Blokker cat 1 vuurwerk

eumetazoa

VWC lid

Het panda monster pakket leek mij nog vrij interessant. Ik heb hem alleen niet meegenomen omdat ik niet wist wat het deed en dan een tientje vrij prijzig vind.

Er zit een hoop verschil in aanbod per winkel zie ik. Hier net nog bij de Blokker geweest en daar kwamen ze niet verder dan sterretjes en trektouwtjes

Volgens mij heeft Blokker een oude partij van GBV-Weco aangeschaft. Vanmiddag nog wat sterretjes van BKV-De Kruiterij uit 2011 (in het ouderwetse doosje) en een ouder cat. 1-pakketje gekocht (er staat nog 'CAT. 1' op i.p.v. 'Cat. F1', verder geen jaartal gevonden). En er zitten nog knettergrondbloemen in, welke tegenwoordig schijnbaar te duur zijn om in pakketjes te stoppen.

Panda pakket heeft 20 fonteinen dacht ik, is vrij zwaar voor cat. 1 en in geïmporteerd door Rubro Vuurwerk.

Iemand enig idee of de Blokker dit jaar ook weer Cat1 gaat verkopen? Was ff langs maar zag nog niets liggen. Die Panda fonteintjes waren vorig jaar heel goed.

Iemand enig idee of de Blokker dit jaar ook weer Cat1 gaat verkopen? Was ff langs maar zag nog niets liggen. Die Panda fonteintjes waren vorig jaar heel goed.

Ik ga morgen en de komende dagen wel ff checken of er Panda Beren bij de blokker gesignaleerd zijn.:D

Hier bij ons lag er wel cat1 maar niet egt super veel zoals de Super Heroes Pakket 5 euro en stertjes enzo nog pakket maar die was of uitverkocht of nog niet binnen en grondbloemen de vrij wiening

Vanochtend bij de Blokker in Zeist een paar doosjes Panda Monster kunnen krijgen. Blijkbaar zijn ze de restvoorraad van afgelopen jaar aan het verkopen, dus de hoeveelheden zijn beperkt, wist men me te vertellen.

Back
Bovenaan