Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ze het zelf nog liever geheim houden, dan zal ik het nu ook niet openbaar zetten. Maar misschien is het ook al iets heel anders. Zena had toen ook een trucje waardoor vervoer mogelijk werd tot meer kilo aantallen.Hoe ging dat?
Nee want er is een vervoer verbod.wat ik mij zo even afvroeg... sinds het verbod is het verboden om vuurwerk af te steken danwel te verkopen..
Echter: alle freaks die voor het verbod hun vuurwerk al besteld hebben en deze bestelling ook hebben betaald... die zouden toch gewoon hun vuurwerk op mogen / moeten kunnen halen? Ik bedoel, de vuurwerkwinkels geven zelf aan dat na de bestelling de verkoop na 14 dagen officieel word.
Technisch gezien heeft hiermee A) de verkoper het vuurwerk verkocht toen het nog legaal was en B) de freak het gekocht op het moment dat het nog legaal was...
Even los van het vervoersverbod wat ze nu in gaan zetten (geldt dat ook voor de laatste drie dagen?), zouden zowel de freaks als de verkopers toch gewoon de deal door kunnen laten gaan zonder ook maar 1 regel te overtreden of zie ik dat verkeerd?
Veel plezier Den Haag!https://www.telegraaf.nl/nieuws/889216103/geen-vreugdevuren-in-den-haag-en-scheveningen-tijdens-jaarwisseling
Nou dit gaat nog meer uit de klauwen lopen. Met dank aan Groenlinks
De rest van Nederland krijgt vrij spel. Alle politie, ME en boa’s zijn in Den Haag nodig. Dat wordt een oorlogsgebiedhttps://www.telegraaf.nl/nieuws/889216103/geen-vreugdevuren-in-den-haag-en-scheveningen-tijdens-jaarwisseling
Nou dit gaat nog meer uit de klauwen lopen. Met dank aan Groenlinks
De rest van Nederland krijgt vrij spel. Alle politie, ME en boa’s zijn in Den Haag nodig. Dat wordt een oorlogsgebied![]()
wat ik mij zo even afvroeg... sinds het verbod is het verboden om vuurwerk af te steken danwel te verkopen..
Echter: alle freaks die voor het verbod hun vuurwerk al besteld hebben en deze bestelling ook hebben betaald... die zouden toch gewoon hun vuurwerk op mogen / moeten kunnen halen? Ik bedoel, de vuurwerkwinkels geven zelf aan dat na de bestelling de verkoop na 14 dagen officieel word.
Technisch gezien heeft hiermee A) de verkoper het vuurwerk verkocht toen het nog legaal was en B) de freak het gekocht op het moment dat het nog legaal was...
Even los van het vervoersverbod wat ze nu in gaan zetten (geldt dat ook voor de laatste drie dagen?), zouden zowel de freaks als de verkopers toch gewoon de deal door kunnen laten gaan zonder ook maar 1 regel te overtreden of zie ik dat verkeerd?
Was er toentertijd niet een dikke chaos omdat het ook verboden was? Ik was toen in het buitenland dus kan me er niet veel van herinneren
Was er toentertijd niet een dikke chaos omdat het ook verboden was? Ik was toen in het buitenland dus kan me er niet veel van herinneren
Dat is t precies!Ik vind het vooral zo verschrikkelijk dat die mensen een stukje vrijheid nemen, maar geen vrijheid geven.