Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

Helaas kan ik niet komen.
Baal er goed van, maar het is niet anders.
Wens Royal heel veel succes.
En voor iedereen die gaat enorm veel plezier.

(ik post het nog maar een keertje, als het mag)
Ik kom uit Woerden (utrecht) en zou ik met iemand mee kunnen rijden ?
Eventueel reis ik met de trein naar bijv utrecht centraal of een ander station, waar ik dan opgepikt kan worden. vast bedankt

als je naar apeldoorn komt, kun je met mij meerijden. pik ik je hier bij het station op.

gr.manfred/syndikaat

Kan de auto ook gewoon bij de veldweg geparkeerd worden? Ik weet namelijk dat daar in de buurt verder weinig parkeermogelijkheden zijn... Of je moet 30 min lopen vanaf je auto richting de show.

mannen

wat de parkeer gelegenheid betreft , er is een stuk verderop (bij de afrit van de autobaan) een carpoolstrook, ik raar iedereen aan die van ver komt om daar de auto neer tezetten .
het is dan weliswaar een klein stukje lopen maar het scheeld je een hoop ellende met de parkeer gelegenheid vlak bij het schiet terrein , daarbij kun je dan zodra je weer weg gaat gelijk de autobaan weer op rijden en hoeft niet de half oldenzaal door voordat je weer bij de autobaan uitkomt dus doe je voordeel ermee , wij zullen zorgen dat vanaf de carpoolstrook aangegeven word welke kant je op moet lopen .

mvg

team royalfireworks

Ik ga er niet zijn (ook al zal niemand me missen, maar toch deze mededeling); ik heb vorig weekend te veel uitgegeven om de combi treinkaartke-bierfestival(+aankopen) te kunnen betalen. Dit vooral gezien ik deze laatste maanden des jaars moet sparen om vuurwerk te kunnen kopen! Ik hoop op spoedig geplaatste geile filmpjes! Én een dealer in de buurt, anders schiet je bij mij mis :wink:

Hey, heel veel plezier allemaal, en heel veel succes Royal FW, jullie zullen je woorden hier waar gaan maken!

mannen

wat de parkeer gelegenheid betreft , er is een stuk verderop (bij de afrit van de autobaan) een carpoolstrook, ik raar iedereen aan die van ver komt om daar de auto neer tezetten .
het is dan weliswaar een klein stukje lopen maar het scheeld je een hoop ellende met de parkeer gelegenheid vlak bij het schiet terrein , daarbij kun je dan zodra je weer weg gaat gelijk de autobaan weer op rijden en hoeft niet de half oldenzaal door voordat je weer bij de autobaan uitkomt dus doe je voordeel ermee , wij zullen zorgen dat vanaf de carpoolstrook aangegeven word welke kant je op moet lopen .

mvg

team royalfireworks

Top service a la royal style, haha:D
Heb dr echt zin in mannen, heb mooi mn nieuwe statief binnen, dus het gaat helemaal goed komen!:D

Helaas moet ik de demo laten schieten want me grote liefde moet ook voetballen ( Fc Twente ) die avond en dat gaat me toch even voor, dan maar wachten op de filmpjes:)

Zaterdag is het zover,de demo waar veel freaks lang op hebben gewacht. Kijk heel erg uit naar de presentatie van The Fu Collection,de assortimenten,en ook naar de producten van de Royal Garden Collection en de Red Factory Collection, die ik nog niet in werking heb gezien.

Heren die morgen allemaal aanwezig zijn onwijs veel plezier! Kom met mooi beeldmateriaal terug zodat de mensen die niet kunnen (zoals ik haha) kunnen nagenieten!
Mannen van Royal Fireworks ook onwijs veel plezier. Hoop dat het weer meezit, en dat er niet te zuinig gestookt gaat worden. Gewoon genieten!

Heren die morgen allemaal aanwezig zijn onwijs veel plezier! Kom met mooi beeldmateriaal terug zodat de mensen die niet kunnen (zoals ik haha) kunnen nagenieten!
Mannen van Royal Fireworks ook onwijs veel plezier. Hoop dat het weer meezit, en dat er niet te zuinig gestookt gaat worden. Gewoon genieten!

Morgen? :p je bedoelt eerder overmorgen :wink: haha.

Beeld materiaal komt van mijn kant zeker :bye:

Zo ik ben ook aanwezig zaterdag ben benieuwd hoeveel freaks er komen.
ben wel benieuwd welke gezichten er bij de namen horen :)
en misschien jullie wel wie er toch van de buizenwinkel was :p

heb zelf een sweater aan met mijn nickname erop :wink:

Ik heb even naar het weer van morgen in Oldenzaal gekeken. Volgens Weeronline is het morgenavond lichtbewolkt zonder regen en met windkracht 1. Het blijft dus waarschijnlijk droog maar er is ook weinig wind, zodat de rook kan blijven hangen.

Het begint nu wel erg te kriebelen hoor! :D Hoop er morgen rond deze tijd wel te zijn :)

Geen filmspullen mee, ik denk dat er al genoeg mensen zijn die filmen. Scheelt mij weer sjouwen :p

Nou ik zal ook aanwezig zijn morgenavond :)Had dit al een tijdje in mijn agenda staan, maar had nog steeds geen vervoer. Gelukkig kan ik nu met DsNL mee, en er ook gezellig bij zijn :)

Ja. jongens het wordt morgenavond een waar spektakel volgens mij.
Ben tevens benieuwd naar de FU collection die inzijn geheel wordt geschoten.
Kan haast niet wachten om af te reizen, zie julie hopelijk morgen.

Wens alle VWC-members een fijne demo toe.

goedenavond mannen

nou de laatste puntjes zijn vanavond op de i gezet en we zijn helemaal klaar voor morgen.
we hopen jullie dan ook in grote aantallen temogen ontvangen en gaan jullie dan ook op een waar spektakel trakteren.
even over morgen ,op de carpoolstrook zullen mensen staan die jullie zullen begelijden( na het parkeren daar) richting het schietveld , en om dan meteen even antwoord tegeven op de vraag " is er een schietlijst beschikbaar" jazeker die is er en die kun je bij de parkeerplaats op de carpoolstrook krijgen, daar word die door onze mensen uit gedeeld .
verder rest ons niet meer dan jullie van harte welkom te heten morgen op onze demo/opening van ons nieuwe kantoor.
de stemming zit er bij ons al goed in en aan de reacties tezien bij jullie ook , nu alleen nog hopen dat de weer goden ons ook goed gezint zijn .
veel plezier alvast en tot morgen

mvg

team royalfireworks

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan