Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het goede verhaal wordt BEWUST genegeerd door de media. Zie de reactie van Koala hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...tgeknald-over-vuurwerkverbod-maandag-op-NPO-3Precies dit. Ik zie het elke keer terugkomen. De vuurwerkliefhebber zet zichzelf publiekelijk elke keer neer als een domme tokkie. In die docu laatst ook ´Uitgeknald?'. Altijd maar noemen dat het een traditie is en loze oneliners als "we gaan auto's toch ook niet verbieden. Ik mis elke keer de sterke argumenten en uitleg over het vuurwerk zelf. Al het vuurwerk dat voor onrust zorgt en ongelukken is al verboden. We moeten Nederland daarover informeren en niet maar blijven noemen dat het een traditie is of mensen bedreigen. Hiermee zet je ons meteen in het hoekje van de zwarte piet kneuzen en andere tokkies in ons land. Zet eens iemand voor de camera die haarfijn kan uitleggen aan de hand van de bekende cijfers dat het een sensatie verhaal is. Dat relschoppers aangepakt moeten worden en dat de cakes en compounds gewoon moeten blijven omdat daar nog nooit iemand last van heeft gehad.
Er wordt in het verleden van woordvoerder Lars Onrust gespit, zo worden gegevens over een bijna faillissement van bijna dertig jaar geleden online gezet.
Het goede verhaal wordt BEWUST genegeerd door de media. Zie de reactie van Koala hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...tgeknald-over-vuurwerkverbod-maandag-op-NPO-3
God wat staan er weer goed op, hulde applaus voor jezelf. "Liefhebbers" die het nodig vinden andere mensen te bedreigen moeten zich kapot schamen.
Toch is dit een aanname die velen van ons nemen, maar is het inderdaad wel zo. Wordt er door de heren misschien niet een spelletje gespeeld, zij weten namelijk drommels goed hoe ze de media moeten bereiken ( dat was al duidelijk ) en moeten bespelen. Let er wel op dat het makkelijker is om de vuurwerkorganisaties en liefhebbers in kwaad daglicht te zetten dan andersom.
Ik zelf heb twijfels over de waarheid, van wat er zich nu precies afspeelt
Als er daadwerkelijk op grote schaal bedreigd is, zodat de heren nota bene moeten onderduiken. Is dat niet alleen volstrekt onacceptabel, maar ook een teken van enorme zwakte vanuit de vuurwerkliefhebbers.
Jongens laten wij ons focussen op de politiek te blijven informeren dan de media. Daar zitten een bepaald slag mensen aan het roer. De politiek zijn volksvertegenwoordigers dus laten we hun blijven voeden
Precies dit! De BPN richt zich ook op de politiek en daar is al genoeg uit voortgekomen. Volgens mijn informatie hoeven we ons de komende jaren (hoeveel laat ik even achterwege) hooguit druk te maken over vuurwerkvrije zones. Een burgemeester kan niet meer de gehele gemeente vuurwerkvrij maken, dus goed nieuws voor de steden waar met een verbod wordt geschermd. Daarbij moet het imago van vuurwerk op de schop. Een begin hiermee moet worden gemaakt door consumentenvuurwerk te veranderen naar oudjaarsvuurwerk. Nogmaals, alle vertrouwen in mijn bron, mijn naam is Piet uit Groningen en inhoudelijk ga ik er verder niet op in.
Ik verbaas me enigszins over het totale gebrek aan bereik in de media van de branche. Juist met dit soort theater zou er een heel sterk signaal moeten komen in hoeverre het volk bedrogen wordt. Desnoods met een advertentie als de journalisten hun werk weigeren te doen. Waar blijven de positieve en sterke pro vuurwerk stukken?
...Een burgemeester kan niet meer de gehele gemeente vuurwerkvrij maken, dus goed nieuws voor de steden waar met een verbod wordt geschermd....
Precies dit! De BPN richt zich ook op de politiek en daar is al genoeg uit voortgekomen. Volgens mijn informatie hoeven we ons de komende jaren (hoeveel laat ik even achterwege) hooguit druk te maken over vuurwerkvrije zones. Een burgemeester kan niet meer de gehele gemeente vuurwerkvrij maken, dus goed nieuws voor de steden waar met een verbod wordt geschermd. Daarbij moet het imago van vuurwerk op de schop. Een begin hiermee moet worden gemaakt door consumentenvuurwerk te veranderen naar oudjaarsvuurwerk. Nogmaals, alle vertrouwen in mijn bron, mijn naam is Piet uit Groningen en inhoudelijk ga ik er verder niet op in.