Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Dankzij zeer kundige en vriendelijke hulp hier volledig geslaagd voor dit jaar.
Alles staat in bestelling..

Mooie prijzen, makkelijk gespreid bestellen en dus ook de kosten mooi kunnen verdelen.
Toch wordt alles straks in december op 1 lijstje geleverd, top!:)

Vrijdag ben ik bij Patrick aan bakkie gaan doen en hebben we de VWC-stickers opgeplakt, ook had ik nog een mooie magneet liggen voor in de winkel. :wink:
Even wat fotootjes, blijft altijd mooi om even de bunkers in te lopen!

imag5250.jpg

imag5251.jpg

imag5252.jpg

imag5253.jpg

imag5254.jpg

imag5255.jpg

imag5257.jpg

imag5258.jpg

De voorbereidingen zijn in volle gang bij ons en de showroom is ingedeeld en de dummy's hebben een mooie plek gekregen.
Hierbij even wat foto's van de verkoopruimte, showroom, dummy presentatie's en etalage:

Foto van de verkoop balie
foto 1.jpg

Foto van de opstelling voor Royal dummy's
foto 2.jpg

Foto van de opstelling voor pakketten en pijlen dummy's
foto 3.jpg

Foto van de opstelling voor Evolution dummy's
foto 4.jpg

Foto van de opstelling voor de cake's en cakeboxen dummy's
foto 5.jpg

Foto van de etalage
foto.jpg

Tijdens de verkoopdagen zal een deel van de dummy's buiten onder een overkapping worden gepresenteerd, helaas bouwen we die pas de 28/29ste op dus daar heb ik nog geen foto's van.

Vanmiddag even in de winkel geweest, mooi ingerichte ruimte zo! Net toch maar nog even een online bestelling geplaatst, wellicht morgen nog één. :)

Succes met de verkoop mannen! :wink:

Vanochtend in alle vroegte m'n bestelling opgehaald.

Team Vos Vuurwerk, en in het bijzonder Patrick, bedankt voor jullie geweldige service!
Ik geef met liefde en zonder moeite m'n geld aan jullie af (wel in ruil voor vuurwerk natuurlijk :bonk:)

Ik raad deze toko ten zeerste aan, omdat ik echt versteld sta van de service die ze leveren. Laat de winkel om de hoek maar links liggen en ga met deze heren in zee :D

Vanochtend in alle vroegte m'n bestelling opgehaald.

Team Vos Vuurwerk, en in het bijzonder Patrick, bedankt voor jullie geweldige service!
Ik geef met liefde en zonder moeite m'n geld aan jullie af (wel in ruil voor vuurwerk natuurlijk :bonk:)

Ik raad deze toko ten zeerste aan, omdat ik echt versteld sta van de service die ze leveren. Laat de winkel om de hoek maar links liggen en ga met deze heren in zee :D

Had jij dat karton Sky palms? :p

Ook net terug van Vuurwerk huizen! Top geregeld!

Mooie winkel waar alles er netjes uit zag! Gratis koffie altijd goed! :D
En nog even mooie wall xxl Silver van Evo op de kop kunnen tikken, bedankt voor diegene die hem gehaald heeft!

IMG_2652.jpg

Yep. Super zaak! Leuke winkel die vuurwerk verkopen en service tot een kunst hebben verheven. Koffie en thee werden tevoorschijn gehaald en de bestelling stond al klaar en werd netjes doorgenomen. Vooral dat laatste kom je niet veel tegen. Nog wat kleins bijgekocht en ik kreeg er ook nog korting over. Echt een top zaak. Alleen ben ik met vuurwerk halen nog veels te zenuwachtig om gezellig te zijn:p

Als jullie in Januari weer met acties beginnen hebben jullie er een vaste klant bij!:D hoef ik ook niet meer naar olen:)

Top geregeld hier bij Vuurwerk Huizen. Mooie prijzen en super service! Netjes mijn bestelling doorgenomen. Koffie was lekker. De baas heeft zelfs nog even een doos naar mijn auto gebracht. Véél beter geregeld dan bij de 2e zaak waar ik mijn vuurwerk heb gehaald. Daar zal ik de naam maar niet van noemen ;).

Back
Bovenaan