Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

@ peter

geen dank graag gedaan hoor , bij ons kan heel veel ( in overleg)

prima foto,s Peter :)

ik vraag mij altijd af waarom de heren van Royal Fireworks de bovenkantjes(papier) van de potten en Cakes af halen? heeft dit een reden.
volgensmij schiet het vuurwerk echt niet verder de lucht in hoor.

groet oerend.

hallo oerend

de reden hiervan is heel simpel het scheeld je een helehoop rotzooi opruimen na de show en aangezien er heeeeeeeel veeeeeeeel cakes waren , was dit natuurlijk beter:p

mvg

team royalfireworks

Ola, ben inmiddels ook weer terug uit het verre oosten.
Het was een goed opgezette demo.

De FU collectie was niet slecht, maar inderdaad minder dan de RF En RG collecties, waarbij wel opgemerkt moet worden dat deze ouder zijn en al eens eerder verbeterd konden worden, wat met de FU niet gebeurd is. Wat overigens buiten kijf staat, is de geweldige prijskwaliteit-verhouding van Royal.

Ik heb zelf een hoop mooie producten gezien en de assortimenten die Royal aan zal gaan bieden, bieden mij een goed vooruitzicht. The Garden is meer dan een waardige vervanger van de Heavy 3. The factory collectie biedt zeer nette cakes tegen zeer scherpe prijzen en om over China by Night nog maar te zwijgen. Ook de "single" shots zijn zeer innovatief en The Phlox als fontein sprak mij zeer aan. Royal gaat 100% zeker concurreren met Wolff en Rubro. Misschien nog niet qua schaal nog, maar qua producten doet Royal aardig mee kan ik stellen.

Het was ook leuk om weer wat bekenden te zien. Minpunt van de avond was toch wel Marcel. :rolleyes: Kom ik vanuit het oh zo verre Rotterdam helemaal naar Twente gereisd om hem te zien, staat die de hele avond in het veld. Marcel, waar was je nou ouwe Twentenaar? Toch maar naar Twente - Ajax gevlucht of in het veld blijven wachten op mij??? :p
WE doen nog wel eens een biertje. :bye:

Ik zou zeggen, gaat zo door heren!

Ten slotte:
Al met al een hele leuke avond gehad, mede danzij mijn gastheer en vervoerder. Bij deze wil ik hem nogmaals bedanken! Magnolia/Joost, bedankt!

Ook ik wil Royal bedanken voor dit geweldige initiatief.
Natuurlijk waren er wat minpuntjes; zo zou ik graag iets warmer weer willen hebben de volgende keer. Aandachtspuntje, heren! Maar de plussen waren duidelijk in de meerderheid, so who cares?
Ik denk dat inhoudelijk alles al gezegd is, dus daar waag ik me niet meer aan. Al vind ik het opvallend dat de meeste freaks toch min of meer dezelfde mening hebben. Dat gebeurt niet zo vaak.

Fred, ik heb je zelden zó mooi horen brommen! Ik heb er geen ruk van verstaan, maar wij hadden het geluk dat we van commentaar werden voorzien door de plaatselijke bevolking. Dat varieerde van "Ooohhh!" tot "Aaahh!", en van "Koud hé?" tot "Is ut noe nóg niet afloop'n?" Werkelijk heel leerzaam. Net voordat de finale zou beginnen ging het merendeel huiswaarts; de rest volgde na een paar minuten met de vingers in de oren...
Rare jongens, die Oldenzalezen.

Complimenten heren van Royal Fireworks
Wat een kwaliteit heb ik gisteren gezien, er komt zekers te weten heel veel Royal in mijn collectie.
De finale was gewoon dik!
Echt een topper van een avond.
Moest er 135 km voor rijden, maar het was het waard en nu weet ik ook welke producten voor oudjaar wil hebben.

Na nasi met zelfgemaakte loempia,s gemaakt door mijn moeder en mij,te hebben gegeten,was het tijd om naar de demo te gaan. Aangekomen bij de carpool plaats,stonden bastiaan en lodyx klaar. Bastiaan kwam naar de auto,om te vragen of ik een schietlijst wilde,en ik zij natuurlijk ja. Me vader was bang dat het drassig zou zijn,dus die trok nog even een ander paar schoenen aan. Bastiaan vertelde ons hoe we moesten lopen,en na een kwartier kwamen we fred810 en lunig tegen,even kort gekletst,daarna het terrein op gegaan waar de demo werdt gehouden. Daar kwam ik Pyromaniac 1975,Subarufreak en RF Jeroen tegen,ook stonden er groepjes mensen,daar heen gelopen of ik bekende zag,jaco en nick stonden er tussen. Toen zijn me vader en ik naar het schietveld gelopen,en hebben toen een plekje op het pad uitgezocht,daar kwamen we justin harings tegen. Me pa raakte aan de praat met een jongen,dat was Pyroguy,even gekletst,(leuk je te hebben ontmoet,:D) Toen naar de bult gelopen,waar de filmers stonden,daar even gekletst,Killerdome en Darksoul ontmoet,DarkSoul jaagde nog even een kind wat de bult op wilde het water in,terwijl hij de tegen andere mensen zij:je kan beter zo lopen,Whahaha. Toen weer terug gelopen naar me pa,anders stond die daar maar alleen.

over The Fu Collection:Een lijn met leuke producten van goede kwaliteit,en een paar uitspringers.

Aanraders:
Shaking Times 8 Shots:Green strobe mines to red strobe with red tail
Fast Fortune 8 Shots:Bleu mines to brocade
Good Wishes 8 Shots:Cracklig mines to red with crackling
Deze drie kleine cakes schieten alles in een keer:kort maar spectaculair.

Breath of Angel 20 shots:Golden willow to bleu with golden tail with willow mine,to golden willow to purple with golden tail with willow mine
Iris de Magic 36 Shots:Red strobe tail to red strobe willow,green strobe tail to green strobe willow
Kingdom of Piece 40 Shots:Silver Strobe willow with bleu stars
Deze drie cakes zijn echt prachtig,volle boeketten van hoge kwaliteit,een genot voor het oog.

Verder vondt ik: Sole Luck,Celebration Time,Playfull Fairy,Tears of Beauty,Hope in Dawn en Rock n Roll,Leuke producten.

Laatst bewerkt:
Allereerst wil ik Royal feliciteren met de opening van hun mooie nieuwe bedrijfspand. Netjes en verzorgd ingericht in de Royal stijl. Daarnaast wil ik Royal feliciteren met de in mijn ogen zeer geslaagde demo.

Tijdens de demo zelf heb ik weer vele mooie producten voorbij zien komen, waarvan er zeker enkele op mijn wens lijstje komen te staan. Helemaal top natuurlijk dat de producten gewoon lekker per 1 werden getoond. Zo kan men tenminste een goede indruk krijgen wat men kan verwachten wanneer men een product in de eigen straat neerzet. Niet iedereen heet immers de mogelijkheid om per meerdere te stoken, en gelukkig heeft Royal dat ook ingezien.

De finale was gewoon fantastisch. Maar wat wil je dan eigenlijk ook met zo'n hoeveelheid aan cake's. Heerlijk kruit snuiven en snippers koppen die op de menigte neer dwarrelden. Ik kreeg zelfs even een kleine Düren flashback daardoor, dus dat wil wel wat zeggen :)

Na de finale werd ons, als kers op de toch al lekkere Royal taart, een heerlijke Chinese warme maaltijd voorgeschoteld. In combinatie met een lekker glaasje werd deze genuttigd in gezellig samenzijn met winkeliers en andere genodigden.

Ik wil Royal bedanken voor de leuke en zeer gezellige avond die de crew en de leden hebben gekregen. Ik wens Royal dan ook nog heel veel succes toe de komende tijd, maar dat zal vast wel lukken.

zo, net mijn ontbijt pas achter mijn kiezen. ik was om 4:10 weer thuis.

gister ochtend eerst Genius opgehaald om 8:00, na een pakje koffie zijn we om 8:30 vertrokken naar oldenzaal. 1 uur en 45 minuten later ter plaatse aangekomen. veel was er al gedaan en de mannen van RFC waren bezig om de cakes op planken te monteren. na her en der een handje geschut te hebben, hadden we de handen ook maar iets verder uit de mouwen gestoken en meegeholpen bij waar kon.

jammer van de regenbuitjes tussendoor, maar na het eten bleef het gelukkig droog.
na nog wat meehelpen her en der hebben wij ook een mooi plekje uitgezocht: bij moontan.
daar geweldig genoten van het vuurwerk, ik heb met verwondering naar het vuurwerk staan kijken. de show was suuuper, en volgens mij was fred het wel met mij eens!
het opruimen ging redelijk vlot, alleen wat een smeerboel, zo een letterbord :D

na afloop ook nog even meegeweest naar het kantoor, ziet er goed uit! daar nog even gezellig wat gedronken, iets na tweeën zijn ook wij weer op huis aan gegaan.

bedankt mensen voor de leuke dag!

Foto-DIZCROZP.jpg

heey danny

ja sorry man ik moest de demo schieten en stond dus bijna de hele avond in het veld , ik had je nummer helaas niet anders hadden we elkaar kunnen bellen zodat we na afloop ff wat hadden kunnen gaan drinken, maar dat gaan zeker alsnog een keer doen , maar je hebt inieder geval va het mooie oosten kunne genieten :p

mvg

Ola, ben inmiddels ook weer terug uit het verre oosten.
Het was een goed opgezette demo.

De FU collectie was niet slecht, maar inderdaad minder dan de RF En RG collecties, waarbij wel opgemerkt moet worden dat deze ouder zijn en al eens eerder verbeterd konden worden, wat met de FU niet gebeurd is. Wat overigens buiten kijf staat, is de geweldige prijskwaliteit-verhouding van Royal.

Ik heb zelf een hoop mooie producten gezien en de assortimenten die Royal aan zal gaan bieden, bieden mij een goed vooruitzicht. The Garden is meer dan een waardige vervanger van de Heavy 3. The factory collectie biedt zeer nette cakes tegen zeer scherpe prijzen en om over China by Night nog maar te zwijgen. Ook de "single" shots zijn zeer innovatief en The Phlox als fontein sprak mij zeer aan. Royal gaat 100% zeker concurreren met Wolff en Rubro. Misschien nog niet qua schaal nog, maar qua producten doet Royal aardig mee kan ik stellen.

Het was ook leuk om weer wat bekenden te zien. Minpunt van de avond was toch wel Marcel. :rolleyes: Kom ik vanuit het oh zo verre Rotterdam helemaal naar Twente gereisd om hem te zien, staat die de hele avond in het veld. Marcel, waar was je nou ouwe Twentenaar? Toch maar naar Twente - Ajax gevlucht of in het veld blijven wachten op mij??? :p
WE doen nog wel eens een biertje. :bye:

Ik zou zeggen, gaat zo door heren!

Ten slotte:
Al met al een hele leuke avond gehad, mede danzij mijn gastheer en vervoerder. Bij deze wil ik hem nogmaals bedanken! Magnolia/Joost, bedankt!

Na een lange nacht in de bus het vliegtuig en de auto, werd ik rond 8:00 opgehaald door Vincemeister. Na mijn 4de kop koffie richting Oldenzaal om te helpen bij het opbouwen en mijn creaties te bewonderen. Het was een lange vermoeiende koude dag maar bovenal gezellig. Er is altijd een goede sfeer onder de Royalcrew en heb veel gelachen om de droge en melige opmerkingen.

De producten waren zoals ik ze had verwacht en er zitten geweldige vernieuwende producten in de Fu-collection met daarnaast ook cakes die gewoon prachtig zijn. Over de bestaande collecties toch toch weer even verbaasd over de uitwerkingen. Blijft allemaal top spul!

Het nieuwe kantoor is ook prachtig geworden. De banner is goed gelukt en ook de showroom ziet er goed uit. De naamplaat in de entree blijf ik geweldig vinden. Kunnen jullie er ook 1 voor mij laten maken? De tekst geef ik nog wel door :p

Over de finale heb ik weinig te melden :p Geweldig hoe "Royaal" de lucht is volgepompt en het blijft mooi om de uitwerking te zien van waar je de hele dag met zijn allen aan gewerkt hebt en dat maakt het een heerlijke afsluiter van mijn vakantie..

p1447250910.jpg

Laatst bewerkt:
Tja wat rest mij nog te zeggen? Ik heb iig een heerlijke dag gehad! De hele dag lekker met vuurwerk bezig geweest en 's avonds geweldig genoten van de demo. Erg goede producten, met heerlijke en vernieuwende effecten. Bijde fu-collectie viel me de burst soms wat tegen, maar goed...je kan niet alles hebben... :p

De finale van de demo vond ik vrij matig.....wehehehe :wink:

Royal: bedankt voor een geweldige dag! Ik heb me iig prima vermaakt!

Verder was het idd een mooie dag. Een hoop gelachen en gebouwd samen met lunig en de rest. Avond was ook super, wel wat koud maar daar is niks aan te doen. Daarna nog een afzakkertje op het kantoor en toen richting huis gegaan. Ook leuk om sommige forumers weer te zien, lodyx,skyrider,Moontan, Peter en subarufreak om er maar een paar te noemen:D

Team van Royal bedankt en de rest ook voor de leuke dag

Laatst bewerkt:
is er nog wel genoeg vuurwerk over voor de verkoop
na het schieten van deze finale :p
Ziet er goed uit jammer dat ik er niet bij kon zijn

Ik heb een leuke demo gezien met mooie produkten.Een deel nieuw en een deel dat ik vorig al heb mogen aanschouwen.Verder een lekkere bonte finale gezien die aardig door bleef blazen.Heren van Royal Fireworks bedankt.
Even toch een minpuntje aanstippen.Na 180km gereden te hebben, had ik wel trek in een bakkie koffie of iets anders te drinken, maar dat bleek helaas niet aanwezig te zijn.Misschien een aandachtspuntje voor volgend jaar.

Ik ben wel even een mooie demo misgelopen zeg!
Geweldig hoe die finale door blijft pompen :D
De eerstvolgende dealerdemo moet ik de nieuwe collectie maar eens beoordelen dan.
Heb de FU alleen nog maar op film gezien.

ik weet dat ik wat aan de late kant ben .
ik ben de afgelopen week behoorlijk ziek geweest .
maar toch wil ik zeggen dat ik de 25ste een fijne avond heb gehad .
dit was voor mij de eerste keer dat ik royal live heb gezien .
deze demo heeft mij een positiefe indruk gegeven .
hoge kwaliteit tegen een scherpe prijs . :thumbup:

hey danny ik heb een hele gezellig avond gehad :thumbup:

Back
Bovenaan