Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik heb vorig jaar voor het eerst bij Valk besteld. Krijg je dan dit jaar als klant iets extra's? Ik snap dat de normale webwinkel 1 dec. open gaat, maar krijg je dus als (vaste) klant niet vooraf al een brief thuis of een mailtje met wat korting ofzo?

Nog meer korting?Weet je wel hoe scherp zij zijn met hun prijzen en ben je al vaste klant dan na 1x bestellen??Beetje onbeschoft vind ik dit.

Daarom vraag ik het ook... Ik weet dat ze heel scherp zijn, daarom ben ik vorig jaar overgestapt naar Valk. Maar bij andere winkels krijg je vaak ook een brief/folder thuis. Ik heb de nadruk misschien teveel op extra korting gelegd, was niet de bedoeling.

alle klanten die afgelopen jaar in de voor verkoop besteld hebben ( in de gewone voorverkoop of bij vuurwerkperdoos) krijgen ditjaar al vroeg de folders thuis gestuurd.
en geloof me als ik zeg dat je weer versteld gaat staan van de aanbiedingen en extra acties die valk voor haar trouwe klanten in petto heeft.
nog heel ff geduld het wachten zal beloont worden

grtzzzz

De folder licht bij de drukker ik hoop ze dinsdag in huis te hebben .
Dan gaan ze woensdag op de post, naar de klanten die besteld hebben op vuurwerkperdoos.

Vanmorgen weer besteld bij vuurwerkperdoos, een karton Big 19 en een buurtassortiment. Wat een topwinkel met een topservice is dit toch ook. Hier rijd ik graag 160 km voor!

Nu nog even wachten op de folder en dan nog een bestelling plaatsen bij het normale assortiment!

Oei oei, iets om naar uit te kijken! :)
Hopelijk gaan ze echt woensdag al de deur uit, dan heb ik hem donderdag op de deurmat.
Ben benieuwd wat er verder nog voor spannends bijbesteld gaat worden straks :D

Damn! Kon stiekem net al heel even op de site van valk-vuurwerk. Denk dat hij nog under construction is want een paar minuten later kon ik het al niet meer zien. Maar oeioeioe wat stond er al leuk spul wat ik zo snel kon zien. Kom maar op met die website!:D

Zojuist een karton big 19 en een karton mega celebration xxl besteld.

Nu wachten op de folder!!

Donderdag vroeg op, stoeltje voor de brievenbus zetten, dan een een liter koffie zetten daarna de koffie in de thermoskan schenken en dan gaan zitten op de stoel, en wachten maar:D

Back
Bovenaan