Vuurwerk festival Scheveningen 2016

Heb het op 8 hoog van een groot balkon gekeken, geen last van de drukte.
Maar wat een vreselijke shows. Nederland was zo saai dat ik hierna lekker een filmpje ben wezen kijken en de tweede show heb gelaten voor wat het was.
Volgend weekend kan ik het kijken terwijl ik betaald word. Mag beiden dagen werken en eerste rij pal voor het vuurwerk. Dan is het denk ik wel leuk haha

Waar kun je een beetje fatsoenlijk parkeren met al die mensen?

Laatst bewerkt:
Ik kreeg op app berichten van mensen die naar huis zijn gegaan, was blijkbaar geen doorkomen aan in schrveningen.

Jammer dat ze niet een uurtje gewacht hebben. Vind zelf vuurwerk toch altijd net wat beter uit de verf komen als het helemaal donker is. Leuke show verder met de gouden regen horse tails en half om half shells rond 6:00.

Vandaag waren twee prachtige shows gezien op Scheveningen. De show van Zuid-Korea (Xena) begon wat later maar dat was zeker niet erg aangezien het nu wat donkerder was.

Show van Zuid-Korea (Xena)

Na al een prachtige show van Xena kwam Vulcan met ook een prachtige show. Zaten echt een aantal mooie bommen tussen. Zeker de Photo Flash(?) bommen op 5:16 waren heel gaaf!

Show van China (Vulcan Europe)

Laatst bewerkt:
Maar 4 landen dus en 4 shows door Xena?Vind het maar vreemd.Laat gewoon 4 landen komen
en laat ze een grotere show schieten en dan doet Xena de afsluitende show net als in
Knokke-Heist.

De kwaliteit van het evenement gaat welliswaar omhoog, maar laten we eerlijk zijn hermanos caballer komt puur omdat hij bevriend is met Tony...voordeel is dat scheveningen hier de vruchten van plukt.

Maar inderdaad 1 fatsoendelijke show per avond, met een afsluitende show van Xena.

wat heeft Tony hier mee te maken ? die werkt geen eens bijna xena....

xena importeerde al jaaaaaren spul van caballer en zullen gewoon zelf de contacten gelegd hebben.

overigens zijn de shows 1000x beter dan het tijdperk dat Dream er stond met hun salvo showtjes.

Dat zegt hij toch ook dat de kwaliteit omhoog gegaan is.Alleen hoe wil je dat straks gaan doen met een winnaar uitkiezen?Klopt er toch nog steeds niks van als je 8 shows hebt waarvan 4 door het zelfde bedrijf zijn geschoten.

Hij is wel lekker onzin de wereld in aan het slingeren door zonder enige onderbouwing te roepen dat dankzij Tony Hermanos Caballer naar Scheveningen komt.

En natuurlijk wint 1 van de 4 echte bedrijven het festival. Je ziet ook dat de shows van Xena wat minder budget/materiaal hebben.

Maar laten we vooral blij zijn dat er dit jaar grote stappen zijn gezet richting een echt vuurwerk festival in Schevingen.

Hij is wel lekker onzin de wereld in aan het slingeren door zonder enige onderbouwing te roepen dat dankzij Tony Hermanos Caballer naar Scheveningen komt.

En natuurlijk wint 1 van de 4 echte bedrijven het festival. Je ziet ook dat de shows van Xena wat minder budget/materiaal hebben.

Maar laten we vooral blij zijn dat er dit jaar grote stappen zijn gezet richting een echt vuurwerk festival in Schevingen.

Zal me benieuwen of dat zo is aangezien er staat dat 8 landen de strijd zullen aangaan om de felbegeerde titel.
Maar goed het is inderdaad een stap in de goede richting. :)

Jongens, niet te kritisch.

Dit zo een enorme stap voorwaarts. Sinds tijden was het 1 bedrijf die voor alle zogenaamde landen plichtmatig schoot met een laag budget. Dit jaar voor het eerst echt buitenlandse bedrijven die hun gang mogen gaan. Sinds jaren afgelopen vrijdag weer eens geweest en het was echt andere koek.

De eerste show helaas te vroeg geschoten. 30 minuten later is het wat donkerder en komt alles toch wat mooier uit. Toch genoten van wat Xena ons voorschotelde. Onze Belgische vrienden maakten er zeker ook was moois van. Mooie thema's, goeie kleuren, lekkere finale. Ondanks de straffe wind een leuke avond.

Zaterdag even laten schieten, maar aankomende vrijdag weer van de partij. Ben benieuwd wat H.Caballer ons laat zien.

Laatst bewerkt:
wat heeft Tony hier mee te maken ? die werkt geen eens bijna xena....

xena importeerde al jaaaaaren spul van caballer en zullen gewoon zelf de contacten gelegd hebben.

overigens zijn de shows 1000x beter dan het tijdperk dat Dream er stond met hun salvo showtjes.

Xena importeert producten van Ricasa (Ricardo Caballer). Hermanos Caballer is een ander bedrijf net als Vicente Caballer, CaballerFX etc.

Back
Bovenaan