UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
er is geen enkele en geen juiste context die dit rechtvaardigt, we leven in een democratie met vrijheid van meningsuiting, als je deze lijn doortrekt in den extreme kom je gewoon uit bij pim fortuin en theo van gogh. Geweld, bedreiging en intimidatie zijn nooit acceptabel, never. En als je het wel in je zatte kop haalt om zoiets te flikken mag je imo lekker 2 weken in de bak je zonden gaan overdenken
Wat zijn jullie toch RIOOLJOURNALISTIEK AD. Voor het gemak hier eens overheen gelezen? Jammer dat dat niet terugkomt in het artikel.

Maar hoeveel leden heeft deze vereniging (of “bond”) nou eigenlijk?
Hoeveel personen vertegenwoordigd deze “bond” nou?

En laten we het vooral niet via de media uitvechten en de freelance journalisten voer geven om een extra centje te verdienen.

Maar hoeveel leden heeft deze vereniging (of “bond”) nou eigenlijk?
Hoeveel personen vertegenwoordigd deze “bond” nou?

En laten we het vooral niet via de media uitvechten en de freelance journalisten voer geven om een extra centje te verdienen.

Twee personen, kun je nagaan.... zij halen de media met gemak maar de grote jongens laten nets van zich horen. Ze zeggen van wel, en dat ze achter de schermen heel druk zijn. Maar achter de schermen gaat ze niet helpen. je moet op het podium komen.

Twee personen, kun je nagaan.... zij halen de media met gemak maar de grote jongens laten nets van zich horen. Ze zeggen van wel, en dat ze achter de schermen heel druk zijn. Maar achter de schermen gaat ze niet helpen. je moet op het podium komen.
Nou dan is het toch duidelijk dat als zij niemand vertegenwoordigen dan alleen hun zelf.
Dus eigen belang is en er dus wel degelijk een eigen gewin achter steekt, een verdienmodel!

Conclusie het begint er voor ons liefhebbers steeds beroerder uit te zien.
Firewakkers, kom er maar mee voor de dag we kunnen wel wat positiefs gebruiken. Of was het positieve wat je aanhaalde dat nieuwe clubje van 2 man sterk?

Dit jaar nog een keer O&N met vuurwerk om de bunkers leeg te maken, en dan is het einde oefening.
De lobby machine draaid weer op volle toeren, alle artikelen worden in de media gepubliceerd, als het maar ten nadele van de vuurwerktraditie is.
Ik stel voor dat wel de maand December van de kalender af halen, dan is het sinterklaas, kerst en O&N gezeur plots verdwenen.
Want let maar op, zodra het vuurwerkverbod een feit is komt het kerstbomen, oliebollen, kerstverlichting aan bod om eens lekker te gaan verbieden. Ik begin het kotsbeu te worden van dit bekrompen jankland waar een minderheid in de samenleving een luisterend oor heeft om de goede lieve vrede te bewaren.
Niemand in den Haaf die eens zegt dat mensen gewoon even de bek moeten houden, en zich druk moeten maken om zaken die er echt toe doen.

Niemand in den Haaf die eens zegt dat mensen gewoon even de bek moeten houden, en zich druk moeten maken om zaken die er echt toe doen.

Dit dus!!! Laten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen dan liefhebbers die vuurwerk afsteken met oud en nieuw pffff

Ongekend slecht stukje journalistiek. Hoor en wederhoor: daar doen we niet aan bij het AD.
De monopolie van DPG is veel te groot. Dit soort media en ongekozen personen zoals Bruls krijgen echt veel en veel te veel macht en dat is een slechte zaak.

De bedreigingen naar deze bond vind ik ook onverstandig. Onze hobby ligt onder een vergrootglas dus degene die dit verstandig vond had moeten weten dat dit meteen in de krant zou komen. Of het nou 1 of 10 personen zijn..

Ik zie het somber in. Ondanks alle inspanningen en moeite vanuit de liefhebbers harten hier met goede bedoelingen en nog betere argumenten ten spijt. Het is gewoon tegen dovemansoren gericht. Wij komen er nergens tussen... En dat vind ik gewoon nog het meest k*tte van allemaal.... :sad:

Ik vind het overigens ook uiterst vreemd dat het AD, in mijn ogen een betrouwbaar platform, zich met dit soort (slappe) feiten en berichtgeving bezig houdt....

Jongens laten wij ons focussen op de politiek te blijven informeren dan de media. Daar zitten een bepaald slag mensen aan het roer. De politiek zijn volksvertegenwoordigers dus laten we hun blijven voeden

Ik verbaas me enigszins over het totale gebrek aan bereik in de media van de branche. Juist met dit soort theater zou er een heel sterk signaal moeten komen in hoeverre het volk bedrogen wordt. Desnoods met een advertentie als de journalisten hun werk weigeren te doen. Waar blijven de positieve en sterke pro vuurwerk stukken?

God wat staan er weer goed op, hulde applaus voor jezelf. "Liefhebbers" die het nodig vinden andere mensen te bedreigen moeten zich kapot schamen. Door dat soort figuren denkt heel Nederland inmiddels dat vuurwerk alleen voor tokkies is en boeit het ook steeds minder mensen als het verboden wordt.
Ging hier op het forum al veel te ver door allerlei persoonsgegevens te plaatsen, dan kan je begrijpen dat dit het gevolg is.
Kun je allemaal de schuld bij de media en de politiek gaan zoeken maar bedenk eerst eens hoe je zelf overkomt.

Het is volgens mij al een vooropgesteld plan. Onrust stoken om een reactie uit te lokken die men dan ook weer gebruikt als munitie om onze traditie aan te vallen. Hoe kan het anders allemaal zo snel in de media komen? De media is gecorrumpeerd en wordt enkel nog voor propaganda gebruikt door idioten met nog idiotere ideologie.

Dat de monolopolie zo groot is van de DPG heeft meer nadelen dan alleen onze passie.,

Je krijgt met geluk tegenwoordig 15 euro per foto, vroeger kreeg je het 3 dubbele.

Terwijl de advertentie en abonneeinkomsten nog nooit zo hoog zijn geweest.

Een corrupte bende!

Kunnen we niet wat mails sturen naar wat mensen binnen de DPG media groep en AD of ze de bijdragen van die Carla wel representatief vinden voor het moraal waar AD voor staat

God wat staan er weer goed op, hulde applaus voor jezelf. "Liefhebbers" die het nodig vinden andere mensen te bedreigen moeten zich kapot schamen. Door dat soort figuren denkt heel Nederland inmiddels dat vuurwerk alleen voor tokkies is en boeit het ook steeds minder mensen als het verboden wordt.
Ging hier op het forum al veel te ver door allerlei persoonsgegevens te plaatsen, dan kan je begrijpen dat dit het gevolg is.
Kun je allemaal de schuld bij de media en de politiek gaan zoeken maar bedenk eerst eens hoe je zelf overkomt.
Precies dit. Ik zie het elke keer terugkomen. De vuurwerkliefhebber zet zichzelf publiekelijk elke keer neer als een domme tokkie. In die docu laatst ook ´Uitgeknald?'. Altijd maar noemen dat het een traditie is en loze oneliners als "we gaan auto's toch ook niet verbieden. Ik mis elke keer de sterke argumenten en uitleg over het vuurwerk zelf. Al het vuurwerk dat voor onrust zorgt en ongelukken is al verboden. We moeten Nederland daarover informeren en niet maar blijven noemen dat het een traditie is of mensen bedreigen. Hiermee zet je ons meteen in het hoekje van de zwarte piet kneuzen en andere tokkies in ons land. Zet eens iemand voor de camera die haarfijn kan uitleggen aan de hand van de bekende cijfers dat het een sensatie verhaal is. Dat relschoppers aangepakt moeten worden en dat de cakes en compounds gewoon moeten blijven omdat daar nog nooit iemand last van heeft gehad.

Precies dit. Ik zie het elke keer terugkomen. De vuurwerkliefhebber zet zichzelf publiekelijk elke keer neer als een domme tokkie. In die docu laatst ook ´Uitgeknald?'. Altijd maar noemen dat het een traditie is en loze oneliners als "we gaan auto's toch ook niet verbieden. Ik mis elke keer de sterke argumenten en uitleg over het vuurwerk zelf. Al het vuurwerk dat voor onrust zorgt en ongelukken is al verboden. We moeten Nederland daarover informeren en niet maar blijven noemen dat het een traditie is of mensen bedreigen. Hiermee zet je ons meteen in het hoekje van de zwarte piet kneuzen en andere tokkies in ons land. Zet eens iemand voor de camera die haarfijn kan uitleggen aan de hand van de bekende cijfers dat het een sensatie verhaal is. Dat relschoppers aangepakt moeten worden en dat de cakes en compounds gewoon moeten blijven omdat daar nog nooit iemand last van heeft gehad.

ook wel eens bedacht dat die reacties van NIET liefhebbers af kunnen komen? Kan ook een plan zijn om ons in een kwaad daglicht te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan