Valk Vuurwerk Nijverdal

Volgens mij staat dit ook al in een ander topic.
Dit zijn geen prijsafspraken omdat het hier niet om concurrerende importeurs gaat die hetzelfde product verkopen. Als royal ook 6 elements verkoopt en ze spreken samen met rubro af dat het niet goedkoper mag dan 100 euro, dan is dit een prijsafspraak.
Dit zijn "gewoon"afspraken van een importeur met winkels. Deal with it or not.
Kun je mee eens zijn of niet. Maar zo langzamerhand word ik er moe van dat rubro keihard op zijn flikker krijgt terwijl volgens mij meerdere importeurs dit doen.
Tuurlijk willen we laagste prijs. Maar of het nu 139 of 179 is maakt nog steeds verschil.
Dus zoek gewoon de goedkoopste op. en als er meerdere goedkoopste zijn dan zoek je degenen die het dichtst in de buurt zit.
Verder kun je deze discussie volgens mij het beste voortzetten in Vuurwerk: van tekentafel tot...
greetzzz

Ik heb het topic doorgenomen, denk de nma heeft op vwc gereageerd... vond het al zo vreemd.

Ik zou zeggen, bel de nma en leg het voor.

Krijg je een duidelijk antwoord maar zie ook de pm die ik je stuurde.

Volgens de nma mag het niet.

@REVA

Ik zag op vuurwerkperdoos.nl dat je nu ook vuurwerk van Schuurmans verkoopt. Kunnen we dit ook verwachten tijdens de 'normale' verkoop in december?

Helemaal happy wat een top zaak dit.. zou dit jaar niet veel gaan kopen (ivm samenwonen en aankoop huis) maar nu in Oktober al dit besteld.. benieuwd wat er nog bij gaat komen bij de normale Valk site :handsup: (Ook al zei me vriendin dat dit genoeg was :$)

Aantal Nummer Artikel Prijs Totaal
1 219 BIG 19 120,00 120,00
1 229 Extreme Salute 130,00 130,00
1 1510 Super Nova Big Box Topper 125,00 125,00
1 1570 Buurtassortiment 79,95 79,95

Gisteren voor het eerst de filmpjes gezien van de dominator 2.0 en de extreme salute 2.0
Wat een toppers zijn dit geworden mega effecten en keiharde burst in de extreme salute zijn 2 nieuwe
Effecten toegevoegd en de dominator heeft een geweldig tempo waardoor de effecten nog groter worden
Toppertjes

Gisteren voor het eerst de filmpjes gezien van de dominator 2.0 en de extreme salute 2.0
Wat een toppers zijn dit geworden mega effecten en keiharde burst in de extreme salute zijn 2 nieuwe
Effecten toegevoegd en de dominator heeft een geweldig tempo waardoor de effecten nog groter worden
Toppertjes

Filmpje van de Dominator 2.0 is ook in het betreffende topic te vinden! :)

Toppertjes

Wat is de reden dat er wel een filmpje van de dominator op het internet staat en niet van de extrem salut 2.0? Als ik vragen mag hoor:wink:

Ik denk dat ze daar mee wachten tot december omdat de maand november alles in de aanbieding is
Dat ze in de maand december de prijs willen vast houden.

Back
Bovenaan