GMP
VWC lid
En we gingen op vakantie van het geld van ome Jan, ome Piet, etcVoor garantie zijn ze met vakantie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En we gingen op vakantie van het geld van ome Jan, ome Piet, etcVoor garantie zijn ze met vakantie.
Alweeeeer een winnaaarMisschien trekken ze elke week een naam die ze dan terug betalen... show must go on![]()
Eventix wat nu Weeztix heet heeft hiermee denk ik zeer weinig mee van doen.Zoe dat het bedrijf Eventix van naam is veranderd.Dat beloofd ook niet veel goeds
Verzekering is alleen als je het festival niet kan bezoeken door bepaalde redenen. Annulering word niet gedekt.Die verzekering heb ik gedaan maar die komen ook overal onderuit. Misschien toch een keer opnieuw uitzoeken hoe dat ook al weer zat
Daarom nemen wij nooit zo'n verzekering, gewoon zwaar kut.evenement is geannuleerd, verplaatst of uitgesteld en ik kan niet aanwezig zijn.
Helaas dekt uw XCover Protection u niet, als uw evenement is geannuleerd, uitgesteld of verplaatst en u niet aanwezig kunt zijn.
Neem dan contact op met de organisator van het evenement of de boekingsagent. Zij zullen uw geval bekijken en bepalen of u in aanmerking komt voor een restitutie.
Als u vragen hebt over de geldigheid van uw claim, neem dan contact met ons op en vermeld de reden van uw claim.
Fijn zo,n verzekering.....