Vuurwerkland Steenbergen

Net terug uit Steenbergen. Hebben ruim 2 uur staan wachten in een afgeladen winkel. Ondanks dit kleine ongemak was het zeker weer de moeite waard.:) Verbaasde me wel dat iets wat in januari besteld is in de freak, niet leverbaar is. Ik had altijd het idee dat je restanten koopt die overgebleven zijn. Is wel keurig opgelost met een goede vervanger.

Laatst bewerkt:
Gisteravond iets voor 21uur binnen, 22.40uur in de auto. Ik vind dat echt iets te lang wachten. Had niet het idee dat de bestelde spullen klaar stonde maar werden ter plekke gepakt.
Bestelling was wel compleet ondanks de vele funke producten. Verder wel goed geholpen door aardige medewerkers! Knap dat je nog aardig blijft ondanks de drukte en het vele sjouw werk..:thumbup:

Ja, dat begrijp ik ook niet. Je moet je eerst aanmelden en dan pas gaan ze de spullen pakken (althans zo lijkt het). Dit lijkt mij ook niet echt het meest optimale systeem

Ja, dat begrijp ik ook niet. Je moet je eerst aanmelden en dan pas gaan ze de spullen pakken (althans zo lijkt het). Dit lijkt mij ook niet echt het meest optimale systeem

Dat is overal toch? Dat je je bestelbon inlevert en dat ze het dan gaan pakken? Zelf kwam ik rond 6:20 aan volgensmij en reden we om 7 uur weer weg.
Voor degenen er rond die tijd waren, ik was die gast met de groene jas en die 7 bestelbonnen. Ik was een van de enigen rond die tijd die een Special 4 meenam. Ook een aantal bestellingen voorbij zien komen die wel eens van medefreaks zouden kunnen zijn.

Heb gisteren ook 2 uur moeten wachten. Dat was jammer want sinds de grote chaos van jaren geleden heb ik nooit lang meer hoeven wachten. Ik heb begrepen dat ze ook achter liepen met leveringen. En als ik zo lees.hebben ze de hele dag die vertraging niet meer ingelopen. Ben al jaren klant hier en zal het ook blijven. Top zaak! Respect voor al het personeel die keihard hebben moeten werken.

Was er gisteren om kwart voor negen 's avonds met 4 bestelbonnen en stond net iets na 10 weer buiten. Het was echt ontzettend druk nog steeds. Inderdaad respect voor al het personeel, zal niet makkelijk zijn geweest.

Kwam om 22.30 aan en stond om 00.30 weer buiten, tja ze liepen de poten uit hun lijf en klagen doet heel Nederland al.
Thanks Steenbergen voor de mooie aanbiedingen en het harde werken.

Dat is overal toch? Dat je je bestelbon inlevert en dat ze het dan gaan pakken? Zelf kwam ik rond 6:20 aan volgensmij en reden we om 7 uur weer weg.
Voor degenen er rond die tijd waren, ik was die gast met de groene jas en die 7 bestelbonnen. Ik was een van de enigen rond die tijd die een Special 4 meenam. Ook een aantal bestellingen voorbij zien komen die wel eens van medefreaks zouden kunnen zijn.

Niet overal. Heb het ook weleens gelijk mee kunnen nemen. De bestelling stond al klaar. Ik zal je wel gezien hebben. Ik was er rond 06.40 en ook 07.00 weg. Ik had die enkele der hammer (prijsvraag gewonnen)

Was weer dik in orde dit jaar. Mooi kunnen profiteren van de uitverkoop, freak en vele acties. Om 08:00, 9 orders ingeleverd. En rond 09:00 was de bestelling gereed, op 1 vergeten productje na klopte alles. Dik in orde dus. Een uurtje wachten calculeer ik standaard in, gezellig even een praatje maken her en der en natuurlijk een lekker bakje koffie erbij. Tot volgend jaar!

Personeel werkte hard hoor, daar niet van. Maar kan iemand mij uitleggen waarom als je meerdere bestellijsten inlevert die ook allemaal op 1 naam staan en ook samengevoegd via de webshop zijn dat die lijsten niet SAMEN worden gepickt en uitgeleverd?? Ik haal al me hele leven vuurwerk maar dit systeem heb ik nog nooit meegemaakt. Je 1e bestellijst heb je na een uur en daarna moet je dus weer terug die drukte in en weer een uur wachten op je volgende bestellijst. Snap echt niks van dit systeem...zeker omdat de winkel op deze manier onnodig vol blijft staan, mede omdat freaks meestal meerdere lijsten hebben.

Helaas is dat een herkenbaar verhaal. Het is er al vaak druk daar binnen. Vorig jaar mijn VWT prijs cake en een bestelling van één artikel opgehaald, en daar zeker 45 min binnen gestaan. Nu begrijp ik dat het druk is, maar het lijkt mij inefficient om zo’n simpele bestelling van slechts 2 artikelen op deze manier uit te leveren. En de jongens rennen en vliegen maar. Van die 45 minuten heb ik zeker 30 minuten met die VWT cake in mijn handen gestaan.

Personeel werkte hard hoor, daar niet van. Maar kan iemand mij uitleggen waarom als je meerdere bestellijsten inlevert die ook allemaal op 1 naam staan en ook samengevoegd via de webshop zijn dat die lijsten niet SAMEN worden gepickt en uitgeleverd?? Ik haal al me hele leven vuurwerk maar dit systeem heb ik nog nooit meegemaakt. Je 1e bestellijst heb je na een uur en daarna moet je dus weer terug die drukte in en weer een uur wachten op je volgende bestellijst. Snap echt niks van dit systeem...zeker omdat de winkel op deze manier onnodig vol blijft staan, mede omdat freaks meestal meerdere lijsten hebben.

Ik herken dit niet, ik had 7 bonnen en al mijn spullen kwamen tegelijk op de toonbank.

Ik herken dit niet, ik had 7 bonnen en al mijn spullen kwamen tegelijk op de toonbank.

Zelfde hier. Ze pickten mijn orders wel apart alleen ik kon gewoon alle 7 bonnen tegelijk in laten voeren. Ze wachtten totdat alle 7 waren gepickt en riepen toen mijn naam om.

Gisteren ook voor het eerst deze winkel bezocht voor een relatief kleine bestelling (4 kleine cakeboxen en twee dozen met kleine cakes en los spul). Na ons aangemeld te hebben omstreeks 14:15 kwamen we terecht in een overvolle winkel met veel wachtenden. Rondkijken in de winkel ging niet, het was een plekje zoeken om te staan en wachten. De bestelling was verdeeld over 3 bestellijsten en kregen allen een apart nummer om om te roepen. Na een uur wachten kwam één bestelling voorbij, die ik toen gelijk naar de auto heb gebracht. Weer terug de winkel in, wachten en ineens kwamen daar de andere twee bestellingen.

Zoals al eerder gemeld lijkt mij dit een inefficiënt systeem om alle nummers apart om te roepen. Voor de doorstroming in de winkel zou het makkelijker zijn alles in één keer uit te leveren. Daarnaast, ook opvallend: het personeel achter de balie moest zelf naar de bunkers alle dozen halen en heen en weer sjouwen, wellicht handiger om een aantal loopjongens erbij te zetten om de druk op de piekmomenten wat te verlagen. Het ongeduld van veel klanten begon toe te nemen naar mate de tijd vorderde. Wat overigens al begon bij het parkeren: ongekend veel chaos, veel klanten op forse loopafstand van de winkel geparkeerd en geen steekwagens o.i.d. aanwezig (op het tijdstip dat ik er was).

Mijn eerste ervaring was dus matig: wat inefficiënt terwijl het (mijn inziens) wat sneller kan. Wel positief was de winkelaankleding: schitterende winkel! Veel dummy's en ruim opgezet indien de drukte dat toelaat.

Nou hier bovenstaand, staat al veel wat ik ook wilde zeggen.

Maar ik stond de 27ste om 23:00 al voor de winkel. Want omdat ik om 01:30 in Breda moest zijn, had ik weinig zin om lang te wachten. Nou om 00:10 stond ik alweer buiten, met mijn eerste 3 bestellingen. Alles compleet :)

Om 9:00 weer terug, toen voor 2 bestellingen. Meer dan 2 uur gewacht! 1 vervanger voor de white red rebel. En 1 vervanger voor de blue willow mania. Overvolle winkel, ging zo langzaam :shocked:. Omdat ik om 11:45 weer in Roosendaal moest zijn begon ik hem wel ff te knijpen. Maar kwam goed uiteindelijk.

Om 14:00 bij de Leerlooierij geweest, snel geholpen, maar geen Wicked Six, maar one minute pyroshow :sad:

Om 19:00 voor zenavuurwerk, toen half uur maar gewacht, veel klanten met wat kleinere orders, dus ging wat sneller. Wel compleet :)

Maar toen kwam het. Was er om 21:00 met 3 bestellingen, aangemeld. Weer binnen in een overvolle winkel.
Om 21:30 de 4e bestelling van Vuurwerktotaal aangemeld. En om 22:00 de Funke bestelling aangemeld. Gewoon zoals op de afgesproken bestellingen.

Het duurde en het duurde en het duurde. Toen wel 75 man aan het wachtem. Het werd al 23:00 Toen kreeg ik mn eerste bestelling, daarna ook gelijk 2 en 3. Toen weer een half uur gewacht op de 4e. Dit was de freakbestelling. Gelukkig wel alle 5 de katan specials gekregen. Maar GEEN Blue King, ook geen vervanger :mad: En ook geen Beast Mode, daarvoor de Strobe Attack gekregen.

Toen ingeladen, WEER die winkel in, weer wachten. Het was ondertussen 23:45. En om 23:55 kreeg ik de laatste bestelling, die wel compleet was.

Heb thuis wel stuk om 18 kooien moet openknippen, ook belachelijk, dat dit niet wordt gedaan in de winkel!

Dus, ik kijk met een heel dubbel gevoel terug op de afhaaldag. Ze werken echt heel hard, respect. Maar ze kunnen het gewoon niet aan.

7,5 uur wachttijd vind ik toch wel heel erg veel!

Maar voor nu is het niet anders, ik ga genieten! :)

dat maakt z'n eerst afhaaldag niet echt tof om van te genieten , wat het eigenlijk wel moet zijn .
ik vind een half uur in de rij al te veel , gezien iedereen een tijd blok moet aan klikken wanneer je komt afhalen . blijft raar dat in deze tijd sommige dit niet op orde krijgt ondanks de huidige techniek

Ik sta nu bij vuurwerkland Steenbergen en het is extreem druk... Dit had ik niet verwacht. De afgelopen drie jaar was ik hooguit een half uurtje aan het wachten en had ik een grotere bestelling.

Ben benieuwd hoelang het gaat duren.

Back
Bovenaan