Welke singleshot is het beste?

vandaag mijn bestelling van 4 pakken sick6 opgehaald ik vind dat deze beter verpakt zijn als de andere singelshots die ik heb gehad

Ik heb vammidag Boom bang gehad ze zijn van lesli
iemand ervaring kan er geen topic over vinden.
zijn vrij klein

Cant wait om deze schatjes allemaal te gaan testen...Dit zijn alle verschillende versies Singleshots voor dit jaar :D Baal wel dat ik geen video camera heb :( filmpjes gaat m dus niet worden.
DSC_0143-kopie.jpg

van links naar rechts:
GBV-Weco Bulkpack Asian Thunder 1 t/m 8 (versie 2011, 50st)
GBV-Vuurwerktotaal Detonator (Versie 2012, 3x 6st)
GBV-Vuurwerktotaal Bulkpack Singleshot (Versie 2012, 36st)
China Red Red Bastard (Versie 2012, 40st)
China Red Thunder A tm D (Versie 2012, 24st)
GBV-Vuurwerktotaal Chooêt Mega Shock (Versie 2011, 16st)
Brave & Wichers Super Shock (Versie 2009, 1st)
Wolff Dynasty Fuego (Versie 2012, 3st)

Sick6 vond ik echt niet heerlijk hard gaan. Heb ze dit jaar voor het eerst, maar heb ze vergeleken met een aantal anderen, en deze haalden het absoluut niet bij de asian thunders en al helemaal niet bij de mega shocks van chooet. Die laatst genoemde blijft dan voor mij ook absoluut het beste.

Ik vind de Bulkpack Singleshot van Vuurwerktotaal echt wel een kansmaker voor de titel Beste Singleshot.
Knalde de Binkie er 7/10 keer uit, plus er komt nog een crackling tail en een paar sterren vanaf.

@Lambal: het zijn dan wel de enige die ik heb, en ze zijn vergeleken met shocks en de Katan Thunderking. Daar gaan ze ruimschoots overheen

Mine die erbij zit is ook een + punt natuurlijk.

vandaag flink singleshots lopen stoken! denk dat ik er zo al 120 doorheen heb gestookt met de hand. 10 uur projectje ging ook lekker met detonators, china red bastards/thunders en bulkpack singleshots. ze gingen alle 21 af!

heb er nog een stuk of 30, voornamelijk asians en chooêts omdat deze lekker veel sier bevatten.

de china red bastards 2012 vallen mij nog best mee, knallen redelijk constant. soms een losse flodder maar nog geen enkele gehad die plofte ipv knal.

china red thunders 2012 zijn echt waardeloos. een enkeling knalt aardig maar het meeste is prut. sommige komen ook met een pisboogje uit de pot geknalt. boeketjes zijn klein.

bulkpack singleshot 2012 heb zeker 5 weigeraars gehad (lontje precies uit bij het lontgat), of "losse flodders" die helemaal niks deden in de lucht. voetjes zitten zowat allemaal los. maar ALS ze het doen knallen ze best wel lekker! soms zelfs harder als een asian thunder! leuke dingen omdat ze erg weinig kosten.

Detonators 2012, eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de bulkpacks, hier vooral "losse flodders" maar zijn wel grappig want ze kosten geen reet.
lontjes doen het prima

Asian Thunders 2011, gaan gewoon prima. soms flinke boeketjes. knallen constant. voetjes zitten goed vast. gewoon goede kwaliteit dus. zijn soms wel lastig te volgen omdat ze geen tail oid hebben.

chooêt Mega Shock 2012, veruit de beste, maar ook de duurste. lekkere klap als ie word gevuurd door de Mine. Mine ook goed uitgevoerd, mooie heldere kleuren. En een groot boeket met een lekkere burst! soms wel een los voetje, maar verder nog geen enkele weigeraar gehad. voor mij toch wel de verrassing van het jaar. deze wil ik volgend jaar nog een keertje in mn bestelling :)

Heb binkies van 2010, asian thunders 2010 en 2011, thunderking Katan, China red thunder 2012 en de Whistle Thunder Queen van Katan gehad. De Asian thunders uit 2010 knalden harder dan alle anderen behalv e de Whistle Thunder Queen, lekkere zware klap die overal overheen ging.

Ik heb 2 nieuwe favoriete singel shots!!
De Royal thunder smook!
Heerlijk dingetje en erg origineel!!
En
Katan whistle thunder queen!!
Gewoon rete hard en met fluit!

Heb ook veel verschillende gestookt Maar duidelijk de WTQ deze geeft echt een dikke dreun. Volgende keer alleen deze nog voor mij.

Back
Bovenaan