rommetje
VWC lid
Gaat over deze : Event Project No.3 Butterfly FlowerOver welke cake hebben jullie het?
Ik zou ook kiezen voor deze, maar mocht die niet verkrijgbaar zijn, dan is het wel interessant een alternatief te hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat over deze : Event Project No.3 Butterfly FlowerOver welke cake hebben jullie het?
Ik zou ook kiezen voor deze, maar mocht die niet verkrijgbaar zijn, dan is het wel interessant een alternatief te hebben.
Dankjewel. Maar dat zijn maar een paar schoten welke ook nog minder is inderdaad. Geen volwaardige vervanger dus.Gaat over deze : Event Project No.3 Butterfly Flower
Soww...Tourbillon in een Nederlandse consumeten cake NOOIT verwacht!! Ben echt benieuwd hoe die cake gaat presteren! Mijn complimeten voor de inzet om een dergelijke cake op de markt te zetten!!!
De prijs bij zo'n product vind ik trouwens helemaal niet belangrijk! Vraag me alleen af hoe die het in de straat gaat doen.
Deze komt dus 'beperkt' binnen. Betekend dit dan ook dat die enkel dit jaar komt? Anders ben ik bang dat al die jaren wachten alsnog voor niets is geweest...![]()
Ik twijfel (gek genoeg?) over dit effect. Heb ook het idee dat hij niet zo groot is, dus wacht hiermee denk ik tot 2020.
Tot mijn verbazing toch een film tegen gekomen in de computerNaar mijn weten had ik deze niet op film. Hier is i dan:
Zie topic voor film: Green Flashing
Heb zelf ook al 2 kartonnetjetjes gereserveerd.
Bij dit product vind ik het zeer belangrijk zelf voldoende af te kunnen steken om zodoende de kwaliteit nogmaals goed te kunnen checken en te kijken of de productie dan verdubbeld/ verdrievoudigd dient te worden.
gr
Evolution Fireworks
Heb zelf ook al 2 kartonnetjetjes gereserveerd.
Bij dit product vind ik het zeer belangrijk zelf voldoende af te kunnen steken om zodoende de kwaliteit nogmaals goed te kunnen checken en te kijken of de productie dan verdubbeld/ verdrievoudigd dient te worden.
gr
Evolution Fireworks