Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Die begonnen zelf over 'die rotjongens met dat vuurwerk'. Kleinzoon en honden waren blijkbaar erg bang. Toen sloeg toch wel weer de twijfel toe of we er goed aan doen thuis te blijven..
.
het zijn maar een paar uurtjes.
+ we ruimen zoal nachts als overdag op, nachts de complete zooi verbranden en beetje rond ouwehoeren en overdag met de hogedrukreiniger alles schoon spuiten en mocht het zo zijn dat het bij mensen in de tuin is terecht is gekomen ben ik de beroerdste niet om dat ff weg te halen, houden mensen van, geeft een goeie indruk en dus hebben ze niks te klagen
aangezien we hier rond het middag uur beginnen. De 18:00 regel is hier niet van toepassing, wijken om ons heen geld meestal het zelfde
heerlijk sfeertje brengt dat met zich mee + ik wil mijn neefjes de volledige gevoel geven van wat ik als kind deed, morgens gewoon lekker knallen
en de desbetreffende boete accepteren we wel, dat is niet anders. ( zal me ook een rot zorg zijn eigelijk )