Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Ik wil jullie het aller beste wensen voor 2015, dat het een geweldig jaar mag gaan worden en dat ik dat over een 364 dagen even kan komen navragen of dat gelukt is :)

Patrick, ik zit klaar voor de vroegevogelactie !!! Dus duik die bunker maar in en laat het maar weten wat je er nog heb liggen.

Patrick en team, de beste wensen voor 2015! Dank voor de mooie kortingen en service. Kom maar op met je restvoorraden lijstje! :p

Ik wil Patrick en de anderen van vuurwerkhuizen bedanken voor de fantastische service, volgend jaar ben ik er weer bij! Ik zit nu al te wachten op de vroege vogel acties van 2015. Die kilometers rijd ik maar al te graag voor kortingen en topservice! Tot volgend jaar :D

Het is niet helemaal vuurwerk gerelateerd, maar wilde het toch even met jullie delen.
Wij zijn best trots dat wij bij de beste 3 winkels zitten die kans maken op de titel "Beste ondernemer 2015" in de ijzerwaren branche.
As maandag krijgen wij een topjury op bezoek en 3 november horen wij op welke plek we zijn geëindigd.

IMG_3911 (2).jpg

Afgelopen woensdag even een bezoekje gedaan bij Patrick V(os)
Daarbij uiteraard gesproken over vuurwerk (hoe kan het ook anders)
Samen met Patrick even een rondje door de bunkers gedaan, en er staat nog zat ;)
Normaal gesproken kom ik als klant niet verder dan de showroom en afhaal balie, maar dit was voor mij een nieuwe ervaring.

Patrick had de dag ervoor nieuwe dummy's binnen gehad dus uiteraard gelijk even bekeken en betast ( de dummy's dan he)

Cat1 vuurwerk heeft patrick ook genoeg liggen, dus gelijk een paar fontijntjes mee genomen, als is het alleen maar vpor de geur.

In November gaan ze de showroom inrichten, en als die klaar is ga ik nog ff een keertje kijken.

Mijn indruk: leuk bedrijf, met een echte vuurwerk liefhebber (s) die mooi spul voor een leuk bedrag verkopen.

Ik was hier vorige week ook nog ff om iets te betalen(ik betaal altijd contant) en uiteraard
ook nog wat cat 1 meegenomen , en ook in de bunker geweest al had ik m eerder ook al een keer met mn zoontje van binnen bekeken.
echt een topzaak met topservice!

Ik zie weer mooie spulletjes voor mooie prijsjes. Jammer van de 145,- op de Big19 maar we mogen niet klagen

Het is niet helemaal vuurwerk gerelateerd, maar wilde het toch even met jullie delen.
Wij zijn best trots dat wij bij de beste 3 winkels zitten die kans maken op de titel "Beste ondernemer 2015" in de ijzerwaren branche.
As maandag krijgen wij een topjury op bezoek en 3 november horen wij op welke plek we zijn geëindigd.

Bekijk bijlage 24355

Oei spannende dag morgen Patrick!! Hoop dat jullie beste winkel zijn alvast veel succes gewenst!! In mijn ogen ben je al de nr 1:)

Back
Bovenaan