Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Ik was hier ook mooi vroeg al aanwezig. Werd verwelkomd met de vraag of ik koffie wou, en daar had ik wel zin in om 6.15. Gelijk werd de bestelling er bij gepakt en samen gecontroleerd. In no time stond alles in mijn auto ook omdat er vriendelijk werd mee gelopen door 2 man personeel!!! Ik hoefde nog niet zo snel weg dus ben nog even blijven hangen. Gezellig gepraat met de vader van Patrick die ook zeker een vuurwerk liefhebber is, en Bas die tussen de bedrijven door de bestellingen moest controleren ;-). Zelfs nog even in de bunker geweest om te kijken hoe het er achter de schermen aan toegaat op zulke dagen. Toen we 3 bakkies koffie verder waren ben ik er vandoor gegaan. Ik wil iedereen van Vos Vuurwerk bedanken (maar vooral Patrick). Dit is echt een zaak waar klant nog koning is en waar je voor een mooie prijs en goed assortiment met een gerust hart je vuurwerk kan kopen. Volgende jaar zien ze mij zeker terug in Huizen!! Fijne jaar wisseling allemaal. Gr Lars

Vanavond hier mijn karton big 19 ophalen, ben benieuwd gezien de positieve reacties :)

Zijn hier nog iets van dagacties of iets in die richting?

Ja, top service. We kwamen aan gereden en Bas stond ons al op te wachten! Super. Gelijk de bestelling door genomen en in de auto gezet hierbij werd zelfs nog geholpen! Super service. Volgend jaar plaatsen we zeker weer een bestelling bij jullie.

Vanavond ook m'n bestelling opgehaald. De uitbreiding is echt een toevoeging! Kwam net een Royal levering maar bestelling snel kunnen meenemen, alles compleet en voor een super prijs! Volgend jaar weer.

Hier vnv ook mijn bestelling opgehaald, was vrij rustig toen ik aankwam en was vrijwel direct aan de beurt. Bestelling werd netjes nagelopen en was helemaal compleet, werd ook nog geholpen om de dozen naar de auto te tillen. Mijn vader wilde ook wat potjes voor zichzelf kopen en die kreeg daar ook nog is een mooie korting over. Top service!

Vuurwerk Huizen, beste wensen en tot volgend jaar! :)

Was weer top geregeld. Team vos hartelijk dank! Bestelling keurig nagelopen, vooraf proactief geinformeerd over een afkeur. Super. Dank voor de koffie en het alternatieve pakket. Zeer gewaardeerd. Succes de komende dagen en tot volgend jaar

Vanmorgen ook m'n vuurwerk opgehaald dit is een topzaak hoor en een leuke sfeervolle winkel met vriendelijk personeel onder genot van kopje koffie werd bestelling gechekt en werd geholpen met inladen. Patrick grote dank voor topservice en mooie prijzen. Volgend jaar zeker weer. Hierbij nog wat foto simage.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 0
Ook hier een tevreden klant. Ik was de enige in de winkel en werd gelijk geholpen.
Alles werd op de balie gezet en samen nagelopen of alles er was. De hele bestelling was compleet, iets wat bij andere winkels nog wel eens wil tegenvallen. Nog even met Patrick en Bas staan praten en toen weer terug naar huis.

Als ik het goed begreep komt er weer een vroege vogel actie, dus houd maar wat geld achter!

Patrick en Bas (en de rest van het team natuurlijk) bedankt! Succes met de resterende verkoopdagen en een fijne jaarwisseling :)

Ook hier een tevreden klant. Ik was de enige in de winkel en werd gelijk geholpen.
Alles werd op de balie gezet en samen nagelopen of alles er was. De hele bestelling was compleet, iets wat bij andere winkels nog wel eens wil tegenvallen. Nog even met Patrick en Bas staan praten en toen weer terug naar huis.

Als ik het goed begreep komt er weer een vroege vogel actie, dus houd maar wat geld achter!

Patrick en Bas (en de rest van het team natuurlijk) bedankt! Succes met de resterende verkoopdagen en een fijne jaarwisseling :)

Dus de cruel traction voor maar 75 euro? :p

Ik kom net thuis van de eerste dag en ben blij verrast met alle mooie reactie's van jullie !
Hartelijk dan voor jullie komst en vertrouwen in ons en alvast een goede jaarwisseling !

Ik kom net thuis van de eerste dag en ben blij verrast met alle mooie reactie's van jullie !
Hartelijk dan voor jullie komst en vertrouwen in ons en alvast een goede jaarwisseling !

Je verdient de complimenten ook absoluut!

Voor de freaks waren de afhaaltijden tussen 6 en 7, maar kwam om kwart voor 8 ongeveer aankakken! Ik had het van te voren al aangegeven dat het niet om 7 uur ging lukken en was geen probleem!

Ik denk dat dit mijn korste vuurwerkzaakbezoek ooit is. Toen de auto nog niet geparkeerd stond, stond Bas al op de stoep, en toen ik mijn voet op de drempel zette, stonden de eerste cakes al op mij te wachten!

Na 3 minuten zat alles in de auto en reden we weer naar huis! Eigenlijk besefte ik toen pas dat ik amper met Bas en Patrick had gesproken. Er stond een nieuwe vracht voor ze klaar, dus dat kwam ze volgens mij maar al te goed uit :)

Ik kom niet snel voor een tweede keer bij een zaak, omdat ik het leuk vind om elk jaar ergens anders heen te gaan, maar jullie vragen er wel echt om hoor! Wat een topservice!

Van hetzelfde gewenst aan Patrick en zn crew. Het vuurwerk was super en van uitstekende kwaliteit komend jaar ben ik zeker weer van de partij bij Vuurwerkhuizen. Topzaak met oog voor de consument in mij ogen....:p:) Tien met een griffel!!!

Namens mij ook het beste voor 2015! Ik ben echt zo gaar als wat en heb spierpijn van top tot teen. Bedankt voor jullie vertrouwen in ons! En laat ons volgend jaar maar weer flink sjouwen met al die dozen:D

Een gelukkig 2015 voor het hele Vuurwerk Huizen team! Nogmaals bedankt voor de service. Het vuurwerk van jullie was geweldig.

Back
Bovenaan