Valk Vuurwerk Nijverdal

Misschien dat ik er overheen gelezen heb maar is er dit jaar gewoon weer een happy hour het laatste uur op de 31ste?

Ik heb dit jaar namelijk helemaal niks besteld en het zou het wel waard zijn om voor die grote kortingen even op en neer naar Nijverdal te rijden.

@pyrofreak1990: op de site staat "31 DECEMBER TUSSEN 16.00 EN 17.00 UUR MEGA OPRUIMING MET KORTINGEN TOT 60% ALLES MOET WEG"

dus lijkt me wel ja :)

Als ik jou was zou ik je Valk vuurwerk dan wel eerst thuis droppen, mocht je aan de duitse grens aangehouden worden, ben je alles kwijt omdat je meer dan 10KG hebt, en nog een illegaal aan het invoeren bent.

Dat doe ik sowieso :wink:

Ik denk dat ik Valk gewoon ff mail de 26e.

je kunt gewoon prima op de 29/30ste tussen 6/7 en 7/8 losse verkoop halen hoor
ik heb ook 12 karton besteld totaal van alles wat en vroeg in een mailtje van als ik wat leuks zie kan ik dan die er gewoon bijnemen of moet ik wachten tot 8uur nee hoor zei die kunt gewoon vast bestellen;)

ik heb mijn vuurwerk besteld en betaald via ideal
alles is afgerond maar ik vraag me af, wat moet ik in de winkel zelf laten zien om te bewijzen da de desbetreffende bestelling van mij is..?

ik heb mijn vuurwerk besteld en betaald via ideal
alles is afgerond maar ik vraag me af, wat moet ik in de winkel zelf laten zien om te bewijzen da de desbetreffende bestelling van mij is..?

Orderbevestiging en ID Kaart
Het is die mail met afhaaltijdsbevestiging blabla

Heb vandaag in de krant de advertentie gezien van de dag aanbiedingen
die zijn echt goedkoop 200 grams potten € 3.95 4 40 grams pijlen € 7.50
thunderking pot € 3.95 pakketten van 29.50 voor 7.50 en zo nog veel meer

dit is een bericht dat vorig jaar op 23 december gepost is. Ik ben benieuwt of er dit jaar weer dag aanbiedingen zijn en wanneer dat dan bekent wordt?

b9egsj.jpg

Hier nog even de foto uit de krant van vorig jaar.

dit is een bericht dat vorig jaar op 23 december gepost is. Ik ben benieuwt of er dit jaar weer dag aanbiedingen zijn en wanneer dat dan bekent wordt?

denk het niet, aangezien de voorverkoop al bijna begint. wel heb ik dit gevonden op de site van valk:
29-30-31 DECEMBER BALIE OPRUIMING VANAF € 1.00 ALLES MOET WEG

MEGA GROOT INGEKOCHT, ELK UUR ANDERE AANBIEDINGEN !
en natuurlijk op 31 december happy hour

EDIT: Als het klopt dat ze dit van een failliete importeur hebben ingekocht dan is dit waarschijnlijk eenmalig.

Hopen dat ze de 31e 's-ochtends tussen 7&8 al wat leuke aanbiedingen hebben! Kom van ver, dus kan helaas niet in de namiddag nog even terug komen:(

Ben benieuwd ik ga 29 december ook naar Valk vuurwerk tussen 17.00 en 18.00. Hoop dat er leuke aanbiedingen zijn die vooraf bekend gemaakt worden, anders haal ik het laatste beetje bij Vuurwerkkanjer Fleringen

Sow.. ik heb hier met een aantal andere ook alles besteld. We vertrekken de 28e mooi voor een avondje Rijssen/Nijverdal. Hoeven we de volgende dag niet die 2,5u eerst te rijden. Ben ik ook fris & fruitig aanwezig bij de balie :)

Wat heb ik besteld:

- 1/*2 krt Silver Salute
- 1/*2 krt BIG 19
- 1/*2 krt Super 4
- Event cake no1
- Event cake no2
- Event cake no3
- Event Cake no4
- Event cake no5
- 2x Heavy legend pakket (complete lijn)
- Bolpijlen uit de actie
- Gratis vuurwerk

Als ik jou was zou ik je Valk vuurwerk dan wel eerst thuis droppen, mocht je aan de duitse grens aangehouden worden, ben je alles kwijt omdat je meer dan 10KG hebt, en nog een illegaal aan het invoeren bent.

Kiloregeling geldt niet in Duitsland, dus daar kunnen ze je niet voor pakken :P

U KUNT NIET MEER BESTELLEN VIA ONZE SITE . U KUNT ALLEEN NOG BESTELLEN IN ONZE WINKEL VOOR MENSEN DIE NIET UIT DE BUURT KOMEN IS ER EEN SPECIAAL PRINT PROGAMMA DEZE PRINT KUNT U INLEVEREN OP 29-30-31 DECEMBER DAN MAAKT U OOK NOG GEBRUIK VAN DE VOORVERKOOP

Grrr ik meende dat het tot de 27 kon maar helaas dus niet. maar waar vind ik dat programma om te printen ? Zodat ik toch gebruik maak van de voorverkoop ?

anders misschien maar ff mailen. heb nl ook al een bestelling via vuurwerkperdoos bij hun gedaan ;)

U KUNT NIET MEER BESTELLEN VIA ONZE SITE . U KUNT ALLEEN NOG BESTELLEN IN ONZE WINKEL VOOR MENSEN DIE NIET UIT DE BUURT KOMEN IS ER EEN SPECIAAL PRINT PROGAMMA DEZE PRINT KUNT U INLEVEREN OP 29-30-31 DECEMBER DAN MAAKT U OOK NOG GEBRUIK VAN DE VOORVERKOOP

Grrr ik meende dat het tot de 27 kon maar helaas dus niet. maar waar vind ik dat programma om te printen ? Zodat ik toch gebruik maak van de voorverkoop ?

anders misschien maar ff mailen. heb nl ook al een bestelling via vuurwerkperdoos bij hun gedaan ;)

Waarom heb je dan zo lang gewacht, over het algemeen sluit de voorverkoop na de kerst.

Back
Bovenaan