Vuurwerk festival Scheveningen 2016

Hierbij nog enkele foto's van de zaterdag.

Zuid-Korea (Xena)

IMG_4897.jpg

IMG_4909.jpg

IMG_4923.jpg

IMG_4926.jpg

IMG_4930.jpg

IMG_4933.jpg

IMG_4934.jpg

China (Vulcan Europe)

IMG_4952.jpg

IMG_4961.jpg

IMG_4982.jpg

IMG_4983.jpg

Zal me benieuwen of dat zo is aangezien er staat dat 8 landen de strijd zullen aangaan om de felbegeerde titel.
Maar goed het is inderdaad een stap in de goede richting. :)

Buiten het feit, dat een evenement als dit het verdient dat ze dit soort kwalitatief goeie shows voorgeschotelt te krijgen, vind ik de opzet gewoon vreemd. Dat is een mening en mag toch geuit worden???

En daarnaast uit ik geen onzin, het is toch algemeen bekend dat tony diep geworteld zit in de vuurwerk wereld...zie de films van fallas in de kooi o.a.
Daar is helemaal niks mis mee, en als mijn gevoel me zegt dat hij er een bijdrage aan heeft dat Caballer in scheveningen op bezoek komt....petje af.....en goed geregeld dat een bedrijf van dit caliber nederland aan doet.

Buiten het feit, dat een evenement als dit het verdient dat ze dit soort kwalitatief goeie shows voorgeschotelt te krijgen, vind ik de opzet gewoon vreemd. Dat is een mening en mag toch geuit worden???

Niks mis met een beetje kritiek kunnen anderen ook weer van leren.Vind het ook jammer want het is nu alsnog geen echte competitie.

Hallo allemaal,

Ondanks de rookontwikkeling hopen wij dat jullie genoten hebben van de show!

Hierbij een video met highlights van de opbouw/voorbereidingen, beelden tijdens de show van de go-pro, beelden tijdens de show van de helmcamera en beelden van de show zelf.

Meer beelden volgen ;)

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ondanks de rookontwikkeling hopen wij dat jullie genoten hebben van de show!

Hierbij een video met highlights van de opbouw/voorbereidingen, beelden tijdens de show van de go-pro, beelden tijdens de show van de helmcamera en beelden van de show zelf.

Meer beelden volgen ;)

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

@Vulcan, volgens mij heb je de show van de con-cullega gepost?
Ik denk dat je deze wilde posten:

"We gaan weer van start met vanavond de vuurwerkshows van Italië en Spanje! De vuurwerkteams zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen: een kijkje achter de schermen bij team Hermanos Caballer uit Spanje! Voor alle vragen met betrekking tot de weersvoorspelling voor vanavond; het Vuurwerkfestival gaat gewoon door!! Tot vanavond!"
FB_IMG_1471625031575.jpg

FB_IMG_1471625027226.jpg

FB_IMG_1471625022208.jpg

Van de facebook pagina vuurwerk festival Scheveningen.

Morgenavond, daar ben ik benieuwd naar..ZZW 6 en rond 2 meter golven....is dat een probleem FexZy?

"We gaan weer van start met vanavond de vuurwerkshows van Italië en Spanje! De vuurwerkteams zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen: een kijkje achter de schermen bij team Hermanos Caballer uit Spanje! Voor alle vragen met betrekking tot de weersvoorspelling voor vanavond; het Vuurwerkfestival gaat gewoon door!! Tot vanavond!"
Bekijk bijlage 28387

Bekijk bijlage 28388

Bekijk bijlage 28389

Van de facebook pagina vuurwerk festival Scheveningen.

Komt er nog een poging voor een live stream of word daar niet meer over gesproken na vorige week?
De Webcams op Scheveningen staan weer uit..

Hier op enkele kilometers afstand is het de hele avond al noodweer en daarom ben ik niet die kant op gegaan, en ik hoor van personen die daar zijn dat het behoorlijk regent, hopelijk krijgen we toch mooie beelden te zien.

Back
Bovenaan