Denk eerlijk gezegd dat ze bij Lesli zelf nu wel hebben gezien dat Nederland bereid is kwaliteits vuurwerk te kopen. Als je prijzen vergelijkt valt het verschil eigenlijk nog wel mee ,afhankelijk wanneer en waar je Riakeo vuurwerk koopt uiteraard. M.b.t. de lonten aan de zijkant vindt het zelf geen probleem des te makkelijker om je eigen showtje zo door te lonten (reserve lont is zelfs roze wat ikzelf weer associeer met snellont) maar het is gewoon zonde van alle kosten en grondstoffen om zoveel verpakkingsmateriaal te gebruiken wat gewoon zinloos is ,niet alleen bij riakeo uiteraard. Het zit in een mooie bedrukte dure omdoos ,soms nog een kooi en dan weer in blanke dozen daarna pfhhh ,zonde van de kosten en als we toch iets willen doen qua milieu zou dit wat mijn idee een mooie eerste stap zijn ,maak je dummy's nou gewoon met de "mooie marketings verpakking" maar het echte product met zo min mogelijk onnodige troep, en vergeet niet dat er al heel veel vuurwerk vanuit de happy family fabriek komt he ,menig label wordt daar geproduceerd ,eind conclusie riakeo was top en komend jaar gaat daar mits de prijzen normaal blijven het meeste van mijn budget wel naar toe ,de futuristic lijn viel me ook niet echt tegen trouwens (andere prijslijn) ps kan me wel voorstellen dat het logistiek misschien beter werkt als een bepaald product een specifieke verpakking heeft (stapelen/kruit droging tijdens transport) maar vrees dat marketing en schappresentatie de boventoon voert