Vuurwerk festival Scheveningen 2016

Vond het vanavond wel tegen vallen vergeleken met de andere shows van afgelopen keren of deel ik deze mening alleen?

Vond het vanavond wel tegen vallen vergeleken met de andere shows van afgelopen keren of deel ik deze mening alleen?

Ik ben alleen dit weekend geweest (wegens vakantie). Hierdoor kan ik niet oordelen over de eerste 4 shows.

Als ik alleen kijk naar dit weekend dan vond ik Spanje en Italie velen malen beter dan Polen en Duitsland. Toch heb ik vanavond her en der wel wat leuke effecten gezien. Wat wel vermeld moet worden is dat de weersomstandigheden verre van perfect waren.

Ik heb van Spanje en Italië echt enorm genoten. Ik vond het rood, wit en blauwe deel van Spanje echt geweldig. Mijn top 4 van het tweede weekend is:
Plaats 1. Spanje
Plaats 2. Italië
Plaats 3. Polen
Plaats 4. Duitsland

Groetjes,
Pyrofan#1

Alle 4 de avonden geweest. Maar wat was het vanavond slecht zeg. Normaal heb ik zoiets van ; vuurwerk is vuurwerk, maar dit was echt saai.

Vanavond vond ik ook iets mindere shows.. Maar wel weer de moeite waard.

Hoorde toen ik terug liep een deel van de uitslag. Ik geloof dat het was:
1. Spanje
2. België
3. China

Klinkt als een prima uitslag in mijn ogen (heb de shows van gisteren nog niet gezien).

Wat ik alleen jammer vind is de wind die daar altijd staat, dan komt een gouden finale niet goed tot zijn recht.

vanavond vond ik het zelf er tegenvallen, beide vrij matige showtjes.

hier Polen

en Duitsland

Laatst bewerkt:
Op basis van alle films die online staan, waarvoor dank, denk ik dat het een meer dan terechte winnaar is. Het festival is er iig flink op vooruit gegaan.

Alleen al de opening van caballer,pppffff je ziet gewoon de meester aan het werk.
De grote nederlandse schietbedrijven schieten prima shows.....maar hier zie je gewoon het verschil in gedachte en showschrijven samen met productkeuze.

Zo, mijn artikel is af :) Hierbij nog wat foto's en alle filmpjes :)

Bron: RFGFireworks

Nederland:

België:

Zuid Korea:

China:

Italië:

Spanje:

Polen:

Duitsland:

Foto's van gisteren nog eventjes:)

16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Polen-48.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Polen-115.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Polen-142.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Polen-173.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Polen-233.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-5.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-18.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-25.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-59.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-85.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-96.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-107.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-133.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-227.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-293.jpg
16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-307.jpg

En ik sluit dit bericht af met een SMILE :D

16-08-20-Vuurwerkfestival-Scheveningen-Duitsland-189.jpg

Beetje laat. Helaas met de hand moeten filmen (ene hand paraplu, andere hand camera). Geluid is te zacht opgenomen, dus even het geluid wat harder zetten voor optimale beleving. Hier eerst de finale, volledige show komt er ook aan voor de liefhebber.

Jwtjuh :bye:

Wel leuk te lezen dat over het algemeen dit event positiever bevallen is dan voorgaande jaren. T kan alleen maar beter worden!

Mensen nog problemen ondervonden met verkeer na afloop van de shows?

Ik was zelf binnen 20 min scheveningen uit elke avond

Back
Bovenaan