Pyroboy26
VWC lid
Sorry jongens dit karton is compleet voor eigen gebruik..
Zie vanzelf iemand met zo'n doos naar buiten lopen, roep ik "DELEN"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry jongens dit karton is compleet voor eigen gebruik..
Zie vanzelf iemand met zo'n doos naar buiten lopen, roep ik "DELEN"
De volgende keer dat ik een karton Cruise rockets bestel zal ik hem 100% met je delenMaar dit keer niet...
Klopt het dat je maar 1 keer kunt bestellen op vuurwerkperdoos?
Wil nog wat bijbestellen maar ik kan de items niet naar mijn winkelwagen verplaatsen..
mvgr,
Ja dat begrijp ik, maar het klopt gewoon niet.
Dit kun je alleen boycotten door als freak zijnde gewoon geen produkten meer af te nemen van de betreffende importeur. Heb daarom dus voorgenomen geen spullen aan te schaffen van Rubro dit jaar. Genoeg ander leuk vuurwerk en leuke aanbiedingen te vinden her en der![]()
Hier ben ik het niet mee eens, heb 50% van mijn lijst uit Rubro vuurwerk bestaan. Ondanks dat we hierop niet de volle korting kunnen krijgen moeten we toch blij zijn dat we überhaupt korting krijgen
brrr je maakt me echt nieuwschierig. hopen op een mooi prijsje voor die dingen maar dat zit bij jullie wel goed![]()
Dat wil ik wel bevestigen, is inderdaad een omlabeling. Big Box is bekend werk maar misschien ingehaald kwa effecten/prestaties anno 2012.
Nee joh,Valk kan de winst behalen uit de aantallen denk ik (als ik die drukte daar vorig jaar zag)
Andere winkels zullen wel geklaagd hebben dat zij nooit zoveel aantallen halen en daarom meer willen verdienen per product. Vraag me af of dit van Rubro zelf komt, of via hun afnemers ....
Belachelijk dus, de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden om meer te kunnen verdienen. Dat wordt een aanklacht bij het Europese hof ...![]()