Valk Vuurwerk Nijverdal

hebben ook nog dicerse akties volgens mij tijdens de verkoop dagen ik ben benieuwd of daar nog leuke dingen bij zitten

Ik heb nu alles bestelt bij Valk. Alles bij elkaar 325 euro.
Ik ben er heel erg tevreden over. Zie link: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=444092&postcount=419

Ik mis alleen nog een goede 200 grams fontein zoiets als Coral Beauty van Dynasty. Ik hoop dus dat ze in de losse verkoop nog een dergelijke fontein verkopen!

Deze mening deel ik, ik mis inderdaad een goede fontijn van het kaliber Coral Beauty. Verder helemaal Top. Fontijnen vinden de kinderen mooi, die zien ze goed als ze voor de ramen staan, beter dan die hoge sierknallen.

Ik heb nu die 2 kleine vulkaantjes besteld, maar dat is niet zoals de Coral.

bijna briljant, maar deel precies de zelfde mening. Was er namelijk ook naar opzoek.
Een show beginnen zonder fonteinen,... no go.

Deze mening deel ik, ik mis inderdaad een goede fontijn van het kaliber Coral Beauty. Verder helemaal Top. Fontijnen vinden de kinderen mooi, die zien ze goed als ze voor de ramen staan, beter dan die hoge sierknallen.

Ik heb nu die 2 kleine vulkaantjes besteld, maar dat is niet zoals de Coral.

ik weet dat ze vorig jaar die super 4 en super 3 fontijnen hadden die waren goed.
heb nog 1x3 super 4 fontijnen over.:D

een paar goede fonteinen zijn hier al genoemd, maar bijvoorbeeld de Titanium Vulcano is een mooie fontein, maar de Eternal Fire van Black Label (Wolff) is ook een erg goede fontein.

Coral Beauty van Wolff ieder jaar standaard twee in de verzameling.

http://www.youtube.com/watch?v=wyfi55AiHsI&feature=related

Sow das een mooie en ook nog eens vrij lang.
Ben benieuwd wat die kosten wil er anders wel 4 of 6 hebben. (hoeveel in een karton ? ahahah :p)
Allemaal op een rij halve meter afstand tussen elke fontein. met daar tussen 3 vette marja's. Dat moet wel een leuke start worden.

Ben benieuwd of deze te koop komen. (Hoop het wel)

Hier staan twee van deze schatjes, ze kosten geloof iets van 10 euro per stuk.
GroteFoto-UPXOHQW6.jpg

even de prijs opgezocht bij een wolff dealer bij mij in de buurt:

DYNAStY FONtEINEN EN ROMEINSE KAARSEN
1836 Coral Beauty 1 st. 9,99

Even een vraagje tussendoor. Worden er bij de bestellingen van vuurwerkperdoos ook nog gratis artikelen geleverd of meegerekent bij een bestelling via de gewone site of is het nu echt een keer over met de pret?:D

Ik denk dat je dat alleen krijgt als je bij de gewone site besteld. Die korting lijkt mij ook al mooi genoeg toch? Tenminste dat heb ik wel :D

Ik Heb ook elk jaar de Coral Beauty in mijn collectie zitten. Ik heb er vorig jaar 8 euro voor betaalt. Voor dat geld is het in mijn ogen de beste fontein die er te koop is. Zou dus mooi zijn als valk die in de losse verkoop opneemt. Anders moet ik daarvoor nog speciaal naar een andere winkel.

Er is zeker geen kleine kans dat jullie ook de Zink vuurpijlen in jullie assortiment krijgen? als dat zo is ben ik in 1x klaar en hoef ik nergens meer anders heen!

Back
Bovenaan