Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
(ik post het nog maar een keertje, als het mag)
Ik kom uit Woerden (utrecht) en zou ik met iemand mee kunnen rijden ?
Eventueel reis ik met de trein naar bijv utrecht centraal of een ander station, waar ik dan opgepikt kan worden. vast bedankt
mannen
wat de parkeer gelegenheid betreft , er is een stuk verderop (bij de afrit van de autobaan) een carpoolstrook, ik raar iedereen aan die van ver komt om daar de auto neer tezetten .
het is dan weliswaar een klein stukje lopen maar het scheeld je een hoop ellende met de parkeer gelegenheid vlak bij het schiet terrein , daarbij kun je dan zodra je weer weg gaat gelijk de autobaan weer op rijden en hoeft niet de half oldenzaal door voordat je weer bij de autobaan uitkomt dus doe je voordeel ermee , wij zullen zorgen dat vanaf de carpoolstrook aangegeven word welke kant je op moet lopen .
mvg
team royalfireworks
om welke afslag gaat het dan?
Heren die morgen allemaal aanwezig zijn onwijs veel plezier! Kom met mooi beeldmateriaal terug zodat de mensen die niet kunnen (zoals ik haha) kunnen nagenieten!
Mannen van Royal Fireworks ook onwijs veel plezier. Hoop dat het weer meezit, en dat er niet te zuinig gestookt gaat worden. Gewoon genieten!