Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Zekers Arjan, met een beetje mazzel komt vanavond de eerste berg Royal binnen.
Inclusief dummy's van de Golden Power en Royal's Celebration :)

Net een verlaat kerst kadootje binnen gekregen :p
Een hele berg Royal's Celebration en Golden Powers/Secret Treasure en van beide nog steeds een beperkt aantal voorradig!

Hoe is het hier vandaag gegaan met de 1e verkoopdag Patrick ?

Als ik even voor Patrick mag spreken was het een redelijke eerste dag, er kwam meer volk dan vorig jaar in iedergeval! Daarnaast was het leuk om een aantal liefhebbers gezien/gesproken te hebben. Nu even een dagje uitrusten en dan kunnen we maandag vol aan de bak!

Ik zag ook dat het lekker druk was zaterdag,leuk!
het kleine spul gaat er snel doorheen dus mischien kom ik nog wel langs,
anders in elk geval veel succes en een gelukkig 2014!!

Inderdaad een lekker dagje gehad, het liep lekker door!
Ben benieuwd wat de komende dagen gaan brengen.

Overigens hebben wij nog steeds een aantal Royal's Celebrations en Golden Powers op voorraad ;)

Zeer goede service! Reageren snel op de mails en weten je altijd tevreden te stellen! Vuurwerk Huizen heeft er een nieuwe en een tevreden klant bij!

De tweede da zit er ook weer op, lekkere dag geweest !
Net nog ff de boel aangevuld en morgen ochtend nog een leveringen en dan kunnen we morgen nog even knallen!

Overigens hebben wij voor de liefhebbers nog steeds een klein aantal Golden Powers en Royal celebrations!

De tweede da zit er ook weer op, lekkere dag geweest !
Net nog ff de boel aangevuld en morgen ochtend nog een leveringen en dan kunnen we morgen nog even knallen!

Overigens hebben wij voor de liefhebbers nog steeds een klein aantal Golden Powers en Royal celebrations!

En scherpe aanbiedingen van niet CE spul! Weet ze niet uit mijn hoofd maar het is wel de moeite waard.

En scherpe aanbiedingen van niet CE spul! Weet ze niet uit mijn hoofd maar het is wel de moeite waard.

Even uit mijn hoofd uit de Dynasty lijn:
- Air Defence
- Stalin orgel
- Planet explosion
- Golden Salute
- Phoenix

En uit de maxxtreme lijn:
- Final Hour
- Fan-Tastic
- Magic - Attack
- Xplosion
- Xtreme Wave

Overig:
- Super Circle pijlen (full loaded)
- Crash
- Crackling Choas

Voor meer info, stuur even een pm of email naar [email protected]

Leuke winkel met een goed assortiment, en ondanks dat ik eigenlijk niets meer nodig had heb ik toch maar op de valreep 3 silver salutes laten ophalen voor een mooi prijsje..:D

Dat zou goed kunnen, maar ik stond zelf te verkopen bij hockey republic in bussum dus kon niet weg om ze zelf op te halen...:p

Jullie ook nog de beste wensen!

Omdat ik afgelopen jaar eigenlijk pas op het allerlaatste moment heb besloten om toch maar wel vuurwerk te bestellen, heb ik gelijk contact opgenomen met de winkel waar ik al vaker mn vuurwerk had gehaald. In alle haast van het bestellen totaal geen rekening gehouden met winkels die een freakactie hebben in de buurt, dus ook niet gekeken naar jullie prijzen of assortiment. Zonde, want Huizen is toch wel lekker dichtbij :)

Met Wolff hebben jullie al een erg goede importeur in handen en ik zag dat er op het laatste moment nog besloten is om ook een deel van Royal te voeren, goede keuze waarmee jullie eigenlijk toch wel 2 van de beste importeurs in handen hebben. Zijn er nog plannen om dit Royal assortiment te vergroten? Dan wordt het namelijk wel interessant om een prijsopgaaf te sturen of wat kartonnen te kopen zo dicht bij huis.

Er zijn zeker plannen om te kijken of we het assortiment van Royal kunnen uitbreiden.
Alleen zal daar pas september/oktober duidelijkheid over komen.
Wel zullen we weer met een Freak actie komen voor kartons, maar ook weer met een staffelkorting en zullen deze eerder gaan brengen dan dit jaar. Wanneer er animo voor is zullen we mogelijk ook een aparte afhaaltijd op de 29ste gaan maken voor de freaks.
En mogelijk zullen wij in het voorjaar met uitloop artikelen met speciale prijzen gaan komen.

Ondanks dat mijn hele bestelling al klaar was toch op de 31ste langs geweest en wat extra gekocht. Het was er gezellig druk, maar toch was de wachttijd gering. Leuke showroom, mooi vnml wolff assortiment en "toezicht" op straat dat er niets werd afgestoken bij de winkel. Was een leuke kennismaking met vuurwerk huizen!

Als ik Patrick goed begreep gisteren kan er binnenkort al misschien vast een uitverkoop komen met heerlijke prijzen! Ik ben erg benieuwd, hopelijk kan ik me inhouden want om nu al te gaan kopen........:bonk:

Back
Bovenaan