Torrr
VWC lid
Het regent inderdaad heel hard, hoop bij de tweede show droog te blijven![]()
Waarom heb je niet even gezegd dat jij ook ging hahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het regent inderdaad heel hard, hoop bij de tweede show droog te blijven![]()
Waarom heb je niet even gezegd dat jij ook ging hahahaha
Vandaag jubileum aan het vieren ben jaar getrouwd en dacht even showtje mee te pakken met mijn vrouw volgende keer laat ik het weten![]()
Ja zag het op Facebook, hier ook nog gefeliciteerd en maak er een mooie dag van, met vuurwerk nog wel haha
Mijn foto's en video's volgen morgen of overmorgen.
Maar man, hadden ze niet gewoon Italië tot morgen kunnen uitstellen of zo? Of op zijn minst op het moment dat t even droog werd kunnen afsteken. Want een prachtshow was dat. Maar me foto's en filmpje zijn gewoon grotendeels mislukt omdat me lens continu nat werd en omdat ik verging van de pijn om me paraplu vast te houden en te zorgen dat me statieven niet gingen omvallen. Bizarre was dat er al meerdere hoosbuien waren geweest, maar dat dus bij deze show ineens ook een zeer sterke wind opstak. Welke toch wel t ergste was. Bedoel, die regen op zichzelf was prima mee te leven, maar, dan ook nog keiharde wind. Alsof vuurwerk op zichzelf fotograferen al niet moeilijk genoeg is.
Gelukkig bij Spanje meer geluk. Alleen toen ging ineens me camera falen. Dus paar stukken gemist.
Uiteindelijk waren t wel 2 prachtige shows. Maar t weer was gewoon dus echt n ramp. Echt absurd harde knallen en damn grote effecten.
Wel blij dat we binnen n half uur heen en terug waren (Den Haag x Gouda). (ook met t wachten in de garage meegerekent) Was gewoon echt rustig te noemen. Wat ook wel te begrijpen was.
Morgen voorspellen ze weer buien, nu maar hopen dat deze Scheveningen mijden (Want in de rest van Nederland kon je wel zeggen dat t droog was als je de buienradar bekeek).