[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Zojuist een mail gehad van xcover of ik even de bestanden wilde doormailen. bewijs van een bericht dat er terugbetaald zou worden en de factuur. Dat heb ik nu gedaan. Afwachten waar ze nou weer mee gaan komen.....:bonk:

Ik vind de nonchalante berichten hierboven eigenlijk wel stuitend. Helemaal als je bedenkt dat dit forum min of meer misbruikt is voor dit event. Ik kan die 80 Euro missen als kispijn, maar enkelen denk ik niet. Velen springen hoog en laag bij al het (negatieve) nieuws omtrent het verbod, of in de topics "vuurwerk in het nieuws", maar hier is het popcorn gehalte weer eens hoog. Typisch.

Zojuist een mail gehad van xcover of ik even de bestanden wilde doormailen. bewijs van een bericht dat er terugbetaald zou worden en de factuur. Dat heb ik nu gedaan. Afwachten waar ze nou weer mee gaan komen.....:bonk:
Zojuist een mail gehad van xcover. Ik krijg dus alleen via xcover het verzekeringsbedrag(14 euro) terug.:frusty:. Die verzekering sluit je dus ook voor Jan lul af.

Hallo,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals beschreven in uw dekkingsvoorwaarden, dekt uw XCover Protection niet wanneer u uw evenement niet kunt bijwonen omdat uw evenement of ticket is geannuleerd of verplaatst door de organisator.

Omdat dit als een uitsluiting in de algemene voorwaarden van uw XCover Protection wordt aangemerkt en daarom niet gedekt is, kunnen we om deze reden geen claim verwerken.

Om ons eerdere bericht te verduidelijken, raden we u aan contact op te nemen met de organisator van het evenement of met onze partner Eventix. Zij zullen uw zaak beoordelen en bepalen of u in aanmerking komt voor een terugbetaling op basis van de voorwaarden die u bij aankoop hebt geaccepteerd. XCover verwerkt geen terugbetalingen van tickets voor annuleringen of verplaatsingen.

Om uw dekkingsvoorwaarden te bekijken, logt u in op uw XCover-account en gaat u naar 'Beschrijving bekijken'. Dit nuttige artikel legt uit hoe.

Met vriendelijke groet,
Het XCover-team

Nou ben ik maar een eenvoudige boerenlul. Ik snap er niets meer van

Back
Bovenaan