bruijntjeluc
VWC lid
Vraag even aan hem hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft. Dan hebben wij er ook nog wat aan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En daarna was het geld op denk ik dan...Ik vind het toch bijzonder dat mijn zwager direct zijn geld terug had.
De informatiegegevens van de organisatie kun je vinden op hun website of sociale media kanalen.
De informatiegegevens van de organisatie kun je vinden op hun website of sociale media kanalen.
Wel bijzonder dat ze aangeven nog steeds in contact te zijn met de organisatie terwijl jullie niks horen.Ik heb hier toch wel moeite mee want wat Weeztix hier doet, is in mijn ogen op z’n minst twijfelachtig.
Zij hebben:
De betaling geïncasseerd
Het ticket geleverd
Een tussenrol gespeeld in een overeenkomst tussen consument en organisator
En dan nu doen alsof ze helemaal geen verantwoordelijkheid dragen, is nogal zwak.
Zeker als je bedenkt dat ze:
Hun naam op de tickets zetten
Communicatie naar kopers hebben gestuurd
Wel provisie ontvangen voor elke verkochte kaart
Als ticketprovider profiteren ze mee, maar zodra het fout loopt, duwen ze alles af op de organisator. En die is inmiddels onzichtbaar.
In alle eerlijkheid, soms is het toch goed om eens de Algemene Voorwaarden van een bedrijf te lezen. Dan lees je dat dit soort partijen zich vaak degelijk beschermen tegen dit soort scenario’s, zoals Weeztix dit keurig omschrijft in haar Algemene Voorwaarden.Ik heb hier toch wel moeite mee want wat Weeztix hier doet, is in mijn ogen op z’n minst twijfelachtig.
Zij hebben:
De betaling geïncasseerd
Het ticket geleverd
Een tussenrol gespeeld in een overeenkomst tussen consument en organisator
En dan nu doen alsof ze helemaal geen verantwoordelijkheid dragen, is nogal zwak.
Zeker als je bedenkt dat ze:
Hun naam op de tickets zetten
Communicatie naar kopers hebben gestuurd
Wel provisie ontvangen voor elke verkochte kaart
Als ticketprovider profiteren ze mee, maar zodra het fout loopt, duwen ze alles af op de organisator. En die is inmiddels onzichtbaar.
Je hebt natuurlijk gelijk dat het goed is om algemene voorwaarden te lezen, en bedrijven proberen zich daar vaak via juridische zinnen mee in te dekken.In alle eerlijkheid, soms is het toch goed om eens de Algemene Voorwaarden van een bedrijf te lezen. Dan lees je dat dit soort partijen zich vaak degelijk beschermen tegen dit soort scenario’s, zoals Weeztix dit keurig omschrijft in haar Algemene Voorwaarden.