Valk Vuurwerk Nijverdal

Klopt het dat je maar 1 keer kunt bestellen op vuurwerkperdoos?
Wil nog wat bijbestellen maar ik kan de items niet naar mijn winkelwagen verplaatsen..

mvgr,

ah, ik zie nu dat de 6 elements ook al verhoogd moest worden van 139 naar 169. ik had m nog mooi voor 139. maar weer prima opgelost zie ik want je krijgt er nu een Event 2 gratis bij. klasse weer natuurlijk van Valk

Blijft het vreemd vinden, Nederland is een land met vrije handel... blijft me toch verbazen dat een producent de verkopende partij kan verplichten deze prijsstelling aan te houden.
Soort van Kartelvorming en prijsafspraken.
Dit is tegen willens en wetens in de markt kunstmatig manipuleren en marktwerking volledig de kop indrukt ten koste van de consument.

Als een verkopende partij er voor kiest minder marge te draaien dan is dat zijn keuze, producent - importeur behoudt zijn marge.

Ik denk, dat een leverancier zegt dat dit de laagste prijs mag zijn , ga je daar onder verkopen,dan leveren we je niet.
Zo houden ze de markt rustig, en wordt een goed product beschermd voor stunterij

Het is voor ons freaks natuurlijk erg jammer dat steeds meer leverancier/importeur wel op toekijken dat bepaalde afspraken ook worden nagekomen.

Ik denk dat het de komende jaren steeds moeilijker gaat worden om "stunt"prijzen te maken omdat de zogenaamde niet CE gekeurde artikelen beginnen op te drogen.

Valk kan de winst behalen uit de aantallen denk ik (als ik die drukte daar vorig jaar zag :bonk:)
Andere winkels zullen wel geklaagd hebben dat zij nooit zoveel aantallen halen en daarom meer willen verdienen per product. Vraag me af of dit van Rubro zelf komt, of via hun afnemers ....
Belachelijk dus, de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden om meer te kunnen verdienen. Dat wordt een aanklacht bij het Europese hof ...:D

Dit kun je alleen boycotten door als freak zijnde gewoon geen produkten meer af te nemen van de betreffende importeur. Heb daarom dus voorgenomen geen spullen aan te schaffen van Rubro dit jaar. Genoeg ander leuk vuurwerk en leuke aanbiedingen te vinden her en der :)

Dit kun je alleen boycotten door als freak zijnde gewoon geen produkten meer af te nemen van de betreffende importeur. Heb daarom dus voorgenomen geen spullen aan te schaffen van Rubro dit jaar. Genoeg ander leuk vuurwerk en leuke aanbiedingen te vinden her en der :)

Hier ben ik het niet mee eens, heb 50% van mijn lijst uit Rubro vuurwerk bestaan. Ondanks dat we hierop niet de volle korting kunnen krijgen moeten we toch blij zijn dat we überhaupt korting krijgen

Hier ben ik het niet mee eens, heb 50% van mijn lijst uit Rubro vuurwerk bestaan. Ondanks dat we hierop niet de volle korting kunnen krijgen moeten we toch blij zijn dat we überhaupt korting krijgen

Gedeeltelijk mee eens. Ja.. we mogen blij zijn dat we korting krijgen. En als je gecharmeerd bent van Rubro dan is dat je goed recht. Echter we zijn tegenwoordig ook prijskritische consumenten geworden (mede dankzij de hulp van internet). Heel anders dan vroeger. Dan ging je naar je plaatselijke vuurwerkdealer en kreeg je 10% korting op je lijstje. Wat de dealers in andere plaatsen aan acties en kortingen deden dat wist je niet eens. Tegenwoordig vergelijken we produkten/verzekeringen/diensten op sites en proberen we het onderste uit de kan te halen. Waarom zou dat niet ook met een luxe artikel als vuurwerk kunnen? Er zijn overduidelijk winkels die hier graag aan mee willen doen door te stunten met kartonkortingen en freakacties. Waarom zou ik als consument geen hoge korting mogen krijgen als ik groot inkoop? We hebben het hier immers niet meer over aanschaffen van enkele euro's, maar de aanschaffen lopen tegenwoordig al gauw in de honderden euro's. Ik vind het een conservatieve houding als je dan dit soort verkooppunten op de vingers tikt om overige winkels te beschermen in hun winstmarge.

En neem bijv. de event 6 elements. Eerst ging er een korting op van 30% van op de adviesprijs en dat is best mooi bij zo'n grote aanschaf. Nu is het nog maar 15%. Dan heeft het ook geen zin om te adverteren met een MEGA KARTON VERKOOP met hoge kortingen en dumpprijzen. Goed je krijgt er wel een cake nu bij cadeau (top van Valk), maar aan de andere kant pak ik liever de korting en kies er naar keuze zelf nog iets anders bij.

Laatst bewerkt:
brrr je maakt me echt nieuwschierig. hopen op een mooi prijsje voor die dingen maar dat zit bij jullie wel goed :)

De gil van de evuco gilpijl is geen goede vergelijking.
Die pijl van evuco was de laatste paar jaren namelijk totaal waardeloos.
Pijl ging eerst 300meter hoog met echt een gigangtische krijs-gil en ineens was dit eruit... duurde de vlucht nog maar een seconde of 4-5 en hoefde je echt geen handen meer voor je oren te houden.

Dat wil ik wel bevestigen, is inderdaad een omlabeling. Big Box is bekend werk maar misschien ingehaald kwa effecten/prestaties anno 2012.

De big box - super nova zitten opvallend veel effecten in die je kan herkennen uit de big 19 potten.

De oude big box is het niet meer!

Voor 125 euro heeft de gemiddelde freak daarom de voor - avond gevult!

Valk kan de winst behalen uit de aantallen denk ik (als ik die drukte daar vorig jaar zag :bonk:)
Andere winkels zullen wel geklaagd hebben dat zij nooit zoveel aantallen halen en daarom meer willen verdienen per product. Vraag me af of dit van Rubro zelf komt, of via hun afnemers ....
Belachelijk dus, de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden om meer te kunnen verdienen. Dat wordt een aanklacht bij het Europese hof ...:D
Nee joh,

Als jij een even een belletje pleegt naar de NMA dan lost deze instantie de onrechtmatigheden wel op.
Doe dit wel pas op 29 december dan heb ik mn portie rubro binnen maar kunnen de freaks volgend jaar wel weer rubro aan eerlijke prijzen kopen.

@ jumpo en pyroboy 26.

Voor de wet zijn dit gewoon verboden prijsafspraken.
Mededingingswet valt het onder.

Back
Bovenaan