ddfirework
VWC lid
ZOO dan, dit is toch genieten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tering wat een ding...
Deze zijn echt super dik, wow! Jammer genoeg moest ik m'n bestelling annuleren. Iemand die een paar setjes wilt ruilen?![]()
Waar kom je vandaan en waartegen ruilen? Heb nog wel wat Big Chills (dezelfde dus) over![]()
Omgeving Rotterdam en omgeving Den Haag ben ik ook maandag. Ik heb de Evo Eccentric shots en de Luypaers singleshots![]()
Had de sky Hunter als vervanging gekregen, medewerkster vertelde mij dat de fall out een productie fout had vandaar dat ik de sky Hunter als vervanging kreeg en dat die veel beter is.
Dacht wtf, heb haar de productiedatum laten zien op de sky Hunter en haar de berichten laten lezen van de topic hier.komt een collega mij helpen en die vertelde mij weer dat alles is opgekocht en niks meer is behalve de sky Hunter. Op mijn vraag waarom het niet apart is gehouden voor bestellingen kom ze geen antwoord geven had begin december besteld.
Heb met moeite mijn geld terug gekregen en ging teleurgesteld weer weg. Hoop dat ik ze nog tegenkom ergens.
Had de sky Hunter als vervanging gekregen, medewerkster vertelde mij dat de fall out een productie fout had vandaar dat ik de sky Hunter als vervanging kreeg en dat die veel beter is.
Dacht wtf, heb haar de productiedatum laten zien op de sky Hunter en haar de berichten laten lezen van de topic hier.komt een collega mij helpen en die vertelde mij weer dat alles is opgekocht en niks meer is behalve de sky Hunter. Op mijn vraag waarom het niet apart is gehouden voor bestellingen kom ze geen antwoord geven had begin december besteld.
Heb met moeite mijn geld terug gekregen en ging teleurgesteld weer weg. Hoop dat ik morgen wel de big chill krijg.
Even off topic:
Waarom haalt Broekhoff de Sky Hunter niet
terug naar hun magazijnen? Hebben al gecompenseerd, maar zijn nog te verkrijgen ik zou alles hebben terug geroepen.