Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik en mijn broer willen graap een half karton Multi Sshock 25 shots en een half karton Blinking Star 15 shots. Bij Multi Shock is de helft 12 cakes voor 58,00 euro en bij Blinking Star is de helft 3 cakes en dan voor 24,75. Is er iemand die dit met mij wil delen? PB maar dan bespreken we het samen verder!

EDIT: De kartonnen zijn verdeeld!

Laatst bewerkt:
Voor het gemak ga ik er vanuit dat Zena e.d. ook onder de vuurwerktotaal vlag opgenomen kunnen worden. Dan zeg ik het volgende:

Rude Awakening
Shock Syndrome
Secret Sensation
Magic Moments
Gold Rush
The Beast
Inglorious Bastard

Voor het gemak ga ik er vanuit dat Zena e.d. ook onder de vuurwerktotaal vlag opgenomen kunnen worden. Dan zeg ik het volgende:

Rude Awakening
Shock Syndrome
Secret Sensation
Magic Moments
Gold Rush
The Beast
Inglorious Bastard

Dat zou heel fijn zijn dat betekend zelf met mijn kleine budget dat ik zowiezo wel een deel daarvan bestel

Mooie potten ja, maar die prijzen zijn vrij hoog al zal reva er wel een mooi prijsje aan geven. Daar vertrouw ik op.

Btw Reva, kan je niet eens kijken naar uitloop producten zonder CE keurmerk... lijkt me dat je daar flink mee kan stunten.

gr

Hey 8 inches ga je dit jaar weer van leuke phoenix kaarsen halen, ik heb toen op gehaald heb er nog een halve doos van.
Die dingen waren grappig en goed.

Ik had een vraagje Ik zag net op de site dat de extreme salute uit is verkocht Nou wil ik de big 19 kopen !! Welke is mooier de big 19 of de extreme salute

VRAAG VOOR REVA:

ik wil graag een bestelling doen op vuurwerkperdoos.nl
echter wil ik ook op de gewone site die 1 december open gaat een bestelling doen.
mijn vraag is of ik 28 dec tussen 6 en 7 ook mijn losse producten bestelling gelijk kan ophalen.

Back
Bovenaan