu begint het pas mooi te worden", die burst betekent toch veel voor mensen. :wink:

De finale, tja, wat valt er over te zeggen? Klachten mogen naar Dim, want die heeft de finale uitgewerkt hehe. :p:wink:
Dim, had het al gezegd, tip voor volgend jaar; wat korter in tijd schieten en meer tempo erin he... :bonk::D:p

Manman, wat ging die finale los, heerlijk, kruitsnuiven bij het leven!

Tot slot gezellig na kunnen praten met wat leden, dealers en de heren van Royal zelf. Ook nog onder het genot van Chinees en drinken, helemaal top!
Bedankt voor de gastvrijheid heren, leuk dat de demo openbaar was ook!

:bye:

Een verslag van mij.
18:00 uur me bedje uit.
Camera en statief meegenomen en richting Oldenzaal.
Onderweg nog even langs de A15 gestopt om twee lucht ballonen op de foto te nemen.

Langs de A1 lekker Grieks gegeten, bij Mac Donalds en daarna nog een stukkie rijden me auto geparkeerd op de carpool parkeerplaats.
Even bijgepraat met Tukker1979 en Ylke en een stukkie lopen naar de schietplek.
Daar kwam al snel bekenden tegen.
Wachten totdat het tijd was en gelukkig de demo kon beginnen.

De demo.
Over de demo kan ik kort zijn (maar dat wordt toch weer een heel verhaal, dus...), in een woord top.
Super, dat de cakes per stuk geschoten werden, weet je wat je ziet en wat je koopt.
De Fu collectie viel me een klein beetje tegen, effecten kwam niet altijd even mooi uit.
Toch wel een aantal toppers gezien: de (F?)Vast fortune, de Iris the magic en kingdom of piece waren prachtig.
Ik heb bij de Fu collectie wel wat meer kopen, er achter gezet, dus dat wordt weer wikken en wegen.

De twee andere collecties waren zeer mooi.
Echt daarvan word ik echt blij van.
Vooral de Space temple, Silver willow en magic tree zijn meesterlijk goed.

Finale was zeer netjes, lekker raggen met die handel en daar moet ik Royal crew echt voor prijzen.
Toppie, goed gedaan.

Terug kreeg ik een lift van Elmo en Scania, want Elmo had nog een doos met dummy's voor me.

ik reed net op de A50, yoen Jawe belde, van kom je nog langs?
Op het kantoor van Royal was nog een afterparty, met Chinees.
Maar ja, ik had immers Grieks gegeten, dus mijn buikje zat helaas vol.
Ik heb een paar colatjes op en toen was het voor mij tijd om richtig de stad van Flipje te gaan.

Onderweg lekker 3FM op 10 gezet, want het nu 90 week op 3FM en er werden alleen maar 90 house kneiters gedraaid.
Heerlijke afsluiting en met een sigaar aan, denk ik dan...
Wat is het toch fijn om een vuurwerkfreak te zijn!

Royal fireworks, bedankt voor de demo en de cola.
En iedereen die ik gezien en gesproken heb, jongens en meisjes het was weer gezellig.

(Wat gel*l weer bij elkaar zeg.!)

Edit, ik heb helaas geen foto's genomen, want ik was me statief vergeten.
En ik had geen zin om weer terug naar me auto te lopen.
Kan me buikje niet tegen....
Dus excusses, maar er is genoeg foto materiaal gemaakt denk ik zo.

Back
Bovenaan