Valk Vuurwerk Nijverdal

Ook ik heb hier een zeer fijne bestelling gedaan. Ook leuk gratis vuurwerk dat je erbij krijgt! Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe producten als: Heavy legend(16+25 sh.), panaramic palms en dutch thunder. Nog meer mensen te meeten 31 dec. tussen 7 en 8 's ochtends?

Dit is btw ook echt zo'n winkel die begrijpt dat het wel erg duur begint te worden voor de klant en lekker stunt met de prijzen en hele lekkere aanbiedingen! thanx!

Klopt allemaal, vorig jaar hier ook een flinke bestelling opgehaald en dat dit jaar weer overtroffen. Alleen voor de zink pijlen + monster jam ga ik ergens anders heen maar voor de rest valt hier zo'n beetje alles te krijgen.

Ik moet tussen 6en 7 ophalen en 7 en 8, dus wie weet komen we elkaar tegen :)

Klopt allemaal, vorig jaar hier ook een flinke bestelling opgehaald en dat dit jaar weer overtroffen. Alleen voor de zink pijlen + monster jam ga ik ergens anders heen maar voor de rest valt hier zo'n beetje alles te krijgen.

:Drond die tijd banjer ik er ook rond, nog ef naar slooier en dan zit de bak wel vol:D

Alleen voor de zink pijlen + monster jam ga ik ergens anders heen maar voor de rest valt hier zo'n beetje alles te krijgen.

Ik ga donderdag tussen 7 en 8 voor 325 euro aan besrelling ophalen. ik ben heel tevreden met het ruime assortiment van valk. ik wil alleeen misschien ook nog die zink pijlen halen. ik ben dan ook beniewt waar jij die koopt

Ik ga donderdag tussen 7 en 8 voor 325 euro aan besrelling ophalen. ik ben heel tevreden met het ruime assortiment van valk. ik wil alleeen misschien ook nog die zink pijlen halen. ik ben dan ook beniewt waar jij die koopt

Ik vrees dat ik zelf eerst naar huis rij om de auto uit te laden. Die zal behoorlijk(lees: tot de nok toe) vol zitten. Maar meestal pak ik die op terugweg mee bij Soumanvuurwerk(hattem) of misschien dat ik dit jaar even naar vuurwerk24 ga om ze daar op te pikken.

Heb ook voor 330 euro besteld bij valk.
Kan niet wachten om het op te halen (tussen 6:00 / 7:00)

Is het trouwens nog een idee om een VV Vroege vogelactie te maken?

nog meer acties,

Als ik even snel tel staat mijn teller al op dikke 1325,- euro bij deze mooie shop (incl vuurwerkper doos)

en dan moeten er nog wat fonteinen bij van Wolf en misschien nog wat pijltjes. Ach....Je blijft kopen.
1 of andere manier heb je altijd bij vuurwerk dat het nooit genoeg is...... raar hoor.

nog meer acties,

Als ik even snel tel staat mijn teller al op dikke 1325,- euro bij deze mooie shop (incl vuurwerkper doos)

en dan moeten er nog wat fonteinen bij van Wolf en misschien nog wat pijltjes. Ach....Je blijft kopen.
1 of andere manier heb je altijd bij vuurwerk dat het nooit genoeg is...... raar hoor.

Dat heb ik nou ook :rolleyes: Maar heb voor dit jaar genoeg. Het moet ook leuk blijven om vuurwerk af te steken. Je moet stoken, omdat je het leuk vind en niet omdat het op moet(zoals ik vroeger deed om x-aantal slof rotjes op te maken :p)

iemand die mij kan vertellen hoelaat we de 29e bij de gewone verkoop terecht kunnen ? Zou makkelijk zijn als we vanuit het kartonvoordeel gelijk door kunnen naar de losse verkoop :)

Staat op je karton bestelling of je 6-7 of 7-8 kan halen... vanaf 8 kan je geloof ik de losse verkoop doen. Maar ze zijn flexibel.:-)

Klopt, ikzelf moet het tussen 6-7 halen en dan zou je dus een uur moeten wachten. Ach het zal er wel goed geregeld zijn :)

Ik hoop eigenlijk dat je vanaf 7:00 losse verkoop mag halen aangezien ik ook naar Duitsland wil en mijn karton om 7:00 op ga halen. Anders wordt het alweer te laat voor Duitsland :sad:

Ik hoop het voor je maar denk dat ze dan te druk zijn met de kartonnen.

(tip voor volgend jaar haal de karton(nen) dan de 30e op)

Ik hoop eigenlijk dat je vanaf 7:00 losse verkoop mag halen aangezien ik ook naar Duitsland wil en mijn karton om 7:00 op ga halen. Anders wordt het alweer te laat voor Duitsland :sad:

Als ik jou was zou ik je Valk vuurwerk dan wel eerst thuis droppen, mocht je aan de duitse grens aangehouden worden, ben je alles kwijt omdat je meer dan 10KG hebt, en nog een illegaal aan het invoeren bent.

Hoe gaat het eigenlijk in de losse verkoop bij Valk-vuurwerk , kan je dan een lijst invullen wat je wilt hebben en die lijst dan inleveren ( zoals bij Vuurwerkdiscount ) of moet je gewoon aan de toonbank zeggen wat je wilt enzo

Back
Bovenaan