Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Het is geen volwaardige vervanger, nee (gelukkig niet). Al zal de concurrent snel volgen op het succes van Evolution vrees ik. Zoals gezegd, vanuit het principe, blijf ik bij Evo met deze cake. Staat op stipt boven aan het lijstje "in de gaten houden" sinds de introductie eind 2016:

Soww...:shocked: Tourbillon in een Nederlandse consumeten cake NOOIT verwacht!! Ben echt benieuwd hoe die cake gaat presteren! Mijn complimeten voor de inzet om een dergelijke cake op de markt te zetten!!!:applause::thumbsup:

De prijs bij zo'n product vind ik trouwens helemaal niet belangrijk! Vraag me alleen af hoe die het in de straat gaat doen.

Als ik een exemplaar kan bemachtigen wordt deze mooi in de avond afgestoken om er optimaal van te kunnen genieten (en gefilmd).

Deze komt dus 'beperkt' binnen. Betekend dit dan ook dat die enkel dit jaar komt? Anders ben ik bang dat al die jaren wachten alsnog voor niets is geweest... :cry:

Deze komt dus 'beperkt' binnen. Betekend dit dan ook dat die enkel dit jaar komt? Anders ben ik bang dat al die jaren wachten alsnog voor niets is geweest... :cry:

Beperkt betekend dat er maar een bepaald aantal geproduceerd kunnen worden.
Als de massa in kwaliteit goed blijft gaan we kijken of we een machine kunnen ontwikkelen om het productieproces kunnen versnellen om zo meer te kunnen maken in 2020

gr
Evolution Fireworks

Hier ook een in de pocket. Ik kijk al een paar jaar uit naar deze cake en eindelijk is ie er. Kan niet wachten om deze de lucht in te zien gaan!

Ik twijfel (gek genoeg?) over dit effect. Heb ook het idee dat hij niet zo groot is, dus wacht hiermee denk ik tot 2020.

Ik twijfel (gek genoeg?) over dit effect. Heb ook het idee dat hij niet zo groot is, dus wacht hiermee denk ik tot 2020.

Begrijp denk ik wel waar je twijfels vandaan komen. Ik ben ook reuze benieuwd hoe de sterren (mini tolletjes) in de 30mm bombette uit de verf komen in de lucht. Echter denk ik niet dat de prioriteit bij deze cake op boeket grootte gevestigd is, maar of het effect acceptabel is voor een 30mm variant, zoals vaker in dit topic genoemd door Evo. Wil je boeket grootte kan je bijvoorbeeld gaan voor de Green Flashing van Evolution >

Tot mijn verbazing toch een film tegen gekomen in de computer:D Naar mijn weten had ik deze niet op film. Hier is i dan:

Zie topic voor film: Green Flashing

Als het farfalle effect maar herkenbaar is denk ik dat wij tevreden mogen zijn. Ik zie deze cake echt als een liefhebbers item waar de prijs in meer of mindere mate het niet toe doet, als de prijs maar acceptabel is (net als het effect).
Persoonlijk is dit één van mijn favoriete effecten in shells, dan heb je Evolution die met een 30mm consumenten variant komt (na 4 jaar ontwikkeling) petje af!

Ik laat hem denk ik lekker zitten. Als het goed gelukt is dan zal hij hopelijk volgend jaar nog wel een keer komen.

Heb zelf ook al 2 kartonnetjetjes gereserveerd.
Bij dit product vind ik het zeer belangrijk zelf voldoende af te kunnen steken om zodoende de kwaliteit nogmaals goed te kunnen checken en te kijken of de productie dan verdubbeld/ verdrievoudigd dient te worden.

gr
Evolution Fireworks

Vervelende klus, 2 kartonnetjes wegstoken :D

Bij dit product vind ik het zeer belangrijk zelf voldoende af te kunnen steken om zodoende de kwaliteit nogmaals goed te kunnen checken en te kijken of de productie dan verdubbeld/ verdrievoudigd dient te worden.

gr
Evolution Fireworks

gr
Evolution Fireworks

nog maar 98 kartonnen beschikbaar ;-) Niet teveel zelf wegstoken he.
greetzz

Back
Bovenaan