interesseert ze geen reet!
volgendjaar leveren ze hun singleshots enzv aan belgiesche of duitse winkel ketens.
Juist, en heb idd het idee dat de bpn het allemaal prima vind!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
interesseert ze geen reet!
volgendjaar leveren ze hun singleshots enzv aan belgiesche of duitse winkel ketens.
Dus even last minute nog een verbod op tafel gooien? Allemachtig..
Dat dwingt mij sinds jaren weer naar Belgie..... nooit verwacht dat ik daar ooit weer terug zou komen.Voor het BPN is het heel simpel, er kan het meeste geld verdient worden met cakes en compounds. Daarbij willen ze de kans verkleinen dat vuurwerk in zijn algemeenheid verboden wordt. Dan is dit gewoon een logische keuze die wij, de liefhebbers niet leuk vinden.
Ik ga eens even checken of ik ergens nog wat kleinere single shots op de kop kan tikken.
Voor het BPN is het heel simpel, er kan het meeste geld verdient worden met cakes en compounds. Daarbij willen ze de kans verkleinen dat vuurwerk in zijn algemeenheid verboden wordt. Dan is dit gewoon een logische keuze die wij, de liefhebbers niet leuk vinden.
Ik ga eens even checken of ik ergens nog wat kleinere single shots op de kop kan tikken.
Dat dwingt mij sinds jaren weer naar Belgie..... nooit verwacht dat ik daar ooit weer terug zou komen.
Deze toestanden gaat ook echt helpen ja, om een verbod tegen te gaan! Iets met een vinger en een hele hand?
Romeinse kaarsen, babypijltjes en nu single shots? Laat me niet lachen...
Stel tradatieverraders zijn het!![]()
Dit heb je goed gezegd! En zal zeker voor meer mensen gebeuren in de toekomst, dus uit eindelijk zal het alleen maar verslechteren totdat vuurwerk helemaal verboden is. Dan is de handhaving veel eenvoudiger.
Helaas maar waar...
Dat is inderdaad ook een utopie inderdaad, maar het leeft ook niet onder mensen die vuurwerk afsteken. Alleen onder liefhebbers die vaak op een forum zoals dit zitten.
Ik heb een topic aangemaakt voor wat discussie:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...)-vuurwerk-in-Nederland&p=1112162#post1112162
Neenee, dan gaat het verbod al in, dus dit jaar laatste jaar.