Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Zoals ieder jaar was alles weer top geregeld bij Vuurwerk Huizen. Heerlijk vroeg al ophalen... bestelling samen nalopen met Bas en zoals gewoonlijk klopte alles weer!
Daarna lkkr bakkie koffie gedaan en nog wat los spul gekocht! Patrick en het hele team van Huizen bedankt weer voor alles!
Ik ben er volgend jaar zeker weer!!!

Alles was er weer top geregeld! Ook alle mania spullen waren er netjes!

Top geregeld allemaal! Dank je wel Patrick en het hele team!

Alles, zoals gebruikelijk, compleet en op tijd. Gemoedelijke en ontspannen sfeer. Tot volgend jaar!

Veel succes vandaag! En geniet van de rustdag morgen ;)

Eigenlijk voor het eerst hier wat besteld na al die goede verhalen. De avond voor de verkoop bij mij nog kruitstress en Patrick een berichtje gestuurd of ie toevallig nog een extra Red Maroon had. Jawel, kon er nog bij, werden die nacht door henzelf opgehaald. Wat een service joh, zelfs zo last minute nog!

Bij afhalen liep alles lekker door, forumlid moh nog even gesproken en kijkje in de bunker mogen nemen, even Patrick gedag zeggen en bedanken. Supervet om het overzicht daar te zien, logistiek prima op orde, enkel afhankelijk van de leverancier, maar dat ook zo strak mogelijk geregeld.

Tot volgend jaar Patrick, Bas en anderen en nog een goede laatste verkoopdag gewenst!

MVIMG_20171228_122013.jpg

Bedankt voor de service en de complete bestelling Patrick en het team!
Ik ben wel benieuwd hoe Red Ghosts 2017-versie gaan. Ik hoop minstens zo goed als de 2016-versie die ik besteld had :wink: Fijne jaarwisseling en tot de volgende bestellingen in januari.

Bedankt voor de service en de complete bestelling Patrick en het team!
Ik ben wel benieuwd hoe Red Ghosts 2017-versie gaan. Ik hoop minstens zo goed als de 2016-versie die ik besteld had :wink: Fijne jaarwisseling en tot de volgende bestellingen in januari.

De 2016 versie is afgekeurd geweest heb ik van Marchel begrepen hierdoor zijn is alles 2017 uitgeleverd.
Helaas hebben wij van Evolution de Red Ghosts en sunbeam 1 niet volledig uitgeleverd grkregen, hierdoor hebben we een aantal mensen moeten teleursellen.
Dit was helaas ook het geval met Viurwerk Mania, hiervan hebben wij gisteren te laat een incomplete order ontvangen.

Ik snap dat dit voor jullie niet prettig is, ik baal hier zelf ook gigantisch van.
Zoals een aantal van jullie wel weten ben ik heel erg kritisch op het feit dat ik alleen verkoop wat ik of daadwerkelijk heb liggen of dan wel op papier bevestigt is dat het er is en voor mij in betelling staat.
Daarom baal ik hier erg van omdat het totaal niet past bij mijn visie.
Ik heb niet iedereen over bovenstaande punten kunnen spreken door de drukte, maar vanuit mij onze excuses.

Alvast een fijne jaarwisseling en bedankt voor jullie komst!

Wat mij betreft geen probleem hoor Patrick. Ik ben al lang blij dat ik alles geleverd heb gekregen. En dat bij zo'n rommelig productiejaar in China. Vuurwerk Mania-gedoe kan gebeuren hè, het is de eerste keer dat je van hun levert. Je doet je best en wat je kan dus niet teveel balen. Vind het ook heel wat dat je hier verheldering schept in deze voor jou erg drukke tijd. Keep up the good work en fijne jaarwisseling!

Zo na een aantal dagen keihard gewerkt even een dag rust. Waren weer intensieve dagen, maar heb er weer van genoten. Helaas inderdaad toch een aantal producten die besteld waren niet geleverd gekregen, hier hebben we echt flink de pest in gehad. Van mijn eigen bestelling daarom helaas ook een aantal dingen ingeleverd om de freaks wel te kunnen leveren (Red Maroon + Psycho box).

Vanuit mij ook bedankt voor jullie komst en vertrouwen en Patrick en ik hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Was ff chill dat ik tussendoor bij Rowy naar jullie kon scheuren, jammer dat er net een vracht kwam en dat ik daarom weinig met patrick kon kletsen. Never mind, ik spreek of zie je vast wel weer snel. Greetzz en alvast veel stook plezier.

Dit was voor mij het eerste jaar dat ik besteld heb bij Vuurwerk Huizen. Door het jaar heen meerdere bestellingen geplaatst. Mailcontacten verliepen prima en het bestellen van producten buiten de vaste collectie was zo geregeld. Helaas kon ik mijn bestelling door omstandigheden van "mijn chauffeur" vrijdagavond niet ophalen. Zaterdagmorgen heb ik met de vrouw van een vriend de bestelling op mogen halen. Alles was goed geregeld en samen met 3 man van Vuurwerk Huizen hebben we alles ingeladen. Prachtige collectie en een geweldige service!!!! Zeker voor herhaling vatbaar ����

Patrick en team, onwijs bedankt!!!

Voor het eerst hier geweest de 29ste. Vriendelijk ontvangst en een leuke showroom. Ik kan niet wachten tot de freaksite weer open gaat. Tot volgend jaar!

Het is en blijft een knusse en fijne winkel om te komen, elk jaar weer. Patrick en team dank voor de goede service! Een deze dagen de eerste bestelling van het jaar? ;)

Patrick en collega’s bedankt voor de goede en snelle service!!! Alles strak geregeld en geen kooien meer te vinden. Tot volgend jaar!!

Back
Bovenaan