Vragen aan Lesli Vuurwerk 2025/2026!

Zouden jullie willen overwegen om de lonten boven op de cakes te plakken en niet aan de zijkant, dat is een stuk makkelijker aangezien alles in doosjes zat (Riakeo)
Volgens mij doen ze dit ook omdat je dan het product uit de doos moet halen. ik las ergens dat er bij tests een windtunnel aan te pas komt, en als die de doos weer dichtwaait is dat onveiliger?

Dat flapje van dozen kan wel afzwaaiers geven, niet heel dramatisch maar je ziet ze in filmpjes dan wel ns lager bursten bv

Volgens mij stond op de doos van wolff gedrukt dat je de flappen af moest scheuren.

Echt? Bij mij was er ook een compound met roze reservelont
dacht zelf ook eerst aan snellont maar qua veiligheid kan dit natuurlijk ook niet ,het maakt het wel duidelijker met dat kleurverschil (als je het weet) wat de hoofd en de reservelont is vooral in het donker

Dat we niet meer om Riakeo heen kunnen is nu wel duidelijk. Jullie hebben met Riakeo de lat voor het vuurwerk in Nederland echt weer een stukje hoger gelegd!

Waar ik wel benieuwd naar ben is wat Riakeo nu zo duur maakt. Is dat vanwege de hogere kwaliteitseisen, exclusiviteit, speciaal productieproces, de soort effecten die veel terugkomen? Of is het gewoon een marketingdingetje? Net als de Elite Mark Fireworks lijn van Wolff, specifiek gericht op de consument die de laatste drie dagen een pak geld op de toonbank legt en daar zo exclusief en duur mogelijk vuurwerk voor wil hebben?

En wat is de gedachte achter het merk Riakeo?

Dat we niet meer om Riakeo heen kunnen is nu wel duidelijk. Jullie hebben met Riakeo de lat voor het vuurwerk in Nederland echt weer een stukje hoger gelegd!

Waar ik wel benieuwd naar ben is wat Riakeo nu zo duur maakt. Is dat vanwege de hogere kwaliteitseisen, exclusiviteit, speciaal productieproces, de soort effecten die veel terugkomen? Of is het gewoon een marketingdingetje? Net als de Elite Mark Fireworks lijn van Wolff, specifiek gericht op de consument die de laatste drie dagen een pak geld op de toonbank legt en daar zo exclusief en duur mogelijk vuurwerk voor wil hebben?

En wat is de gedachte achter het merk Riakeo?

In deze video leggen ze het uit.

Het imago Lesli is onder vele freaks niet altijd goed geweest, maar met de komst van eindelijk een kwaliteits stuk vuurwerk als RiaKeo hebben jullie weer een stap de goede richting op gemaakt en aangetoond dat kooiloos vuurwerk helemaal niet slecht is of onder hoeft te doen aan kooi vuurwerk.
We hebben gezien dat het merk is aangeslagen in de markt en er wellicht meer producten komen:
Vraag: Komen er nieuwe RiaKeo producten, en hoe borgen jullie de kwaliteit want je hebt de benchmark gezet.

Het imago Lesli is onder vele freaks niet altijd goed geweest, maar met de komst van eindelijk een kwaliteits stuk vuurwerk als RiaKeo hebben jullie weer een stap de goede richting op gemaakt en aangetoond dat kooiloos vuurwerk helemaal niet slecht is of onder hoeft te doen aan kooi vuurwerk.
We hebben gezien dat het merk is aangeslagen in de markt en er wellicht meer producten komen:
Vraag: Komen er nieuwe RiaKeo producten, en hoe borgen jullie de kwaliteit want je hebt de benchmark gezet.
Lesli heeft voornamelijk het imago om een merk naar de … te helpen in korte tijd.. vandaar mijn vraag of de productontwikkeling in eigen beheer is of nog bij Riakeo zelf ligt.

Ben benieuwd. Ik ga in ieder geval voor 2024 batches :p

Lesli heeft voornamelijk het imago om een merk naar de … te helpen in korte tijd.. vandaar mijn vraag of de productontwikkeling in eigen beheer is of nog bij Riakeo zelf ligt.

Ben benieuwd. Ik ga in ieder geval voor 2024 batches :p
Kan me haast niet voorstellen dat Riakeo hun imago door Lesli wil laten vernaggelen. Lijkt me eerder een Lesli mag Riakeo producten uitzetten deal. Maar, zeg nooit nooit.

Back
Bovenaan