Valk Vuurwerk Nijverdal

Haha, zoiets gaan ze echt niet anders doen. Dan lopen ze veel bestellingen mis neem ik aan en anders krijgen ze overdag ook nog de freaks die gewone bestellingen hebben.

Dat is mooi. Kan ik dit jaar ook weer wat extra's los halen naast mijn kartonbestelling.

Heb ik vorig jaar ook gedaan! Kartonverkoop was 6-7 en losse vanaf 7. Reva (ik denk dat dit REne VAlk zelf is) heb ik gePM'd en hij zei dat ik gewoon om 6 bij de losse verkoop mocht! Dit vond ik erg netjes en getuigt van goede service! Binnekort weer een bestelling bij vuurwerkperdoos en de losse verkoop meepakken daar. Mij zien ze er dus weer terug! :bye:

Valk is sowieso een topper als het om klantvriendelijkheid gaat.

Lekker flexibel allemaal en gewoon goed assortiment.

Zo bestelling geplaatst.

Kartonnetje big 19 en gedeeld een blinking star karton. De rest schaf ik aan in de losse voorverkoop bij Valk. Ben best blij dat zelfs met een beperkt budget de keus redelijk te doen is, kan niet wachten om de andere 300 eu in de losse verkoop op te branden:D

wou wat betellen maar de 28e staat er opeens niet meer bij als ophaal dag, dat is de enigste dag dat ik kan..

ben zeer benieuwt naar de prijzen en aanbod op de site vanaf 1 december.
sowieso 24x (karton) dutch thunder :) was vorig jaar als ik mij niet vergis 4,50 en in andere webwinkels 8,50. ben benieuwt wat de prijs dit jaar is.
kkan niet wachten:P

Idd! Ik kan ook niet wachten! rond eind November gaat nog een andere winkel online waar ik wil bestellen en dan is alles weer rond (:

Gisteren loon gekregen en meteen besteld Wat een mooie collectie hebben ze weer voor ons uitgezocht !!

Jullie hebben het weer goed gedaan valk nijverdal !!

Bedankt

Ik heb het volgende besteld

3 x big 19
1 x Event box immortal gold !!

En er komt nog meer karton bij !! Nog 3 karton heavy legend en 1 big 19 en misschien nog 1 x event box immortal gold !! Maar dat bestel ik van de week allemaal
Dit jaar mooi showtje wegschieten !!

En dan had ik nog een vraagje ik heb al besteld en ik wil van de week nog een keer bestellen kan misschien die bestelling wat ik van de week bestel ook op de bestelling komen wat ik al heb gedaan want anders moet ik waarschijnlijk 2 x rijden Kunnen jullie daar ff op antwoorden ?? Bedankt alvast

Dit jaar mooi showtje wegschieten !!

En als ik het ophaal dan ga ik ook nog ff goed kijken voor leuke potten losse producten

Laatst bewerkt:
Zou vd valk iets van een indicatie kunnen geven wat de extreme salut 2.0 gaat kosten in de online voorverkoop? Want anders ga ik ze ergens anders bestellen om niet naast de plank te grijpen namelijk

Ik heb vorig jaar voor het eerst bij Valk besteld. Krijg je dan dit jaar als klant iets extra's? Ik snap dat de normale webwinkel 1 dec. open gaat, maar krijg je dus als (vaste) klant niet vooraf al een brief thuis of een mailtje met wat korting ofzo?

Back
Bovenaan